Mala Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen? 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Er du gått helt fra forstanden? Tenk å kjøpe spillet på Xbox One da, når du kan få PS4 versjonen i ekte HD! Nå får du mange uvenner rundt omkring. Go cry some more in your corner. Hele innlegget mitt var en spøk , følte det var på sin plass etter at hele dette temaet rundt 1080p og 60 fps har gått i hodet på folk. Eg har begge maskinene etterhvert, men blir som regel Xbox One. Der er det Achievements, desverre noe eg er avhengig av hvis eg spiller konsoll. Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen? For min del var det navnet, ingenting annet som var av interesse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg tror han lurer på hvorfor Maury kjøper spillet til One og ikke PS4. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg tror han lurer på hvorfor Maury kjøper spillet til One og ikke PS4. Det er helt korrekt, dårlig observert. Nettopp kommet fra jobb og sitter med øynene igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen? Kontrollen er det samme denne gangen for min del, ihvertfall PS4 og One. Achievements er kanskje mer en grunn, ettersom den har ikke den samme interessen av å spille spill på PS3 og PS4 utenom esklusiver som jeg har som regel droppa etter å ha gjort ferdig storyen på vanskeligste (Uncharted, The Last of Us f. eks). Har heller ikke interessen av å kjøpe spill via PSN når Sony ikke klarte å sikre dataene sine forrige gang nok. Om jeg ombestemmer meg så kjøper jeg det på disk, men jeg tviler. Liker One bedre generelt, venner og nett-venner er mer der enn på Playstation. Fått drapstrusler av en person fra forumet her (tror jeg) på PSN-kontoen min også som gjør at jeg ikke liker å holde meg til konsollen også selv om jeg oppvokst med både PS1 og PS2. Endret 17. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
XonZii Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Sliter med å få lyd når jeg spiller, har en monitor uten høytalere. Venter på adapter eller Turtle Beach headset. Noen som har funnet en løsning på hvordan man kan få lyd i et vanlig headset? Vil dette funke? 1 2 3 Endret 17. februar 2014 av XonZii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Jeg tror han lurer på hvorfor Maury kjøper spillet til One og ikke PS4.Korrekt. Dafuq? Drapstrusler faktisk. Endret 17. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen? Stort sett fanboyism. Hvorfor skal man ellers bruke tid og mer penger på å importere en konsoll som åpenbart er svakere enn konkurrenten? Microsoft PR er en vandrende katastrofe. Er så glad for at jeg byttet fra Xbox til PS denne generasjonen. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen? Stort sett fanboyism. Hvorfor skal man ellers bruke tid og mer penger på å importere en konsoll som åpenbart er svakere enn konkurrenten? Microsoft PR er en vandrende katastrofe. Er så glad for at jeg byttet fra Xbox til PS denne generasjonen. Velkommen skal du være 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva er grunnen til One kjøp egentlig? Kontrollen? Stort sett fanboyism. Hvorfor skal man ellers bruke tid og mer penger på å importere en konsoll som åpenbart er svakere enn konkurrenten? Microsoft PR er en vandrende katastrofe. Er så glad for at jeg byttet fra Xbox til PS denne generasjonen. Vet du troller, but I'll bite... Grunnen er ikke fanboyism. Den importeres fordi det ikke er mulig å få tak i den i Norge. Og det er heller ikke mulig å få tak i PS4. Jeg skal ha begge og har prøvd å få tak i PS4, men ga til slutt opp. Så da importerte jeg heller en Xbox One i mellomtiden. Var uansett ingen launch titles jeg var veldig gira på på PS4. Så kanskje jeg har en i løpet av Mars. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Sliter med å få lyd når jeg spiller, har en monitor uten høytalere. Venter på adapter eller Turtle Beach headset. Noen som har funnet en løsning på hvordan man kan få lyd i et vanlig headset? Vil dette funke? 1 2 3 Jeg kjøpte slik en "ghetto adapter" på Ebay. Funker fint, men er ikke noe vits nå da MS kommer med egen adapter 4.Mars! Se her. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Faen det frista å kjøpe rayman legends på x1 altså.) 350 kr for det , spillte det 100% på 360n men nøyt vert sekund av det. men denne gangen kunne det vært bedre å gjøre det co op , så da blir det 850 for må ha ein controller til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 jøss, trodde ikke Titanfall skulle være noe morro, med tanke på oppløsning, fps og slikt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Vet at det er sarkasme, men du høres bare butthurt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Vet at det er sarkasme, men du høres bare butthurt ut. haha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Vel vel, One har ihvertfall Titanfall på sin platform. Og det er awesomesauce! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 ser ut som man må betale mva nå, selv om man har california som stat... ble 65dollars tilsammen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Testet forøvrig Titanfall i går, på PC da, siden jeg ikke har planer om å gå til innkjøp av hverken Xbox One eller PS4 på en stund. Levde vel ikke for meg opp til hypen, men jeg var nå ganske skeptisk til spillet i utgangspunktet, og ble igrunn positivt overrasket. Fint med et raskt FPS igjen. Tror ikke spillet kommer til å selge enormt mange Xbox One, dessverre, men endel blir det nok. De fleste vil nok komme til å kjøpe spillet på 360, tror jeg da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Er det kommet noe footage fra 360 versjonen forøvrig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå