Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er grisedyrt jeg, men igjen, jeg har blitt så jævla vant til Steam og salgene der.

Kjenner meg godt igjen, mistet telling på hvor mange spill eg har på steam med null spillminutt

Blir nok 499, og 49 dollar. Så da blir det rundt 300 per spill på One. Det er veldig bruktbart!

Lenke til kommentar

Kan man forsette å stå oppførst som Unitet States uten problemer? Da ser eg ingen grunn til å bytte til Norge når den omsider kommer her til lands.

Er uansett bare å kjøre på med US DNS server da, og evnt migrere konto om nødvendig :)

Men rart om de forandrer det da den blir lansert her til lands. Det burde igrunn vært på plass allerede, men man vet aldri :) Uansett blir det en stund til. Virker ikke som om det haster for MS å få den lansert her i Norden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er ikke sikkert det er så lett, for xbox video og music fungerer ikke med DNS, det sjekker IP

mulig de gjør det samme med spill, og da må man ty til VPN som er uber tregt.

at vi kan beholde det slik det er i dag virker for godt til å være sant

Lenke til kommentar

det er ikke sikkert det er så lett, for xbox video og music fungerer ikke med DNS, det sjekker IP

Xbox Music funker om man migrerer gamertag til US

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

men hvordan blir det da hvis man skal ha den samme kontoen på mobilen som da er i norge?

har vurdert å gå over fra spotify til xbox music, men er usikker på hvordan det blir på mobilen og på xboxen som har US dns

Lenke til kommentar

men hvordan blir det da hvis man skal ha den samme kontoen på mobilen som da er i norge?

har vurdert å gå over fra spotify til xbox music, men er usikker på hvordan det blir på mobilen og på xboxen som har US dns

Det vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Har du en Windows 8-PC, kan du jo alltids strømme Xbox Music til Xbox One.
Lenke til kommentar

Da var man ferdig med Ryse, synes det var bedre enn anmeldelsene skulle tilsi.

Det kunne kanskje vært noen timer lengre og man kunne spritet opp mekanikken litt med noen flere kill moves, ble litt monotont etterhvert.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Noen som har spilt igjennom Lego Marvel? Sitter og vurderer det for tiden, men klarer aldri å bestemme meg, haha. Elsker Marvel, men usikker på om selve spillet er no gøyalt

Var helt kurant. Litt barnslig (ligger litt i settingen), kanskje litt ensformig, men gøy timer.

edit: er en demo ute også.

Endret av solz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...