Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er det mange 1 timers økter på fitness appen på Xbox one ? Eller har de bare fylt opp med 10 min økter. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side" Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere Får se når de får det inn. Skulle jo være på lager i går, men i dag står at det kan ta opp til 2 uker (i verste fall mer), så jeg får se. Kan jo hende jeg klarer å laste det ned før de klarer å sende det likevel da. Hvor mange GB tar spillet sånn ca.? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side" Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere Får se når de får det inn. Skulle jo være på lager i går, men i dag står at det kan ta opp til 2 uker (i verste fall mer), så jeg får se. Kan jo hende jeg klarer å laste det ned før de klarer å sende det likevel da. Hvor mange GB tar spillet sånn ca.? I underkant av 32GB mener jeg, så er det sikkert noen patcher etc. i tillegg EDIT: Her er en liten liste over spill og størrelsene http://www.videogamer.com/xboxone/call_of_duty_ghosts/news/xbox_one_install_sizes_revealed_call_of_duty_ghosts_requires_39gb_forza_motorsport_5_31gb.html Endret 8. februar 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side" Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere Får se når de får det inn. Skulle jo være på lager i går, men i dag står at det kan ta opp til 2 uker (i verste fall mer), så jeg får se. Kan jo hende jeg klarer å laste det ned før de klarer å sende det likevel da. Hvor mange GB tar spillet sånn ca.? Tror forza er rundt 30-35 GB. Tar ikke lange tiden. Hvor raskt nett har du? EDIT: Voopppsi, allered besvart )) Endret 8. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Noen som har fått til MKV og Xbox one? Jeg har mac og bruker "Playback" sammen med Skifta på iPhone for å starte filmene. Eneste problemet er at MKV ikke fungerer! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) I underkant av 32GB mener jeg, så er det sikkert noen patcher etc. i tillegg EDIT: Her er en liten liste over spill og størrelsene http://www.videogamer.com/xboxone/call_of_duty_ghosts/news/xbox_one_install_sizes_revealed_call_of_duty_ghosts_requires_39gb_forza_motorsport_5_31gb.html Ahh, super liste. Takker og bukker. Tror forza er rundt 30-35 GB. Tar ikke lange tiden. Hvor raskt nett har du? EDIT: Voopppsi, allered besvart )) Sitter på Telenor sin kobberkabel med 8 ned, noe som i realiteten betyr maks 7,5 ned. Alt fra 4 - 7,5 alt etter hvor belastet linja er er vel under normalen. Såeh.. ja, kommer til å ta sin tid å laste ned 30GB+.. derfor det hadde vært kjekt å hatt plate. Kan den laste ned når den er avslått/i en form for dvale? Noen som vet hva prisgarantien på Coolshop egentlig betyr i praksis? Kan jeg få spillet for prisen det koster på Xbox Live? Endret 8. februar 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tror det må være fysisk disk mot disk-pris.Ellers kunne jeg sagt at Bioshock Infinite er gratis på PS+, og bedt Coolshop sende det til meg gratis i posten. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå er vel ikke det en korrekt sammenligning da du ikke får spillene på ps+ men bare leier dem. Sier du opp ps+ mister du også tilgangen til spillet til du eventuelt kjøper nytt medlemskap. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Noen som har fått igang sporingen på Xbox One Import fra Elkjøp? Jeg fikk sporingsnummer på fredag, men ikke startet enda. Sendes fra hovedlageret til Sverige så skjer vel noe i dag da. EDIT: Status på sporingen ble oppdatert med følgende nå: "Posten/Bring har fått melding fra Elgiganten DK Internet om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender" Endret 10. februar 2014 av MrCradock Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Indie-flørten starter på Xbox One i mars http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox720/8065/Indie-flrten-starter-p-Xbox-One-i-mars Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Xbox One oppdatering i morgen 11.02.14? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ser at Plants Vs. Zombies: Garden Warfare slippes i UK/EU den 20. februar, mens den amerikanske kommer senere. Hvor dyrt er egentlig et XboxOne spill på UK i forhold til USA på nedlasting? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ser at Plants Vs. Zombies: Garden Warfare slippes i UK/EU den 20. februar, mens den amerikanske kommer senere. Hvor dyrt er egentlig et XboxOne spill på UK i forhold til USA på nedlasting? Da har du lest feil 25. feb i US, og 28. i UK Står på hjemmesiden deres. Bare velg mellom UK, og US så ser du release datoen forandrer seg Kommer til å koste 40$ altså rundt 245 norske kroner Endret 10. februar 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ah, ok. Var Wikipedia som ikke har oppdatert det. Ikke noe vitsen å bytte til UK da. Endret 10. februar 2014 av Maury Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ah, ok. Var Wikipedia som ikke har oppdatert det. Ikke noe vitsen å bytte til UK da. Meget mulig. For spillet ble utsatt en ukes tid Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Garden Warfare ser jævla morsomt ut. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ingen update i dag http://www.totalxbox.com/71151/xbox-one-update-delayed-february-patch-pushed-to-this-week/ Lenke til kommentar
Booz Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ny SDK med bedre ytelse, 1080p 60fps standard snart? http://microsoft-news.com/report-upcoming-xbox-one-sdk-update-to-enable-1080p-gameplay-for-more-games/ Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Håper det ihvertfall. Men om vi får se spill utviklet på den SDKen i år er mer usikkert. Neste år blir isåfall et mye bedre år for Xbox One spill, i forhold til det som har vært hittil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ny SDK med bedre ytelse, 1080p 60fps standard snart? http://microsoft-news.com/report-upcoming-xbox-one-sdk-update-to-enable-1080p-gameplay-for-more-games/ Neppe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå