Konamixx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da var endelig boxen i hus, men har noen issues med HDMI in og canal digital tuneren min. Den funket finfint når jeg først satte den opp, men så prøvde jeg å starte xboxen på nytt og nå er den død. Det kommer opp at Xboxen mottar signal, men den nekter å vise noe bilde. Ideer anyone? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Følg Vince Zampella@VinceZampella Looks like the mass email might not have gone out at 6pst as planned... Er nok bare å vente.... Lenke til kommentar
inside_447190 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da var endelig boxen i hus, men har noen issues med HDMI in og canal digital tuneren min. Den funket finfint når jeg først satte den opp, men så prøvde jeg å starte xboxen på nytt og nå er den død. Det kommer opp at Xboxen mottar signal, men den nekter å vise noe bilde. Ideer anyone? Har samme problemet jeg også, men løser det ved å holde inne av/på knappen på xboxen inne i 8 sekunder. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Knuste alle i en runde i Titanfall nå....tenker PC SUPER MASTER RACE (spøk) ville likt at dem alle ble knust av en som brukte en håndkontroller.... Endret 14. februar 2014 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.gamespot.com/articles/microsoft-responds-to-xbox-one-1080p-controversy/1100-6417720/ Håper BF4 får update , det ser drit bra ut på X1 , startet å spille det i går. Jeg var helt sjokkert over hvor bra det så ut. Tenk å kunne fått til å se enda bedre ut Jeg har troen på at dette kommer microsoft til å klare på et eller annet vis Tenk hvor bra det ser ut på PS4 Jeg ble faktisk litt skuffet når jeg fyrte det opp på PS4 første gangen, men så hadde jo jeg spillt det en stund allerede på PC`en min da 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Men det jeg er spent på nå er hvordan spillet ser ut på XBO. For PC versjonen med alt på max er ikke et spesielt pent spill. Men gøy som pokker er det...bare lydene i spillet er i en liga for seg selv. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da var endelig boxen i hus, men har noen issues med HDMI in og canal digital tuneren min. Den funket finfint når jeg først satte den opp, men så prøvde jeg å starte xboxen på nytt og nå er den død. Det kommer opp at Xboxen mottar signal, men den nekter å vise noe bilde. Ideer anyone? Har samme problemet jeg også, men løser det ved å holde inne av/på knappen på xboxen inne i 8 sekunder. Funket her også. Takker. Små anoying, men regner med det kommer en fix på dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Men det jeg er spent på nå er hvordan spillet ser ut på XBO. For PC versjonen med alt på max er ikke et spesielt pent spill. Men gøy som pokker er det...bare lydene i spillet er i en liga for seg selv. Argh, blir litt matt når jeg leser dette. Har verken fått kode på PC eller One, men One ser vel jalla ut sammenlignet med PC har jeg fått intrykk av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Men det jeg er spent på nå er hvordan spillet ser ut på XBO. For PC versjonen med alt på max er ikke et spesielt pent spill. Men gøy som pokker er det...bare lydene i spillet er i en liga for seg selv. Argh, blir litt matt når jeg leser dette. Har verken fått kode på PC eller One, men One ser vel jalla ut sammenlignet med PC har jeg fått intrykk av. Satse på dem får orden på epost greiene sine og får sendt ut en haug med koder iløpet av kort tid... Må si jeg er spent ja på hvordan XBO utgaven er når PC utgaven er ikke spesielt pent. Ikke missforstå...det er ikke stygt men en forventer litt mer med alt på max i et spill av dette kaliberet. Men er jo beta så en vet aldri... 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.gamespot.com/articles/microsoft-responds-to-xbox-one-1080p-controversy/1100-6417720/ Håper BF4 får update , det ser drit bra ut på X1 , startet å spille det i går. Jeg var helt sjokkert over hvor bra det så ut. Tenk å kunne fått til å se enda bedre ut Jeg har troen på at dette kommer microsoft til å klare på et eller annet vis Tenk hvor bra det ser ut på PS4 Jeg ble faktisk litt skuffet når jeg fyrte det opp på PS4 første gangen, men så hadde jo jeg spillt det en stund allerede på PC`en min da Jeg mener i noen tillfeller så ser det bedre ut på xbox istede for pc. Jeg hadde en venn over i går å han hadde stasjonær pc som kjørte det på max , alt på max. Bf4 er mer fargerikt på pc men ser mer ekte ut på xbox etter min mening da. Håper microsoft får skaffet oss 1080p i løpet av året Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Forventet aldri syk grafikk i dette, alltid tenkt CoD når eg var innpå grafikken i Titanfall. Og Ghost ser ikke ikke bra ut uansett plattform, PC versjonen er en skam rett og slett. Titanfall er det gameplayet som er utrolig spennende. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har registrert meg for Titanfall betaen, både med det norske og amerikanske gamertaget. Får se om jeg får noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvor registrerer man seg? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da er Halo 2 Anniversary bekreftet av stemmen bak Master Chief, og Halo 5 kommer ikke før neste år... Men blir Halo i år uansett 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvor registrerer man seg? http://www.titanfall.com/beta Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da er Halo 2 Anniversary bekreftet av stemmen bak Master Chief, og Halo 5 kommer ikke før neste år... Men blir Halo i år uansett Konge! På One vil jeg tro? Har ikke spillt igjennom Halo Anniversary enda heller, så da kan det blir god kok! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Da er Halo 2 Anniversary bekreftet av stemmen bak Master Chief, og Halo 5 kommer ikke før neste år... Men blir Halo i år uansett Konge! På One vil jeg tro? Har ikke spillt igjennom Halo Anniversary enda heller, så da kan det blir god kok! Står det ingenting om, men med tanke på ryktene så er det nok på One ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Da håper jeg Halo 2-kartene får en egen klassisk spilleliste i Halo 4, som Halo CE-kartene hadde egen spilleliste i Halo: Reach. Men kan sjefen sjøl avsløre dette, da? Det er vel én person som ikke kan få fyken uansett, kanskje. Endret 14. februar 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Halo 2 kommer til one , samme gjør halo 3 og halo 4. H3 og H4 er ikke remake , men det skal årnes slik at det skal kunne spilles på X1. Halo Er jo tros alt Microsoft sitt største prosjekt uten tvil. Har spilt halo siden jeg var 8 år . startet med halo 1 og bygget meg oppover , med over 50000 matcher spilt på Halo 3 så er det min største favoritt. 343 gjorde en knakende jobb med Halo 4 , men Å ikke slippe de beste playlistene før 3 måneder ute i Multiplayeren var latterlig. Også SR systeme var tamt , gikk opp til 130 og thats it, håper systemet med xp osv blir samme på halo 5 , men mye mere ranks å for å ikke snakk om å få en rang og ikke et nummer. Sr ble brukt fordi spartans ikke har en rang de har et nummer som blir fulgt, men likevell likte ikke ideen på det Noen som vet når beta keys til titanfall kommer på mail hvis vi får en kode ? norsk tid (Xbox one) Endret 14. februar 2014 av Matsern117 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Halo 2 kommer til one , samme gjør halo 3 og halo 4. H3 og H4 er ikke remake , men det skal årnes slik at det skal kunne spilles på X1. Halo Er jo tros alt Microsoft sitt største prosjekt uten tvil. Har spilt halo siden jeg var 8 år . startet med halo 1 og bygget meg oppover , med over 50000 matcher spilt på Halo 3 så er det min største favoritt. 343 gjorde en knakende jobb med Halo 4 , men Å ikke slippe de beste playlistene før 3 måneder ute i Multiplayeren var latterlig. Også SR systeme var tamt , gikk opp til 130 og thats it, håper systemet med xp osv blir samme på halo 5 , men mye mere ranks å for å ikke snakk om å få en rang og ikke et nummer. Sr ble brukt fordi spartans ikke har en rang de har et nummer som blir fulgt, men likevell likte ikke ideen på det Kanskje det er du er som er stemmen til Master Chief. Du som sitter på så mye "fakta" Endret 14. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå