JokerN_ Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om det er mulig å skrive til spillerne man møter online, slik det var på Xbox 360?Går an å skrive til spillerene man nettopp har møttHvordan? Ting virker litt komplisert på X1, irriterende. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som vet om det er mulig å skrive til spillerne man møter online, slik det var på Xbox 360?Går an å skrive til spillerene man nettopp har møttHvordan? Ting virker litt komplisert på X1, irriterende. Recent players kommer i en stor update i starten av Mars. Er en del ting som blir fikset, hovedsaklig venner. Egentlig ting som burde vært fra starten... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Mener jeg har vært borti det på xbone? Husker ikke hvor det var Men kan kanskje være på ghosts jeg så det Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 når jeg sier "xbox turn off" kommer det opp en melding om "Yes" eller "no"ikke søren om den skal reagere på "yes" har fungert fint frem til nå den siste uka. noen som har hatt samme problem`? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 når jeg sier "xbox turn off" kommer det opp en melding om "Yes" eller "no" ikke søren om den skal reagere på "yes" har fungert fint frem til nå den siste uka. noen som har hatt samme problem`? Yup! Etter updaten reagerer den ikke på "Yes" lenger. Forbanna irriterende Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 når jeg sier "xbox turn off" kommer det opp en melding om "Yes" eller "no" ikke søren om den skal reagere på "yes" har fungert fint frem til nå den siste uka. noen som har hatt samme problem`? Yup! Etter updaten reagerer den ikke på "Yes" lenger. Forbanna irriterende haha, fine greier:) uansett, ellers fornøyd me updaten. nå ser jeg virkelig frem til Titanfall! slo også til på tilbude på Rayman: legends. 40$ fin pris:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hmm, har reagert på mine yes, og jeg har oppdatert boxen. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Har også forhåndsbestilt titanfall og Thief 199kr stk. Leverte inn tomb Raider og bf4. Gleder meg til Thief. Endret 20. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hmm, har reagert på mine yes, og jeg har oppdatert boxen. har bare brukt den kommandoen ett par ganger etter oppdateringen, men den oppfatta det like godt som før her i hvertfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Merkelig. For her så skrur boksen seg av ved å si et enkelt yes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Skulle helst sett at man kunne deaktivere den "yes" bekreftelsen, selv om jeg selvfølgelig ser hensikten Men er stort sett bare meg i leiligheten under spilleøktene så det burde gå fint Litt kjipt om man har en luring av en kompis som bare måtte prøve akkurat den kommandoen under gameplay.. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 håper det snart vil være mulig å forhåndsbestille spill på Xbox One. Med instant on, så ville den ha startet å laste spillet så fort det ble tilgjengelig. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Er KillerInstinct gratis? Dro på xbox one game store, og da sto det 0$... Googlet det, og kan dette være riktig: http://www.totalxbox.com/65597/microsoft-gives-away-complete-killer-instinct-game-for-free-to-selected-xbox-one-fans/ Endret 20. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Må vel betale for å låse opp resten av spillet? Edit: Tips til meg selv: Les aktuelle linker før man poster Endret 20. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ser at Rayman Legends plutselig koster 40$ idag, istedet for 60$. Vurderer spillet sterkt da.. hmmm koster det samme på begge next gen konsoller, viss man bruker US konto og kan bare si neeeeeeei viss dette er fakta: http://www.ign.com/boards/threads/well-that-was-fast-xbox-one-already-hacked-lol.453552979/ hadde vært bedre med 24t onlinesjekk på x1 enn viss vi får gjenger med modda tullinger som løper rundt å killer alle i mp spill, (viss dette er fakta), heldigvis blir x1 bare kjøpt for eksklusive spill da, men leit dette kom såpass kjapt Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Tenkte det samme, at det må være micro transactions de levde av. Har ihvertfall "kjøpt" den og xboxen laster ned nå. Får se om alle karakterer er låst opp. Ifølge linken skulle alle 25 være låst opp. Edit: Tydeligvis er den gratis for alle. Så må man kjøpe seg flere spillere etc. Endret 20. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
solz Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 WTF er det med alle linkene man poster, som er fra launch i fjor? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Å Gud jeg er frista...dette med Forza 5 må være helt forbanna ekstremt https://www.komplett.no/mad-catz-ffb-wheel/809581 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som vet når thief blir tilgjengelig for oss med us konto? Stemmer det at de har release den 24 der borte? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som vet når thief blir tilgjengelig for oss med us konto? Stemmer det at de har release den 24 der borte? 25th Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå