bas Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Noen som har hatt problem med lagg på multiplayerspill? Sliter med mye lagg på BF4. Sitter på 70 mbit linje Det er noen maps som alltid lagger (Langcang Dam og Hainan), og det er spesielt ille når bygninger raser sammen, men generelt så er det mye lagg i BF4 dessverre, så du er ikke aleine om det. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Ny SDK med bedre ytelse, 1080p 60fps standard snart? http://microsoft-news.com/report-upcoming-xbox-one-sdk-update-to-enable-1080p-gameplay-for-more-games/ Dette blir verken standard for Xbox One eller Ps4. Etterhvert vil man bare se spill i 30fps på begge maskiner. Native 1080p og 60FPS vil være problematisk om man vil ha en betydelig forbedring i kjerne grafikken over forrige generasjon (forbedring i teksturer og animasjoner ekskludert) og mange spill vil definitivt lande på 30FPS . Men det vil forsatt komme 60FPS iløpet av hele konsollenes levetid, f.eks Forza serien og spill der lav input lag er kritisk. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Trenger litg hjelp her. Er det noen her som har strict nat ? Jeg har strict på x1 mn 360 har open nat. Har åpnet porter å alt. Skjønner ikke hvorfor det er strict , for det har seriøst aldri hadd Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 En ting som plager meg med x1 er , den forbanna auto recordinga , hver gang jeg går opp i rank på bf4 så recorder den , dette må de årne en mulighet for å slå av uten å slå av hele dvrn. Å hvordan recoder jeg i over 15 sekunder , vet at det skal gå ant opp til 5 min , men om man sier xbox record that så går det bare 15 seknder eller noe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Istedenfor å klage over det kan du gjøre noe med det på innstillingene. Ellers forblir det rett og slett klaging på din latskap. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Istedenfor å klage over det kan du gjøre noe med det på innstillingene. Ellers forblir det rett og slett klaging på din latskap. Klaging , det er ikke mulig og gjøre noe med det. 1. du kan ha på recording å få muligens masse auto recordings . 2 du kan slå av recording. Hvis du vet en måte å slå av auto recordings på uten å slå av recording generelt så fortell meg Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Titanfall PC Vs Xbox One Graphics Comparison Synes faktisk at grafikken på Xbox One-versjonen er grusomt dårlig, men men. Gameplay über alles. Ikke veldig overrasket at Pc versjonen knuser konsoll versjonen, nå kjører vel det i Source motor så gjør spillet enda enklere å optimaliseres på pc. Forventer egentlig så store forskjellene. Kravene for å kjøre ultra settings kommer til å være høye. Xbox One utgaven ser jo her ut som det er Xbox360 versjonen, så hvordan vil isåfall Xbox360 versjonen se ut? Selv PC versjonen ser ikke akkurat imponerende ut og jeg tviler på at det vil være mye, hvis noe, forskjellkjerne grafikken mellom Xbox One og PC versjonen i det ferdige spillet. De bildene er da veldig misvisende, må jo være noen som har i mot spillet på det personlige plan. Se videoen som er linket til litt over. Ser ut som et helt annet spill enn de bildene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg trodde autorecordingene ble slettet hver gang du skrudde av Xbox One jeg? Trodde jeg leste det et sted etter launch. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hmm det har jeg ikke sjekket, håper dette stemmer. Er plagsomt når det kommer opp melding. Pling recording ferdig, åsså er jeg sikker på at jeg fikk achivement xD. Jeg fant noe drit kult med x1 idag. Jeg satte på bf4 på download før jeg dro på skolen, det var 1 % ca når jeg dro. Jeg slo av xboxn. Slo den av så det er mulig og si xbox on. Kommer hjem slår på xboxn å bf4 var ferdig nedlastet next gen FTW Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvordan er det med venner når de kommer online ? Får vi noe beskjed , har ingen venner enda som spiller x1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvordan er det med venner når de kommer online ? Får vi noe beskjed , har ingen venner enda som spiller x1 Har ikke lagt merke til det kommer opp melding når venner logger seg på slik som på 360. Forhåpentligvis kommer det i februar eller mars oppdateringen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551622 Her kan du legge til andre nordmenn som spiller på Xbox One. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Noen som har fått kode til titanfall betaen? Endret 14. februar 2014 av Booz 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Ikke noe enda...ikke lest at dem har sendt ut enda. Tipper nettet eksploderer med artikler osv når det skjer.. Sitter å ser på folk som spiller nå på Twitch...det ser gøy ut altså. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har fått kode til PC versjonen hvertfall. Venter enda på XB1 koden. Registrerte meg 2 ganger for XB1, med forskjellige IP'er/Epost adresser, så jeg kommer til å gi bort en av de hvis jeg får 2 koder til XB1 i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 http://www.gamespot.com/articles/microsoft-responds-to-xbox-one-1080p-controversy/1100-6417720/ Håper BF4 får update , det ser drit bra ut på X1 , startet å spille det i går. Jeg var helt sjokkert over hvor bra det så ut. Tenk å kunne fått til å se enda bedre ut Jeg har troen på at dette kommer microsoft til å klare på et eller annet vis Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har fått kode til PC versjonen hvertfall. Venter enda på XB1 koden. Registrerte meg 2 ganger for XB1, med forskjellige IP'er/Epost adresser, så jeg kommer til å gi bort en av de hvis jeg får 2 koder til XB1 i løpet av dagen. Håper eg får koden på pc i dag, den er viktigst for min del. Har registerert på både Pc og Xbox One. Når fikk du koden? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fått PC tilgang men ikke noe XBO...skal vi tippe dem ikke gir til land som XBO ikke er blitt lansert i enda? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fått PC tilgang men ikke noe XBO...skal vi tippe dem ikke gir til land som XBO ikke er blitt lansert i enda? Når fikk du koden, registrerte meg i går formiddag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Fått PC tilgang men ikke noe XBO...skal vi tippe dem ikke gir til land som XBO ikke er blitt lansert i enda? Når fikk du koden, registrerte meg i går formiddag. Fikk den 05:41 i natt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Bare krysse fingrene at eg får den i løpet av noen timer. Veldig godt mulig at de ikke sender til de landene Xbox One ikke har release. Søkte raskt på google og flere lurte på det samme. Endret 14. februar 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå