Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper for all del at DayZ holder seg LANGT unna konsoller. Kanskje det spillet eg liker mest å spille, og dette skal nytes på en pc. Det er også i et tidlig stadiet så kommer til å gå enda tregere om konsoller også skal blande seg.

Lenke til kommentar

Håper for all del at DayZ holder seg LANGT unna konsoller. Kanskje det spillet eg liker mest å spille, og dette skal nytes på en pc. Det er også i et tidlig stadiet så kommer til å gå enda tregere om konsoller også skal blande seg.

Ser greit ut på Pc men spillet er vel i en alpha eller beta?

Lenke til kommentar

Spillet ser litt tomt ut så langt i pc versjonen ... Kan bli bra når mere innhold blir lagt til.

Det er et survival spill, er mange maps på modden der de væste mapsa er de som er altfor mye loot og den slags i. Det er sjarmen med hele spillet, det skal ikke være lett å overleve. Men enig at det kanskje er litt for tomt foreløpig men blir fort for mye også

Lenke til kommentar

Spillet ser litt tomt ut så langt i pc versjonen ... Kan bli bra når mere innhold blir lagt til.

Det er et survival spill, er mange maps på modden der de væste mapsa er de som er altfor mye loot og den slags i. Det er sjarmen med hele spillet, det skal ikke være lett å overleve. Men enig at det kanskje er litt for tomt foreløpig men blir fort for mye også

Konsoll versjoner blir kansje litt... "unødvendige" når steam machines kommer for salg og gjør samme jobben som en konsoll i en tv benk.

Lenke til kommentar

Hmm det har jeg ikke sjekket, håper dette stemmer. Er plagsomt når det kommer opp melding. Pling recording ferdig, åsså er jeg sikker på at jeg fikk achivement xD. Jeg fant noe drit kult med x1 idag. Jeg satte på bf4 på download før jeg dro på skolen, det var 1 % ca når jeg dro. Jeg slo av xboxn. Slo den av så det er mulig og si xbox on. Kommer hjem slår på xboxn å bf4 var ferdig nedlastet :D next gen FTW

Eh!?

Slik var last gen også. Både Xbox360 og PS3 kan laste ned i standby og innstallere, så alt er klart.

Blir stille etthvert, det som er eksta morsomt er st folk som kkøper Ps4 kjøper den fordi den har bedre Hardware, men kan nesten satse live på at de samme folka hadde kjøpt maskinen om rollene hadde vært byttet. Konsoll kjøp er følelser også, angrer litt at eg kjøpte Xbox One. Ikke fordi PS4 var en mulighet men føler at eg sku klart meg uten konsoll og mulig kjøp senere

Tja, du kan ikke feie alle under den kammen.

Jeg var pro Xbox1 vs PS2, og pro 360 vs PS3.

Men denne generasjonen er jeg blitt pro PS4. Rett og slett fordi en god del av spillene kjører heftigere grafikk i Sony sin favør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...