samco Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Blir morro å se xone salgstall i mars når titan kommer blir en knall boost Nja, blir nok en økning, men tror nok flesteparten kommer til å kjøpe spillet på 360. Agree 2 dissagree Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Titanfall før og etter oppdateringen ; http://www.dualshockers.com/2014/02/15/heres-how-the-titanfall-xbox-one-beta-improved-after-the-removal-of-the-dreaded-sharpening-filter/ ENORM forskjell. Endret 15. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan noen forklare meg i 100% detalje hvordan man laster ned nyeste updaten til x1 , har lest på forumet her men skjønner ikke bæra , må den være på instant on eller energy saving osv , please hjelp! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan noen forklare meg i 100% detalje hvordan man laster ned nyeste updaten til x1 , har lest på forumet her men skjønner ikke bæra , må den være på instant on eller energy saving osv , please hjelp! Sett konsollen din til å være instant-on. Slå av konsollen din, vent en 10 minutters tid og da skal konsollen allerede være i gang med å laste ned oppdateringen. Det var ihvertfall tilfellet her. Jeg slo på maskinen igjen, og da lastet den ned. Og så gikk det sin gang Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan noen forklare meg i 100% detalje hvordan man laster ned nyeste updaten til x1 , har lest på forumet her men skjønner ikke bæra , må den være på instant on eller energy saving osv , please hjelp! Sett konsollen din til å være instant-on. Slå av konsollen din, vent en 10 minutters tid og da skal konsollen allerede være i gang med å laste ned oppdateringen. Det var ihvertfall tilfellet her. Jeg slo på maskinen igjen, og da lastet den ned. Og så gikk det sin gang A man , må den være avslått . Hmm skal gi det e forsøk , tenkte å game litt bf4 siden dobbel xp i helga , men kan vente en 10-20 mins tid og se hva som sjer. Hører noen snakke om at lyset skal bli gult , betyr det at updaten holder på å laste ned eller at den er ferdig Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Har Titanfall key til overs. Førstemann til mølla: HXXWY-JXJJ7-J2WCR-DTWGP-2G3RZ Keyen er brukt. Endret 15. februar 2014 av Peder_66 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan noen forklare meg i 100% detalje hvordan man laster ned nyeste updaten til x1 , har lest på forumet her men skjønner ikke bæra , må den være på instant on eller energy saving osv , please hjelp! Sett konsollen din til å være instant-on. Slå av konsollen din, vent en 10 minutters tid og da skal konsollen allerede være i gang med å laste ned oppdateringen. Det var ihvertfall tilfellet her. Jeg slo på maskinen igjen, og da lastet den ned. Og så gikk det sin gang A man , må den være avslått . Hmm skal gi det e forsøk , tenkte å game litt bf4 siden dobbel xp i helga , men kan vente en 10-20 mins tid og se hva som sjer. Hører noen snakke om at lyset skal bli gult , betyr det at updaten holder på å laste ned eller at den er ferdig Får bedre bildekvalitet også vettu Så er nok verdt det! Lenke til kommentar
albions Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vist eg kjøper eit spill på den amerikanske marketplacen,vill eg da spille på amerikanske servere på online spill? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan noen forklare meg i 100% detalje hvordan man laster ned nyeste updaten til x1 , har lest på forumet her men skjønner ikke bæra , må den være på instant on eller energy saving osv , please hjelp! Sett konsollen din til å være instant-on. Slå av konsollen din, vent en 10 minutters tid og da skal konsollen allerede være i gang med å laste ned oppdateringen. Det var ihvertfall tilfellet her. Jeg slo på maskinen igjen, og da lastet den ned. Og så gikk det sin gang Takk for hjelpen , holder på å laste ned nå Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Har Titanfall key til overs. Førstemann til mølla: HXXWY-JXJJ7-J2WCR-DTWGP-2G3RZ Å FYFAEN DU ER GUD , TAKK SKAL DU HA Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Hvilken update? Er den allerede innstallert. Endret 15. februar 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Titanfall før og etter oppdateringen ; http://www.dualshockers.com/2014/02/15/heres-how-the-titanfall-xbox-one-beta-improved-after-the-removal-of-the-dreaded-sharpening-filter/ Hvilken update? Er den allerede innstallert. ENORM forskjell. Februar oppdateringen til konsollen Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Riktig, da er den allerede innstallert. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 15.1% Brukt opp av x1 plass. bf4, titanfall beta og fifa 14 demo og Killer instinct Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hvilken update? Er den allerede innstallert. Hvis du går til dashboard fram side , så trykker du 1 gang på hjule på spaka , så skal du se bateriet ditt på spaka ned i høyre hjørne viss ikke så nei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 15.1% Brukt opp av x1 plass. bf4, titanfall beta og fifa 14 demo og Killer instinct Ganske herlig den nye oversikten altså Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan noen forklare meg i 100% detalje hvordan man laster ned nyeste updaten til x1 , har lest på forumet her men skjønner ikke bæra , må den være på instant on eller energy saving osv , please hjelp! Sett konsollen din til å være instant-on. Slå av konsollen din, vent en 10 minutters tid og da skal konsollen allerede være i gang med å laste ned oppdateringen. Det var ihvertfall tilfellet her. Jeg slo på maskinen igjen, og da lastet den ned. Og så gikk det sin gang A man , må den være avslått . Hmm skal gi det e forsøk , tenkte å game litt bf4 siden dobbel xp i helga , men kan vente en 10-20 mins tid og se hva som sjer. Hører noen snakke om at lyset skal bli gult , betyr det at updaten holder på å laste ned eller at den er ferdig Xbox updaten kommer i bølger utover hele helga. Slå av maskina i 2-3 min og sjekk, men skjer det ikke noe, så har du ikke fått den enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hahah. Kan bekrefte at det trikset noen sider bak her med å kontakte kundesupport uten å ha en kode fungerer. Jeg skrev bare et punktum, og fikk koden på mail akkurat nå. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Skjedde noe merkelig med Titanfall hos meg. Kom plutselig en utrllig høy lyd i tven når eg vsr på vei innpå de forskjellige titans, virket ut som eg fikk se hvor msnge som var i hovedspillet. Eg fikk iallefall opp navnet på 15 stk. Så klikket hele spillet før eg fikk se noen av dem. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Uansett hva jeg prøver så får jeg ikke februar oppdateringen. Jeg har kinect frakoblet, vet ikke om det er årsaken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå