Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Halo 2 kommer til one , samme gjør halo 3 og halo 4. H3 og H4 er ikke remake , men det skal årnes slik at det skal kunne spilles på X1. Halo Er jo tros alt Microsoft sitt største prosjekt uten tvil. Har spilt halo siden jeg var 8 år . startet med halo 1 og bygget meg oppover , med over 50000 matcher spilt på Halo 3 så er det min største favoritt. 343 gjorde en knakende jobb med Halo 4 , men Å ikke slippe de beste playlistene før 3 måneder ute i Multiplayeren var latterlig. Også SR systeme var tamt , gikk opp til 130 og thats it, håper systemet med xp osv blir samme på halo 5 , men mye mere ranks å for å ikke snakk om å få en rang og ikke et nummer. Sr ble brukt fordi spartans ikke har en rang de har et nummer som blir fulgt, men likevell likte ikke ideen på det Kanskje det er du er som er stemmen til Master Chief. Du som sitter på så mye "fakta" Hahah well played sir xD men nei xD men jeg er die hard halo fan, Xbox blir valgt på grunn av halo:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hehe, kilder er forøvrig obligatorisk ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Dette er rykter som ble lekket for et par uker siden. Vil være ekstremt trivelig om det viser seg å stemme. Kilden: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=760013 Endret 14. februar 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hehe, kilder er forøvrig obligatorisk ja. Så klart er bare rykter , men Halo 2 var også et rykte , men er nå satt til å komme i år til xboxone. Skal være hvis dette stemmer, så skal halo 4 å halo 3 være med som limited edetion til halo 2. Men det blir gøy å se. Halo 5 hadde også en god grunn for å bli utsatt. Halo 5 ble utsatt for å ikke slippe 2 store spill så nerme hverandre. Hmm hvilket stor spill er det som kan ødelegge salget til halo 5 hvis det hadde kommet ut i år. Jo nemelig Destiny. Microsoft Har god Intresse for at Destiny, Bungie sitt nye spill skal gå så bra som overhode mulig, så hvorfor komme med enda et storspill som kan Spre salget. Hvis Halo 5 kommer neste år og halo 2 i år , så ha microsoft vært smarte Men som sakt alt er bare rykter , kan komme en Mind fuck på e3 i også som det gjorde med halo 5 traileren i fjor http://stevivor.com/2014/01/rumour-halo-3-halo-4-also-ported-xbox-one/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Destiny blir nok kjøpt på PS4,om i hele tatt. Bungie har vært påpasselig om å stort sett vise frem PS4 versjonen av dette spillet, kan selvfølgelig være etter avtale med Sony. Men forundrer meg ikke om også dette ser bedre ut på Sony sin platform. Uansett jo mere Halo på One, jo bedre! Er tross alt primært derfor jeg har konsollen sånn sett. Endret 14. februar 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Destiny blir nok kjøpt på PS4,om i hele tatt. Bungie har vært påpasselig om å stort sett vise frem PS4 versjonen av dette spillet, kan selvfølgelig være etter avtale med Sony. Men forundrer meg ikke om også dette ser bedre ut på Sony sin platform. Uansett jo mere Halo på One, jo bedre! Er tross alt primært derfor jeg har konsollen sånn sett. Enig i det ja. Håper virkelig Microsoft får fixet til 1080 p nå. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates Her er ei liste over framerates på Xbox one spill og ps4 spill. Jeg må si at jeg er skuffet over framraten som er satt på masse spill til xboxn framover, 1080p må skje innen kort tid altså Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jepp, helt latterlig. Gleder meg til thief , åsså ser jeg dette her Jævla psn kjører i 1080p vettu , skjønner ikke hva microsoft sliter med. Har vell noe med esram som må årnes på Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Larry Hryb på twitter deler ut beta koder til titanfall iløpet av dagen , han sier ikke noe om når så det er bare å følge med , for de kommer til å gå fort Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ganske flaut i grunn. Spill som CoD skal kjøres i 1080p, det er rett og slett ikke noe pent spill, eg skjønner det iallefall ikke. God gammeldags CoD skal kunne kjøres like bra på begge konsoller. Må være noe MS sliter med som de naturligvis ikke vil fortelle. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ganske flaut i grunn.Spill som CoD skal kjøres i 1080p, det er rett og slett ikke noe pent spill, eg skjønner det iallefall ikke. God gammeldags CoD skal kunne kjøres like bra på begge konsoller. Må være noe MS sliter med som de naturligvis ikke vil fortelle. Det kalles svakere hardware. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_Framerates Her er ei liste over framerates på Xbox one spill og ps4 spill. Jeg må si at jeg er skuffet over framraten som er satt på masse spill til xboxn framover, 1080p må skje innen kort tid altså 1080p er jo fult mulig idag og vil komme mer i spill til XBO fremover. Men det vil jo være på bekostning av noe annet. Nå vil selvfølgelig SDK og utviklere trikse til ting men XBO vil uten tvil alltid trekke det korteste strået... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ganske flaut i grunn. Spill som CoD skal kjøres i 1080p, det er rett og slett ikke noe pent spill, eg skjønner det iallefall ikke. God gammeldags CoD skal kunne kjøres like bra på begge konsoller. Må være noe MS sliter med som de naturligvis ikke vil fortelle. Det kalles svakere hardware. Er jo fullt klar over det, allikevel Ghost er kanskje det spillet som overrasker meg mest npr det kommer til oppløsninger. Pc versjonen er en skam, den er like styg som konsoll versjonen. Forsetter dette så kan de likegodt stoppe salget av hele konsollen. De får ikke fred før det skjer hcis denne trenden forsetter. Eg bruker nesten ikke maskinen lengre. Er en grafikkhore så pc blir prioritert 9 av 10 ganger. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ganske flaut i grunn.Spill som CoD skal kjøres i 1080p, det er rett og slett ikke noe pent spill, eg skjønner det iallefall ikke. God gammeldags CoD skal kunne kjøres like bra på begge konsoller. Må være noe MS sliter med som de naturligvis ikke vil fortelle. Det kalles svakere hardware. Er jo fullt klar over det, allikevel Ghost er kanskje det spillet som overrasker meg mest npr det kommer til oppløsninger. Pc versjonen er en skam, den er like styg som konsoll versjonen. Forsetter dette så kan de likegodt stoppe salget av hele konsollen. De får ikke fred før det skjer hcis denne trenden forsetter. Eg bruker nesten ikke maskinen lengre. Er en grafikkhore så pc blir prioritert 9 av 10 ganger. Ghosts er nydelig på PS4 i 1080p @60fps synes jeg....men aller viktigst så er det et jævla gøy spill. Selv er jeg en spill hore, liker grafikk også men spillene kommer før grafikken. Så for grafikkhorer som liker å vri på GPU nipplene før dem legger seg alene så kan jeg forstå deg. Men er glad jeg ikke er som deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spiller eldre titler som aldri før nå, så vil ikke si grafikk er helt avgjørende for min egen del jeg heller Men svakheter som dette får jo alltid mye oppmerksomhet, ihvertfall i starten. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det blir et problem når man nesten ikke kan godta et spill hvis grafikken er for dårlig... Det som skuffet like mye i Ghost var at ting skulle være annerledes noe eg føler de sviktet helt. Flere ting som ble lsgt til som å skli og titte ut fra cover men ingen groundbreaker for min del Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Spiller eldre titler som aldri før nå, så vil ikke si grafikk er helt avgjørende for min egen del jeg heller Men svakheter som dette får jo alltid mye oppmerksomhet, ihvertfall i starten. Blir stille etthvert, det som er eksta morsomt er st folk som kkøper Ps4 kjøper den fordi den har bedre Hardware, men kan nesten satse live på at de samme folka hadde kjøpt maskinen om rollene hadde vært byttet. Konsoll kjøp er følelser også, angrer litt at eg kjøpte Xbox One. Ikke fordi PS4 var en mulighet men føler at eg sku klart meg uten konsoll og mulig kjøp senere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Spiller eldre titler som aldri før nå, så vil ikke si grafikk er helt avgjørende for min egen del jeg heller Men svakheter som dette får jo alltid mye oppmerksomhet, ihvertfall i starten. Blir stille etthvert, det som er eksta morsomt er st folk som kkøper Ps4 kjøper den fordi den har bedre Hardware, men kan nesten satse live på at de samme folka hadde kjøpt maskinen om rollene hadde vært byttet. Konsoll kjøp er følelser også, angrer litt at eg kjøpte Xbox One. Ikke fordi PS4 var en mulighet men føler at eg sku klart meg uten konsoll og mulig kjøp senere Ja strengt tatt kunne jeg sovet like godt om natten med kun PS4 kjøpet, men fallt jo for fristelsen av Tyskland bestilling i sin tid. Så da gikk det som det måtte Slipper å tenke på den utgiften til senere da i det minste hehe. Endret 14. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Aff, en på vennelista mi spiller TItanfall. I WANNA DO THAT TOOO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå