Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

http://www.konami.jp/mgs5/gz/en/products/compare.html

Herrejesus. XB1 faller lenger og lenger ned på spillprioriteringa mi.

Det er omtrent ingen forskjell på Xbox 360 til Xbox One om man skal tro bildene.

Man ser jo bra forskjeller ut i fre de eksempel bildene der. PS4 er som vi er vandt med, overlegen ihvertfall. Og 30 vs 60 fps er jo ikke en diskusjon en gang, noe man ikke ser ut i fra bildene selvfølgelig :p Veldig skuffende for One er det uansett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor 60fps på MGS? vil heller ha 1080p 30fps

Eller gå for PS4 og få i både pose og sekk :p

Njaaa, syns ikke grafikken er så viktig. Da er det viktigere å ha den beste kontrollen, samt ha muligheten til å snakke med venner på live mens man gamer. Lever veldig greit med 720p og 60 fps :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

hvorfor 60fps på MGS? vil heller ha 1080p 30fps

Eller gå for PS4 og få i både pose og sekk :p

Njaaa, syns ikke grafikken er så viktig. Da er det viktigere å ha den beste kontrollen, samt ha muligheten til å snakke med venner på live mens man gamer. Lever veldig greit med 720p og 60 fps :)

Ja er kjedelig å sitte med en konsoll som ingen andre IRL-venner har, så den ser jeg :) Men dette party greiene funker faktisk jævlig bra på PS4 også nå, og det er jo konsollen mine venner går for også. I tillegg har DS4 faktisk overgått mine forventninger, og passert Xbox kontrollen denneg gangen, så for min del har det bare vært vinn-vinn denne gangen.

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvor mye våpen og maps det er i fullversjonen. Det bør for guds skyld være mange fler våpen enn hva det er i betaen nå. Maps burde det også være 15+ av. Det er jo tross alt ingen Singleplayer eller lignende.

Ser ut som du traff veldig spikern på hodet. Det har visstnok blitt funnet 15 maps i filene til betaen :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

noen som vet hvor lenge demoen til titanfall er åpen? spilte det i helgen. beste spill opplevelse jeg har hatt på lang, lang tid. tommel opp for titanfall.

Jeg hørte den i utgangspunktet skulle vare tom. 18.februar, men Zampella twitret om at den skulle var minst 1 dag lenger.

Lenke til kommentar

noen som vet hvor lenge demoen til titanfall er åpen? spilte det i helgen. beste spill opplevelse jeg har hatt på lang, lang tid. tommel opp for titanfall.

Varer til 19. Februar 6 PM PST

Og for de som ikke har fått prøvd seg på RYSE enda, så kommer det spillet til å koste 40$ i morgen frem til 24. Februar :) På Xbox Store altsåå

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Jeg hørte den i utgangspunktet skulle vare tom. 18.februar, men Zampella twitret om at den skulle var minst 1 dag lenger.

takk for det:) da kan jeg kose meg litt til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...