Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Eg mente absolutt ikke alle var sånn, men at et konsoll kjøp går på følelser for mange er nok sant. Det gjorde det for min del med Xbox one. Har heller ikke noe behov for å ha det beste. Gjør meg absolutt ingenting at PS4 har bedre grafikk, så lenge er eg fornøyd med mitt valg.. Klarer meg fint med Xbox One om den ikke blir brukt så altfor mye. 1 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Er det noen her som har fått en beta kode til Titanfall for Xbox One? (Ikke PC utgaven) Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Er det noen her som har fått en beta kode til Titanfall for Xbox One? (Ikke PC utgaven) Nei venter enda her Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Er det noen her som har fått en beta kode til Titanfall for Xbox One? (Ikke PC utgaven) En må vennelista mi har fått. Så de sender hvertfall ut til norske brukere Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Titanfall beta koder mottat noen ? Xbox så klart . Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://majornelson.com/2014/02/14/xbox-one-february-update-is-now-starting-to-roll-out/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Satte xbox one i standby nå, og fikk updaten etter noen få minutter Den nye my games and Apps er lekker Endret 14. februar 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Er det kun batteriet og storage-management som er lagt til, i denne updaten? (Recent players, Party chat, Friends Join session in progress etc+ Skulle jo komme i den store patchen, i Mars) Endret 14. februar 2014 av soldatfrank Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Oppdateringen dukket kjapt opp her også Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ikke fått noe her enda. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ikke jeg heller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Dere har slått på konsollen, og så satt den i standby? Slo min på igjen etter å ha gjort dette og da dreiv den på å lasta ned. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Da er du heldig, eg finner beta koder til oppimot 500kr (!) på Buy now. Det er en helt latterlig pris. Resten er det budrunde, da venter eg heller til release. EDIT: klarte faktisk å snappe til meg en til 32 kr. Planen var PC men virker som det toget er gått. Fikk du koden med en gang? Endret 15. februar 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Da er du heldig, eg finner beta koder til oppimot 500kr (!) på Buy now. Det er en helt latterlig pris. Resten er det budrunde, da venter eg heller til release. Bruk filtrering Ser det ligger noen på buy now på både 45 og 145 kr Velg kun "Buy now" items, også sorterer du etter pris Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Min xbox er også oppdatert Fant Titanfall Beta kode for 2 euro på ebay også! De billige går drit fort! Men nå blirre gaming! Da er du heldig, eg finner beta koder til oppimot 500kr (!) på Buy now. Det er en helt latterlig pris. Resten er det budrunde, da venter eg heller til release. EDIT: klarte faktisk å snappe til meg en til 32 kr. Planen var PC men virker som det toget er gått. Fikk du koden med en gang? Fikk den med en gang ja Dude´n var lynkjapp, haha Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ja det kan man ikke si om denne italieneren desverre. Nå skal eg utrolig tidllig opp i morgen så best om den ikke dukker opp nå uansett.... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Ja det kan man ikke si om denne italieneren desverre. Nå skal eg utrolig tidllig opp i morgen så best om den ikke dukker opp nå uansett.... Fikk den som privat melding. Så spørs om du må vente til i morgen tidlig da ja om han sover nå Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Dere har slått på konsollen, og så satt den i standby? Slo min på igjen etter å ha gjort dette og da dreiv den på å lasta ned. Ja, gjort det 3-4 ganger. Nothing. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Dere har slått på konsollen, og så satt den i standby? Slo min på igjen etter å ha gjort dette og da dreiv den på å lasta ned. Ja, gjort det 3-4 ganger. Nothing. Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå