Madridista1212 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Fyfaen maverick på ghosts er overpowered, latterlig Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Herlig at de begynner å oppdatere UI. Utrolig spennende! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Gratis Honda car pack på Forza 5 ... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg prøver igjen. Hvordan fungerer denne TV-funksjonaliteten her i Norge? Og er det egentlig noen grunn til å vente på at konsollen lanseres her i Norge? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Jeg prøver igjen. Hvordan fungerer denne TV-funksjonaliteten her i Norge? Og er det egentlig noen grunn til å vente på at konsollen lanseres her i Norge? Ingen grunn til venting. tv funger helt fint Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen norske komandoer funker netflix er litt åpen for norsk tale... som er morsomt egentlig siden det var dette ms skulle impletere Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Noen norske komandoer funker netflix er litt åpen for norsk tale... som er morsomt egentlig siden det var dette ms skulle impletere What? Er jo ingen norske kommandoer som funker Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ingen grunn til venting. tv funger helt fint Supert, da regner jeg med at jeg bestiller senere i dag. Forresten, leste at Xbox One ikke kan spille av 3D Bluray.. noen som vet om de kan fikse støtte for dette i form av en oppdatering? Hvis det er mulig, tror dere dette kommer på plass? Syns det er litt dumt at den ikke kan erstatte Bluray-spilleren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Tv - funksjoner og slikt er vel veldig lite optimalisert i forhold til norske leverandører? Vil tippe 3D - støtte og andre forbedringen kommer med fremtidige oppdateringer ja Endret 6. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tv fungerer ikke hos meg. Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ingen grunn til venting. tv funger helt fint Supert, da regner jeg med at jeg bestiller senere i dag. Forresten, leste at Xbox One ikke kan spille av 3D Bluray.. noen som vet om de kan fikse støtte for dette i form av en oppdatering? Hvis det er mulig, tror dere dette kommer på plass? Syns det er litt dumt at den ikke kan erstatte Bluray-spilleren. Håper også dem fikser det, leste at det skulle komme etterhvert Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tv fungerer ikke hos meg. Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart. Fungerer fint hos meg. Brukt non-stop siden xboxen kom i hus Digger at man får notifications rett på tv'en Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Noen norske komandoer funker netflix er litt åpen for norsk tale... som er morsomt egentlig siden det var dette ms skulle impletere What? Er jo ingen norske kommandoer som funker Er nok det på Netlix appen .. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tv - funksjoner og slikt er vel veldig lite optimalisert i forhold til norske leverandører? Vil tippe 3D - støtte og andre forbedringen kommer med fremtidige oppdateringer ja Hva legger du i lite optimalisert? Får håpe 3D og sånt kommer etterhvert ja. Tv fungerer ikke hos meg. Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart. Fungerer fint hos meg. Brukt non-stop siden xboxen kom i hus Digger at man får notifications rett på tv'en Hvilke TV-leverandører har dere to? Jeg har Canal Digital (parabol), og sånn som jeg har forstått det er det bare å plugge HDMIen fra tuneren inn i Xboxen istedenfor TVen? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tv - funksjoner og slikt er vel veldig lite optimalisert i forhold til norske leverandører? Vil tippe 3D - støtte og andre forbedringen kommer med fremtidige oppdateringer ja Hva legger du i lite optimalisert? Får håpe 3D og sånt kommer etterhvert ja. Tv fungerer ikke hos meg. Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart. Fungerer fint hos meg. Brukt non-stop siden xboxen kom i hus Digger at man får notifications rett på tv'en Hvilke TV-leverandører har dere to? Jeg har Canal Digital (parabol), og sånn som jeg har forstått det er det bare å plugge HDMIen fra tuneren inn i Xboxen istedenfor TVen? Stemmer det. Er bare å plugge i HDMI. Tv appen på xboxen viser rett og slett bare bilde av det du putter i HDMI In porten. Så du kan putte inn pc, bluray, eller ps4 eller hva du vil Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Prisen har gått opp til 4790 hos lefdal/Elkjøp. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) La merke til det jeg også, så jeg la inn en bestilling nå nettopp sånn i tilfelle den skulle gå mer opp i pris. Skal bestille Forza 5 fra Coolshop nå mens jeg er i gang. Endret 6. februar 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Langt billigere å kjøpe det digitalt via US Store Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg forstår det slik at mange handler fra US Store med sitt norske kredittkort ved å endre adressen til USA. Hvilke konsekvenser kan dette få? Gjør man noe ulovlig eller er dette bare en bagatell? Kan man få problemer med banken pga dette? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ingen konsekvenser, MS har selv sagt at dette er mulig å gjøre for oss som importerer. Ulovlig er det heller ikke, det er jo mulig å velge region uansett hvor du bor i verden, så folk i England kan også bruke USA om de vil. Det vil nok komme en sperre på dette når Xbox One har hatt release i hele verden. De bryr seg vel ikke stort nå, siden de vet at folk aldri hadde importert om Marketplace hadde vært stengt til release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå