Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hva jeg prøver så får jeg ikke februar oppdateringen.

Jeg har kinect frakoblet, vet ikke om det er årsaken?

Hvis du bare kikker et par poster over deg, så ser du at jeg skriver at Xbox updaten kommer i bølger iløpet av hele helga. Noen fikk på fredag, noen idag, noen imorra.

Smør deg med tålmodighet, slapp av med litt gaming imens ;)

Lenke til kommentar

Man behøver ikke kontake support direkte via live chat, prøv denne:

http://help.ea.com/en/article/titanfall-beta-code-platform-issue-and-workaround/

Behøver ikke oppgi kode engang, jeg bare satte et punktum og mottok kode noen timer etterpå. Veit om mange andre som også har fått kode på denne måten, verdt et forsøk.

Takker for denne. Sendte Mail og fikk beta kode bare 1 1/2 time senere. Innstalerer nå på xboxen :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt jeg, ser for meg at gameplayet i Titanfall kan bli repeterende veldig fort men blir vel et kjøp tenker jeg.

Velkommen til FPS-sjangeren som er den mest repeterende sjangeren på jord. Allikevel er Titanfall ganske morsomt, og jeg vet ikke om jeg vil spille det så mye. Men greit spill kanskje å ta et avbrekk på nå og da.

Lenke til kommentar

Har brukt PS4 for det meste i det siste...og Gud for en åpenbaring det er når en får XBO kontrollen i hendene....som et bare perfekte pupper :D

Fikk endelig testet kontrollen i ett Fps spill også, og den gjør jobben jævlig bra. Rumble og våpen feeling er helt rå i Titanfall, DS4 rumble er skikkelig pinglete i forhold :) Feelingen på stikkene er også langt bedre og mere behagelig å spille med faktisk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har brukt PS4 for det meste i det siste...og Gud for en åpenbaring det er når en får XBO kontrollen i hendene....som et bare perfekte pupper :D

Fikk endelig testet kontrollen i ett Fps spill også, og den gjør jobben jævlig bra. Rumble og våpen feeling er helt rå i Titanfall, DS4 rumble er skikkelig pinglete i forhold :) Feelingen på stikkene er også langt bedre og mere behagelig å spille med faktisk.

Ja den er veldig behagelig altså...sende epost til EA for et par timer siden og jaggu fikk jeg en beta kode til XBO utgaven også. Så nå er jeg litt spent her.... :)

Lenke til kommentar

Nice, da skal det bli spennende å se hvordan serverne til Microsoft holder koken :p Tok en runde i XBO versjonen nå og ja jeg ser jo at det er ikke like pent som PC utgaven på max...det skulle jo bare mangle.

Så er glad jeg valgte XBO utgaven når jeg bestilte CE for en stund siden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...