cliffme Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Kan se ut som Crackdown 3 ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Microsoft har fulle retten til Gears of War nå. Kanskje dette var annonseringen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Etter Gears Judgment og Crackdown 2 som er to drit dårlige spill, så håper jeg på noe helt ny IP fra Ruffian Games og Microsoft. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Bekrefta nå. Black Tusk vil overta utvikla av Gears of War fra Epic, eksklusivt for Microsoft. Endret 27. januar 2014 av Maury Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jepp, da blir det ingen ny IP fra Black Tusk riktig enda. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Meget klar for et next gen Gears spill:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg tror at de kan ta Gears of War i en ny vei (fremfor re-hash), og det jeg håper skjer. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Bekrefta nå. Black Tusk vil overta utvikla av Gears of War fra Epic, eksklusivt for Microsoft. Meget spennende, gode tider tilbake til det orginale Gears of war. Judgment var en stor skuffelse. Prøvde seg på CoD light noe som slo veldig tilbake. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Ja altså, hadde det greit morro med GeOW3 jeg da, kun enspiller vel og merke. Men håper på noe litt mer enn bare bedre grafikk nå da. Judgement har jeg enda til gode å spille. Kan ikke vi få dette via. Games for Gold MS? Men det skjer vel ikke før om 2 år, minst Endret 27. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 vil si det er svært viktig at Black Tusk får med seg Rod Fergusson på laget. gleder meg:) Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ja altså, hadde det greit morro med GeOW3 jeg da, kun enspiller vel og merke. Men håper på noe litt mer enn bare bedre grafikk nå da. Judgement har jeg enda til gode å spille. Kan ikke vi få dette via. Games for Gold MS? Men det skjer vel ikke før om 2 år, minst Du har ikke gått glipp av noe, Jugdment er en fornærmelse mot folk som elsket Gears 1-3. Eg håper nsturligvis noe mer lignende Gears of War. Gears of War ble ødelagt for min del når de la til så mange forskjellige våpen. Det spillet er best når alt er simpelt. På Judgment prøvde seg på typen CoD. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Ja altså, hadde det greit morro med GeOW3 jeg da, kun enspiller vel og merke. Men håper på noe litt mer enn bare bedre grafikk nå da. Judgement har jeg enda til gode å spille. Kan ikke vi få dette via. Games for Gold MS? Men det skjer vel ikke før om 2 år, minst Du har ikke gått glipp av noe, Jugdment er en fornærmelse mot folk som elsket Gears 1-3. Eg håper nsturligvis noe mer lignende Gears of War. Gears of War ble ødelagt for min del når de la til så mange forskjellige våpen. Det spillet er best når alt er simpelt. På Judgment prøvde seg på typen CoD. Synes nå ikke Judgment er så ille. Er ikke like bra som de forrige, men er vel verdt en gjennomspillings synes jeg. Hvertfall co-op Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Håper vi får mer split screen co-op denne generasjonen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Smart valg av MS dersom vi kun ser på den finansielle delen av kjøpet. Nå er de sikret 100% eksklusivitet til de fem viktigste IP-ene til MS fra forrige generasjon: Halo, Forza, Fable, Kinect Sports og Gears of War. Det trenger de dersom de i det hele tatt skal være i stand til å konkurrere mot Sony. Kreativt sett er det skuffende at de har lagt den nye IP-en på is. Jeg synes det var utrolig kult at MS grunnla et studio i Canada for å jobbe med en ny IP, og nå viser det seg altså at Black Tusk skal jobbe med en etablert IP. Jeg skulle ønske at MS hadde opprettet et helt nytt studio for Gears, på samme måte som de lagde et nytt studio for Halo.Noen ønsker for "Gears 4":-Introduser nye hovedpersoner. La Marcus få hvile.-Mørkere atmosfære. Nærmere Gears 1 enn 3.-Mer horde mode! Horde Mode 2.0 var den beste delen av Gears 3 imo. Det var skuffende at Judgment ikke hadde en skikkelig horde mode. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er den nye IPen lagt på is? Skuffende, hadde troa på at det kunne være noe fett etter de små leaksene. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Ja altså, hadde det greit morro med GeOW3 jeg da, kun enspiller vel og merke. Men håper på noe litt mer enn bare bedre grafikk nå da. Judgement har jeg enda til gode å spille. Kan ikke vi få dette via. Games for Gold MS? Men det skjer vel ikke før om 2 år, minst Du har ikke gått glipp av noe, Jugdment er en fornærmelse mot folk som elsket Gears 1-3. Eg håper nsturligvis noe mer lignende Gears of War. Gears of War ble ødelagt for min del når de la til så mange forskjellige våpen. Det spillet er best når alt er simpelt. På Judgment prøvde seg på typen CoD. Synes nå ikke Judgment er så ille. Er ikke like bra som de forrige, men er vel verdt en gjennomspillings synes jeg. Hvertfall co-op Nå vet eg ikke hvor mye du har spilt Gears, men alle de som var hardcore spillere på min venneliste, med hardcore 40-50k kills online de hatet Judgment og gikk tilbake til 3ern ganske så fort. Det samme gjorde eg. Skal være enig, helt greit å spille Coop, men som et rent online spill er det mye dårligere enn de tidligere spillene Endret 27. januar 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Er den nye IPen lagt på is? Skuffende, hadde troa på at det kunne være noe fett etter de små leaksene. Jepp. I verste fall har spillet blitt kansellert for godt. Mtp at MS etter alt å dømme har langsiktige planer for Gears of War, så er det nok sannsynlig at Black Tusk kommer til å arbeide med Gears of War i lang tid fremover. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Er virkelig konsollen låst til 30 fps? http://www.itavisen.no/nyheter/her-er-de-virkelige-xbox-one-og-ps-4-tallene-167335?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Er virkelig konsollen låst til 30 fps? http://www.itavisen.no/nyheter/her-er-de-virkelige-xbox-one-og-ps-4-tallene-167335?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook Sikkert, dårlig er det uansett. Tenkte å kjøpe dette men etter å ha sett noen videoer er pc versjonen langt bedre når fps ikke er høyere enn dette. Sjønner ikke hva du mener med "konsollen". Tomb Raider er låst til 30 men konsollen er det ikke Endret 28. januar 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Såklart er det bedre på PC. Man sammenligner ikke konsoll og PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå