Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ingen oppdatering i dag heller. Lurer fælt på om titanfall betaen føles bedre eller ikke med February updaten.

Konsollen var av hele natta, men den er koblet via wifi. Bør vel ikke ha noe å si. Kinecten ligger godt pakket i esken sin, lurer fælt på om den krever at kinect er koblet til.

Lenke til kommentar

Forsatt det problemet et man til tider ikke kommer seg innpå spillet. Prøver å spille NFS Rivals men er ikke enkelt å komme seg inn

Prøv andre datasentre, vest europa fungerer aldri for meg selv om den har lavest ping, nord europa fungerer derimot bra.

Edit: er tydligvis trøtt, trodde det var snakk om titanfall betaen :)

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Forsatt det problemet et man til tider ikke kommer seg innpå spillet. Prøver å spille NFS Rivals men er ikke enkelt å komme seg inn

Prøv andre datasentre, vest europa fungerer aldri for meg selv om den har lavest ping, nord europa fungerer derimot bra.

Edit: er tydligvis trøtt, trodde det var snakk om titanfall betaen :)

Snakket om konsollen, hjelper å restarte. Eg kjører ikke rask oppstart. Helt vanlig. Husker aldri navnet på de alternstivet.

Lenke til kommentar

Hvor mye betalte du for CE utgaven larzen, det er jo blodpris på cdon, 2799,- :o

Jeg brukte en kode og fikk den til 1900kr hos CDON. Men etter noen timer i spillet nå så fant jeg ut at jeg er for gammel for det her...haha. Så den ble faktisk akkurat avbestilt :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sånne spill bokser og annet dritt er jeg ihvertfall ferdig med. Har vel egentlig aldri vært den store samleren på slike CE-utgaver med mindre det har vært snakk om liten forskjell i pris fra vanlig utgave. Men er jo kjekt for de som har plass til slikt stående i leiligheten :)

Lenke til kommentar

DIgger upload studio og recordinga på X1. Men 5 min er litt liten tid. du kan recorde hvor lenge du vil men du kan bare ha 5 min i upload , håper dette blit forlenget i senere tid. Hadde en jævla syk match på TF åsså er den på 09.04 åsså blir bare 5 min av matchen med i upload. Hmm vell jeg skal poste den her på youtube , fyfaen for ein match xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...