Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Alt for tidlig å si siden det meste av spill ute på Xbox One og PS4 er multiplatform.

Og derfor er det ikke så mye Kinect funksjonalitet på plass enda.

Men Dead Rising 3 f.eks utnytter seg av både Kinect og Smartglass for å ytterligere forbedre spillopplevelsen.

Jeg tror ikke du har valgt feil konsoll ved å kjøpe PS4, men jeg syns at om det er spill på Xbox One som du har lyst til å spille så syns jeg du burde kjøpe deg en av den også når den kommer om det er noe du har mulighet til.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kinect på Ryse var slitsomt, for å aktivere en kommando til soldatene dine måtte du enten trykke å holde inne en knapp lenge (typ 3-4 sekunder med fiender som kommer mot deg konstant), eller skrike det ut (noe som fungerte så som så).

Skulle vært en opt in funksjon. I hvert fall ikke gjøre funksjonen på kontrolleren ubrukelig.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er det ett striks for å aktivere gestures på menyen, altså selve OS?

får det aldri til når jeg skal prøve det, men hvis jeg tar meg en slurk med brus så aktiveres den.

edit: fant det ut

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som opplever at HD-decoder/TV-in har input lag på 2-3 sekunder? Som i jeg bytter tv-kanal og bilde "fryser" før den bytter kanal. Syns også jeg mister noe kvalitet ifht. bildekvalitet. Har for øvrig en GET micro HD-decoder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Fakta: Microsoft har SOLGT (= norsk for sold) 3,9 millioner Xbox One-konsoller.

Om det er til forhandlere eller sluttbrukere er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

MS har jo ikke snøring på hva underleverandører driver med, de kan bare preike om hvor mange konsoller de har sendt ut av fabrikken, samme gjør sony

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...