Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte forøvrig å si at jeg har en ekstra kode til X1 :tease:

Første person som sender PM mottar koden (orker ikke backtracke tråden for å finne ut hvem som er først i "køen")

EDIT: Kode er gitt bort, se posten under.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt det på XB1 en stund, må jeg si at det er overraskende likt PC versjonen (med ALT på high/ultra) men framerate er ikke like bra. Muligens fordi jeg bruker en 144hz monitor på PC.

Ble overrasket over hvor digg XB1 kontrollen føltes ut og, men det er en helt enorm aim assist som du merker når du har spilt PC en stund fra før.

Tror jeg går for PC versjonen, ville vært kriminelt å ikke gjøre det med en nykjøpt PC verdt rundt 20k. Men de som kjøper XB1 versjonen bør absolutt ikke være bekymra for en sterkt redusert versjon. Verre med 360-folka.

Lenke til kommentar

Du må slå den på, så av. Vent 5-10 min, så vil du se at lyset på PSU'en går fra hvitt til gult. Vent et par minutter til, så slår du den på.

Grunnen er at XB1 sjekker for oppdateringer først når du setter den i standby. Den henter oppdateringer i standby og, men da tar det en del lenger tid. Mulig den sjekker for oppdateringer hver 5-10 time eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...