Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ser ut som man må betale mva nå, selv om man har california som stat...

ble 65dollars tilsammen

Er en del som har fått det der for flere måneder siden også, aner ikke hvorfor. Har kjøpt hvertfall 2 spill med California som stat uten noen ekstrakostnad.

Fått fiksa konsollen allerede? Eller kjøpt ny?

gjort det før selv.

nei kjøpte ny fra elkjøp.

det positive er at den nye boksen har stillere vifte og bedre skrudd sammen kontroll samt bedre bumpere.

så det er forskjell på de

Lenke til kommentar

Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen?

Stort sett fanboyism.

Hvorfor skal man ellers bruke tid og mer penger på å importere en konsoll som åpenbart er svakere enn konkurrenten? Microsoft PR er en vandrende katastrofe. Er så glad for at jeg byttet fra Xbox til PS denne generasjonen.

Eller fordi noen rett og slett ikke driver med spec runking og "faren min er sterkere enn faren din" mentalitet, men faktisk spiller fordi man verdsetter gode spill uavhengig av om fargen på gråstein er mer realistisk på den ene eller andre maskinen. Og ikke minst fordi man har opparbeidet ei venneliste med folk man liker å spille med. Hadde både PS3 og Xbox 360, denne gangen ble det bare X1.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Eller fordi noen rett og slett ikke driver med spec runking og "faren min er sterkere enn faren" mentalitet, men faktisk spiller fordi man verdsetter gode spill uavhengig av om fargen på gråstein er mer realistisk på den ene eller andre maskinen. Og ikke minst fordi man har opparbeidet ei venneliste med folk man liker å spille med. Hadde både PS3 og Xbox 360, denne gangen ble det bare X1.

Jeg føler at de forskjellene fra One til PS4 utgaven av Metal Gear Solid: Ground Zeroes er ikke noe jeg kommer til å gråte over. Hadde jeg brydd meg om grafikk hadde jeg bygd meg en PC for lenge siden for å spilt mer PC-spill enn jeg gjør.

Generelt er det overfylt av spec-sytere. Fint for dem kanskje at de ikke har større ting å bry seg om, men for meg så bryr jeg meg ikke. Spiller som regel mulitkonsoll-spill på konsoller der jeg mest hører meg hjemme, og det er XB1 og 360, og det har jeg alltid sagt. Jeg kunne godt spilt Ground Zeroes på PS4, men jeg bare føler ikke at en forskjell i grafikk gir meg god nok grunn til å spille det på PS4 istedenfor.

PS3 var forbeholdt for eksklusiv, og det tror jeg PS4 også kommer til å forbli for mye på grunn av at jeg har et bedre nettverk av venner på Live enn PSN. Så enkelt. Ingenting å gråte over, jeg gjør det ikke.

Endret av Maury
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg føler at de forskjellene fra One til PS4 utgaven av Metal Gear Solid: Ground Zeroes er ikke noe jeg kommer til å gråte over. Hadde jeg brydd meg om grafikk hadde jeg bygd meg en PC for lenge siden for å spilt mer PC-spill enn jeg gjør.

Eller fordi noen rett og slett ikke driver med spec runking og "faren min er sterkere enn faren" mentalitet, men faktisk spiller fordi man verdsetter gode spill uavhengig av om fargen på

Generelt er det overfylt av spec-sytere. Fint for dem kanskje at de ikke har større ting å bry seg om, men for meg så bryr jeg meg ikke. Spiller som regel mulitkonsoll-spill på konsoller der jeg mest hører meg hjemme, og det er XB1 og 360, og det har jeg alltid sagt. Jeg kunne godt spilt Ground Zeroes på PS4, men jeg bare føler ikke at en forskjell i grafikk gir meg god nok grunn til å spille det på PS4 istedenfor.

PS3 var forbeholdt for eksklusiv, og det tror jeg PS4 også kommer til å forbli for mye på grunn av at jeg har et bedre nettverk av venner på Live enn PSN. Så enkelt. Ingenting å gråte over, jeg gjør det ikke.

Er det ikke en del av nettverket ditt som hopper over gjerdet nå da?

Lenke til kommentar

Nei. Ikke av de jeg har spørt eller snakket med. Noen av de forblir enten på 360 mest mulig, eller hopper til One. Mens noen andre bare er usikre på hva å skaffe seg først av PS4 og One. Virker som et par av dem som også er Halo-fans kommer til å vente med One inntil Halo 5.

Lenke til kommentar

Eller fordi noen rett og slett ikke driver med spec runking og "faren min er sterkere enn faren" mentalitet, men faktisk spiller fordi man verdsetter gode spill uavhengig av om fargen på gråstein er mer realistisk på den ene eller andre maskinen. Og ikke minst fordi man har opparbeidet ei venneliste med folk man liker å spille med. Hadde både PS3 og Xbox 360, denne gangen ble det bare X1.

Kunne ikke blitt mer enig meg deg Maury. :thumbup:

Men har det skjedd noe mer rundt ryktene om april-lansering siden de kom ut? Har ikke fulgt med så mye på det i det siste som jeg skulle ønsket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er ryse verdt 40$? har sittet litt frem og tilbake på det spillet, men sånn sett over fjøla, er det verdt de kronajsene for de 4/5/6t? med sverd slakting? og hvordan ser den norske storen ut om dagen? eksisterer den i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Nå er dollaren på 6 kroner, så 240 kroner synes jeg absolutt Ryse er verdt! Jeg likte Ryse jeg, og synes det fikk veldig mye mer slakt enn fortjent.. Det er nok ikke det spillet det BURDE være (altså et flaggskipspill til release), men jeg koste meg godt, og brukte mer enn 6 timer..

Lenke til kommentar

Nå er dollaren på 6 kroner, så 240 kroner synes jeg absolutt Ryse er verdt! Jeg likte Ryse jeg, og synes det fikk veldig mye mer slakt enn fortjent.. Det er nok ikke det spillet det BURDE være (altså et flaggskipspill til release), men jeg koste meg godt, og brukte mer enn 6 timer..

Likte Ryse meget godt selv, likte veldig godt settingen. Et bedre spill i samme tid hadde vært ekstremt moro. Gikk etter alle achievements så ble en del timer for min del. Var ganske så gøy før man begynte å grinde online for å bli level 100

Lenke til kommentar

Vet faktisk ikke hvor jeg skal poste dette, men med tanke på at halve spørsmålet er xone relatert så spør jeg her :)

Har et lite problem at jeg har et relativt lavt tv bord, som gjør at kinect har litt problemer med å se meg ordentlig. Kan heller ikke ha den oppå tven (da kommer den til å falle av)

Er det noen som har en løsning på hva jeg kan gjøre? Veggfester, stativ eller noe ? (Tven er ikke montert i vegg) Ser også at det skal gå an og skru noe inn under kinect (stativ?)

Hvis noen har noe forslag, og kunne (gjerne) lagt til en link, så hadde jeg blitt veldig glad :)

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...