Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Håper jeg kan komme hjem fra jobb i kveld og laste ned beta jeg også... Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 FUnker ikke xbox music på Xbox one siden den ikke har kommet her til lands ? er det noe måte å fixe dette på i såfall , laget nettopp 30 dagers free på music Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Day Z makers er i samtaler med Ms om en exlusive Day z versjon til Xone Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hadde vært fint med en kilde. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hadde vært fint med en kilde. http://www.gamereactor.eu/news/108524/DayZ+on+Next-Gen%3A+%22I+have+talked+extensively+with+Microsoft%22/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Du har lest feil. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Du har lest feil. Om samtaler med ms? forklar gjerne den http://n4g.com/news/1456908/dayz-on-next-gen-i-have-talked-extensively-with-microsoft Endret 14. februar 2014 av samco Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det nevnes ikke med et ord at det er samtaler om en eksklusiv Day Z-versjon for Xbox One der. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det nevnes ikke med et ord at det er samtaler om en eksklusiv Day Z-versjon for Xbox One der. Missa du helt Overskrift ? og at det var kun et utdrag fra et int ... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 DayZ on Next-Gen: "I have talked extensively with Microsoft" Extensively er ikke det samme som exclusive. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 DayZ on Next-Gen: "I have talked extensively with Microsoft" Extensively er ikke det samme som exclusive. Får håpe Ps4 får en version down the line igjen Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Helt utrolig. Ja skuffende Sony ikke er mere etter day z som ms er. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hadde vært fint med en kilde. http://www.gamereactor.eu/news/108524/DayZ+on+Next-Gen%3A+%22I+have+talked+extensively+with+Microsoft%22/ Håper for all del at DayZ holder seg LANGT unna konsoller. Kanskje det spillet eg liker mest å spille, og dette skal nytes på en pc. Det er også i et tidlig stadiet så kommer til å gå enda tregere om konsoller også skal blande seg. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hadde vært fint med en kilde. http://www.gamereactor.eu/news/108524/DayZ+on+Next-Gen%3A+%22I+have+talked+extensively+with+Microsoft%22/ Håper for all del at DayZ holder seg LANGT unna konsoller. Kanskje det spillet eg liker mest å spille, og dette skal nytes på en pc. Det er også i et tidlig stadiet så kommer til å gå enda tregere om konsoller også skal blande seg. Ser greit ut på Pc men spillet er vel i en alpha eller beta? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det er Alpha, enda større grunn for Rocket til å ikke tenke på en Konsoll versjon. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spillet ser litt tomt ut så langt i pc versjonen ... Kan bli bra når mere innhold blir lagt til. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spillet ser litt tomt ut så langt i pc versjonen ... Kan bli bra når mere innhold blir lagt til. Det er et survival spill, er mange maps på modden der de væste mapsa er de som er altfor mye loot og den slags i. Det er sjarmen med hele spillet, det skal ikke være lett å overleve. Men enig at det kanskje er litt for tomt foreløpig men blir fort for mye også Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spillet ser litt tomt ut så langt i pc versjonen ... Kan bli bra når mere innhold blir lagt til. Det er et survival spill, er mange maps på modden der de væste mapsa er de som er altfor mye loot og den slags i. Det er sjarmen med hele spillet, det skal ikke være lett å overleve. Men enig at det kanskje er litt for tomt foreløpig men blir fort for mye også Konsoll versjoner blir kansje litt... "unødvendige" når steam machines kommer for salg og gjør samme jobben som en konsoll i en tv benk. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hmm det har jeg ikke sjekket, håper dette stemmer. Er plagsomt når det kommer opp melding. Pling recording ferdig, åsså er jeg sikker på at jeg fikk achivement xD. Jeg fant noe drit kult med x1 idag. Jeg satte på bf4 på download før jeg dro på skolen, det var 1 % ca når jeg dro. Jeg slo av xboxn. Slo den av så det er mulig og si xbox on. Kommer hjem slår på xboxn å bf4 var ferdig nedlastet next gen FTW Eh!? Slik var last gen også. Både Xbox360 og PS3 kan laste ned i standby og innstallere, så alt er klart. Blir stille etthvert, det som er eksta morsomt er st folk som kkøper Ps4 kjøper den fordi den har bedre Hardware, men kan nesten satse live på at de samme folka hadde kjøpt maskinen om rollene hadde vært byttet. Konsoll kjøp er følelser også, angrer litt at eg kjøpte Xbox One. Ikke fordi PS4 var en mulighet men føler at eg sku klart meg uten konsoll og mulig kjøp senere Tja, du kan ikke feie alle under den kammen. Jeg var pro Xbox1 vs PS2, og pro 360 vs PS3. Men denne generasjonen er jeg blitt pro PS4. Rett og slett fordi en god del av spillene kjører heftigere grafikk i Sony sin favør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå