Matsern117 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Har 14 dagers gull som vil trade dette i en Titanfall kode Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Man behøver ikke kontake support direkte via live chat, prøv denne: http://help.ea.com/en/article/titanfall-beta-code-platform-issue-and-workaround/ Behøver ikke oppgi kode engang, jeg bare satte et punktum og mottok kode noen timer etterpå. Veit om mange andre som også har fått kode på denne måten, verdt et forsøk. Endret 15. februar 2014 av bas 1 Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Får teste det ut EDIT: Om jeg får en kode av EA, gir jeg den bort her. Endret 15. februar 2014 av RonF...ingSwanson Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Glemte forøvrig å si at jeg har en ekstra kode til X1 Første person som sender PM mottar koden (orker ikke backtracke tråden for å finne ut hvem som er først i "køen") EDIT: Kode er gitt bort, se posten under. Endret 15. februar 2014 av bas Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kode gitt bort til Mr. Swanson 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Etter å ha spilt det på XB1 en stund, må jeg si at det er overraskende likt PC versjonen (med ALT på high/ultra) men framerate er ikke like bra. Muligens fordi jeg bruker en 144hz monitor på PC. Ble overrasket over hvor digg XB1 kontrollen føltes ut og, men det er en helt enorm aim assist som du merker når du har spilt PC en stund fra før. Tror jeg går for PC versjonen, ville vært kriminelt å ikke gjøre det med en nykjøpt PC verdt rundt 20k. Men de som kjøper XB1 versjonen bør absolutt ikke være bekymra for en sterkt redusert versjon. Verre med 360-folka. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Har enda ikke fått februar oppdateringen jeg heller. Maskinen er på instant on. Men den har ikke fått noe enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg måtte slå den på og så av for at den skulle laste ned. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Du må slå den på, så av. Vent 5-10 min, så vil du se at lyset på PSU'en går fra hvitt til gult. Vent et par minutter til, så slår du den på. Grunnen er at XB1 sjekker for oppdateringer først når du setter den i standby. Den henter oppdateringer i standby og, men da tar det en del lenger tid. Mulig den sjekker for oppdateringer hver 5-10 time eller noe. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vær så god. MF3Q3-WWYKK-6QPY4-CQT36-GJQQZ Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Titanfall er virkelig et knall spill ... Blir day one kjøpt. Lenke til kommentar
Peder_66 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vær så god. MF3Q3-WWYKK-6QPY4-CQT36-GJQQZ Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Spilt en time, fjernet alt tvil om eg sku kjøpe Titanfall. Vært lei alt på konsoll en stund, men dette var moro. Aldri vært noe fan av Sci men å være i en Titan var utrolig moro... 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Blitt level 5 nå. *Gjesp*. Litt småkjedelig spill. Dårlig grafikk, ustabil framerate og et helt ok gameplay. Hør på han, klager over ustabil framrate i en Beta? Tipper du ikke prøvde BF4 Betaen? Den var ustabil. Dette var knirkefritt i forhold... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Mange latterlige folk på Ebay nå, de selger en "guide" til hvordan man får beta kode. -.- Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Blir morro å se xone salgstall i mars når titan kommer blir en knall boost Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Gått igjennom tutorial, deretter spilt 1 kamp. Var moro. Kom meg til Level 2. Virker gøy. Men hvis dette er alt kan det bli repetetivt. Sikler litt på Thief akkurat nå. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Lurer veldig på hvor mye våpen og maps det er i fullversjonen. Det bør for guds skyld være mange fler våpen enn hva det er i betaen nå. Maps burde det også være 15+ av. Det er jo tross alt ingen Singleplayer eller lignende. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Gått igjennom tutorial, deretter spilt 1 kamp. Var moro. Kom meg til Level 2. Virker gøy. Men hvis dette er alt kan det bli repetetivt. Sikler litt på Thief akkurat nå. Kan man forvente noe mer. Er et FPS. Finnes ikke et FPS som ikke er repeterende desverre. CoD har spyd ut det samme spillet siden andre verdenskrig Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Blir morro å se xone salgstall i mars når titan kommer blir en knall boost Nja, blir nok en økning, men tror nok flesteparten kommer til å kjøpe spillet på 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå