skauern89 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Uansett hva jeg prøver så får jeg ikke februar oppdateringen. Jeg har kinect frakoblet, vet ikke om det er årsaken? jeg lot min stå av hele natta og når jeg skrudde den på om morgenen så var det oppdatert Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Uansett hva jeg prøver så får jeg ikke februar oppdateringen. Jeg har kinect frakoblet, vet ikke om det er årsaken? Hvis du bare kikker et par poster over deg, så ser du at jeg skriver at Xbox updaten kommer i bølger iløpet av hele helga. Noen fikk på fredag, noen idag, noen imorra. Smør deg med tålmodighet, slapp av med litt gaming imens Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Man behøver ikke kontake support direkte via live chat, prøv denne: http://help.ea.com/en/article/titanfall-beta-code-platform-issue-and-workaround/ Behøver ikke oppgi kode engang, jeg bare satte et punktum og mottok kode noen timer etterpå. Veit om mange andre som også har fått kode på denne måten, verdt et forsøk. Takker for denne. Sendte Mail og fikk beta kode bare 1 1/2 time senere. Innstalerer nå på xboxen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 ooh titanfall key, nå mangler jeg bare en xbox one Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Herregud, Titanfall var mye morsommere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vet ikke helt jeg, ser for meg at gameplayet i Titanfall kan bli repeterende veldig fort men blir vel et kjøp tenker jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Har brukt PS4 for det meste i det siste...og Gud for en åpenbaring det er når en får XBO kontrollen i hendene....som et bare perfekte pupper 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vet ikke helt jeg, ser for meg at gameplayet i Titanfall kan bli repeterende veldig fort men blir vel et kjøp tenker jeg. Velkommen til FPS-sjangeren som er den mest repeterende sjangeren på jord. Allikevel er Titanfall ganske morsomt, og jeg vet ikke om jeg vil spille det så mye. Men greit spill kanskje å ta et avbrekk på nå og da. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Er nesten litt moro at noen er redd for at det kan bli for repeterende, er det en sjanger som er akkurat det er det Fps. Allikevel er det lenge siden eg har sittet i flere timer uten å bli lei, på et skytespill vel og merke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Har brukt PS4 for det meste i det siste...og Gud for en åpenbaring det er når en får XBO kontrollen i hendene....som et bare perfekte pupper Fikk endelig testet kontrollen i ett Fps spill også, og den gjør jobben jævlig bra. Rumble og våpen feeling er helt rå i Titanfall, DS4 rumble er skikkelig pinglete i forhold Feelingen på stikkene er også langt bedre og mere behagelig å spille med faktisk. Endret 15. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Titan virker som et spill det er lett å hoppe in et par runder. Helt herlig Mach making tar et par sekunder, imponerende servere ms har satt opp med xone ser nå hvor gjennomført ms har gjort live. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Har brukt PS4 for det meste i det siste...og Gud for en åpenbaring det er når en får XBO kontrollen i hendene....som et bare perfekte pupper Fikk endelig testet kontrollen i ett Fps spill også, og den gjør jobben jævlig bra. Rumble og våpen feeling er helt rå i Titanfall, DS4 rumble er skikkelig pinglete i forhold Feelingen på stikkene er også langt bedre og mere behagelig å spille med faktisk. Ja den er veldig behagelig altså...sende epost til EA for et par timer siden og jaggu fikk jeg en beta kode til XBO utgaven også. Så nå er jeg litt spent her.... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Titanfall thumbs up. Liker veldig godt den Halo/quake stilen + robotene. Og prikken over ien er uten tvil det at man slipper løpeknappen !! Endelig. Forpesta hele forrige generasjon. Alt føles så smooth og gjennomført. Dette spillet er en konsollselger i min bok, gj. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Havner på det tapende laget, hver fobanna gang..med enkelte unntak. Satan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 ... Og nå blir betaen åpnet for alle. http://majornelson.com/2014/02/15/xbox-one-titanfall-beta-opening-up-to-everyone/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nå begynner altså den skikkelige stresstesten Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nice, da skal det bli spennende å se hvordan serverne til Microsoft holder koken Tok en runde i XBO versjonen nå og ja jeg ser jo at det er ikke like pent som PC utgaven på max...det skulle jo bare mangle. Så er glad jeg valgte XBO utgaven når jeg bestilte CE for en stund siden Lenke til kommentar
jihn Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvor mye betalte du for CE utgaven larzen, det er jo blodpris på cdon, 2799,- :o Irriterer meg at dem ikke har sluppet Xbone her hjemme enda. Våger ikke bestille fra tyskland om det skulle dukke opp problemer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvor mye betalte du for CE utgaven larzen, det er jo blodpris på cdon, 2799,- :o Irriterer meg at dem ikke har sluppet Xbone her hjemme enda. Våger ikke bestille fra tyskland om det skulle dukke opp problemer http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import Har kjøpt min fra Elkjøp. Funker helt fint. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ah, fikk ikke med meg at den var dukket opp på elkjøp. Greit å få norsk garanti Nå gjenstår d å overtale kjerringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå