Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Fikk en i underkant av 10Euro, fikk koden tilsendt ASAP Men blir vel å laste ned i natt, så får det blir happy gaming utover ettermiddagen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Leser at flere ikke har fått det, kommer i bølger utover hele helga. Får smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Fikk en i underkant av 10Euro, fikk koden tilsendt ASAP Men blir vel å laste ned i natt, så får det blir happy gaming utover ettermiddagen No hurry, serverne er nede nå, har vært det lenge så, haha Leser at flere ikke har fått det, kommer i bølger utover hele helga. Får smøre seg med tålmodighet. Jepp! Helt til siste dagen faktisk, men tenker at 20 kr er det verdt å få spilt i helgen da jeg har tid Betaen varer jo bare til 18. Endret 15. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Reiser til foreldrene på mandagen, så håper på ett magisk vis å få klokket noen timer samtidig som dama er her på besøk Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Reiser til foreldrene på mandagen, så håper på ett magisk vis å få klokket noen timer samtidig som dama er her på besøk Haha, skjønner! Dama elsker COD, så tenkte å få hu med på Titanfall, men er visstnok ikke split screen... 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Looks like the good folks Microsoft werent joking when they teased that the new update would include a surprise. http://www.dualshockers.com/2014/02/14/new-xbox-one-update-allegedly-removes-the-hated-sharpening-filter/ Endret 15. februar 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Fikk en i underkant av 10Euro, fikk koden tilsendt ASAP Men blir vel å laste ned i natt, så får det blir happy gaming utover ettermiddagen No hurry, serverne er nede nå, har vært det lenge så, haha Leser at flere ikke har fått det, kommer i bølger utover hele helga. Får smøre seg med tålmodighet. Jepp! Helt til siste dagen faktisk, men tenker at 20 kr er det verdt å få spilt i helgen da jeg har tid Betaen varer jo bare til 18. Snakker om Xbox updaten Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 I følge gamefaqs brukere, så er visst denne metoden rimelig effektiv for å skaffe seg en beta kode. Steps:1. Go tohttp://help.ea.com/en/contact-us/new/?2. Fill this out:Battlefield 4Battlefield 4 & Battlefield 4 Premium membershipClick nextSelect Xbox OneClick nextSelect a topic: Code:DLC/PromoType in "TitanFall Beta Code"Scroll down and click "Live Chat"3. Wait the 20-30 minutes4. Tell the representative that your code was already used.And then the representative will just give you a new code. No questions asked, 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Titanfall var faktisk jævlig fett Tar helt av til tider! Så fikk jeg understreket hvor sykt mye bedre rumble det er i One kontrollen enn DS4 altså, stikkene er om mulig mere behagelig i bruk når det kommer til FPS spill også! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Titanfall var faktisk jævlig fett Tar helt av til tider! Så fikk jeg understreket hvor sykt mye bedre rumble det er i One kontrollen enn DS4 altså, stikkene er om mulig mere behagelig i bruk når det kommer til FPS spill også! Ja, det var sinnsykt fett! Litt ensformig med to maps, men det er jo beta! Kjenner at 11. Mars blir en bra dag! Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) I følge gamefaqs brukere, så er visst denne metoden rimelig effektiv for å skaffe seg en beta kode. Steps: 1. Go to http://help.ea.com/en/contact-us/new/? 2. Fill this out: Battlefield 4 Battlefield 4 & Battlefield 4 Premium membership Click next Select Xbox One Click next Select a topic: Code:DLC/Promo Type in "TitanFall Beta Code" Scroll down and click "Live Chat" 3. Wait the 20-30 minutes 4. Tell the representative that your code was already used. And then the representative will just give you a new code. No questions asked, Kan bekrefte at denne metoden fungerer. Kontaktet nettopp EA support, og etter å ha ventet i ca. 1 time på kunde-support, fikk jeg omsider koden Himanshu Thanks for contacting EA Customer Experience, my name is Himanshu. How may I assist you today? you Hey there Himanshu. Yesterday, I received a beta code for Titanfall on the Xbox One. But the code did not work, so I was told to contact you guys here, for help Himanshu Hello. Himanshu I will provide you the code of Titanfall. you oki. Thanks. Much appreciated Himanshu So you want the code for Xbox one? you Yeah, the Xbox One Himanshu Okay. Himanshu Here is your code: ***** ***** ***** ***** **** youOkey. Thanks for the help. Hopefully this one will work. Himanshu Yes. Himanshu Is there something else for which I can assist you with? you Not actually. I am gonna try the code, when I get home from work. I appeciate the help. Thank you very much. Himanshu It was pleasure chatting with you.You can now click on the "End Chat Button" to end this chat. Himanshu Bye and take care:)) Endret 15. februar 2014 av soldatfrank Lenke til kommentar
jihn Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå spiller jeg Titanfall på PC, men det er utvilsomt en kjempe tittel for Xbone. Vanvittig underholdende, og samma hvor elendig en spiller så har en jo minions en kan drepe Har venner som ikke er sikre på hva dem skal gå for enda, men spørs om det ikke er dette som kan tippe vekta. Eneste invendinga jeg har så langt er grafikk(er jo beta, så hva kan man forvente) og muligens litt få menneskestyrte spillere? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) I følge gamefaqs brukere, så er visst denne metoden rimelig effektiv for å skaffe seg en beta kode. Steps: 1. Go to http://help.ea.com/en/contact-us/new/? 2. Fill this out: Battlefield 4 Battlefield 4 & Battlefield 4 Premium membership Click next Select Xbox One Click next Select a topic: Code:DLC/Promo Type in "TitanFall Beta Code" Scroll down and click "Live Chat" 3. Wait the 20-30 minutes 4. Tell the representative that your code was already used. And then the representative will just give you a new code. No questions asked, Kan bekrefte at denne metoden fungerer. Kontaktet nettopp EA support, og etter å ha ventet i ca. 1 time på kunde-support, fikk jeg omsider koden Himanshu Thanks for contacting EA Customer Experience, my name is Himanshu. How may I assist you today? you Hey there Himanshu. Yesterday, I received a beta code for Titanfall on the Xbox One. But the code did not work, so I was told to contact you guys here, for help Himanshu Hello. Himanshu I will provide you the code of Titanfall. you oki. Thanks. Much appreciated Himanshu So you want the code for Xbox one? you Yeah, the Xbox One Himanshu Okay. Himanshu Here is your code: ***** ***** ***** ***** **** youOkey. Thanks for the help. Hopefully this one will work. Himanshu Yes. Himanshu Is there something else for which I can assist you with? you Not actually. I am gonna try the code, when I get home from work. I appeciate the help. Thank you very much. Himanshu It was pleasure chatting with you.You can now click on the "End Chat Button" to end this chat. Himanshu Bye and take care:)) Prøver å fikse for en kameraet, men dukker ikke opp noen "live chat" her.. EDIT: Nevermind! Dukka opp nå Endret 15. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Får bare opp valgene ask community eller Call me now.. ikke live chat. Må jeg vente lenge før live chat valget dukker opp? Hvilket land hadde dere valgt på toppen? USA? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Får bare opp valgene ask community eller Call me now.. ikke live chat. Må jeg vente lenge før live chat valget dukker opp? Hvilket land hadde dere valgt på toppen? USA? Dukker opp etterhvert. Er bare så sinnsyk lang ventetid nå Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Takk. dukket opp nå. 55-60 min vente tid. Må jeg bare sitte og stirre på skjermen eller vil jeg få noe form for "lyd" varsel? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Haha, det var jo lekende lett. Han spurte om koden som ikke funka. Bare fant på en, og han sendte meg ny på mail Nå slipper jeg å game´e alene! Herlig Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) hvordan skal en titanfall kode se ut? Endret 15. februar 2014 av Megaoctane Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 hvordan skal en titanfall kode se ut? 5 x 6 altsåååå: xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå