bas Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje. det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor. testet når jeg først fikk Xbone, har 70mbps linje, var 3mb/s til maks 4mb/s snakket med support og de sa xbox live var "capped" til 3-4mb/s Tviler jeg på, jeg laster ned digitale spill i størrelsesorden 30-35gb på 7-8 timer, noe som samsvarer bra med kapasiteten min som er ca. 10Mbps (hvis utregninga ikke er feil). Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje. det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor. testet når jeg først fikk Xbone, har 70mbps linje, var 3mb/s til maks 4mb/s snakket med support og de sa xbox live var "capped" til 3-4mb/s Trodde faktisk ikke XBL var capped, men nå har jo jeg bare 30mbit linje, så jeg når jo omtrent akkurat maxfart da Edit: Regner med du mente MB/s og ikke Mb/s. Hvis ikke har både du og Xbox support feil Endret 20. januar 2014 av Konamixx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje. det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor. testet når jeg først fikk Xbone, har 70mbps linje, var 3mb/s til maks 4mb/s snakket med support og de sa xbox live var "capped" til 3-4mb/s Tviler jeg på, jeg laster ned digitale spill i størrelsesorden 30-35gb på 7-8 timer, noe som samsvarer bra med kapasiteten min som er ca. 10Mbps (hvis utregninga ikke er feil). prøver du å være morsom? 10mbps er UNDER makshasstighet til XBLive Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg laster ned update på 13GB nå. Ser i routeren at jeg maxer ut min 25mbit vdsl fra telenor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje. det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor. testet når jeg først fikk Xbone, har 70mbps linje, var 3mb/s til maks 4mb/s snakket med support og de sa xbox live var "capped" til 3-4mb/s Trodde faktisk ikke XBL var capped, men nå har jo jeg bare 30mbit linje, så jeg når jo omtrent akkurat maxfart da Edit: Regner med du mente MB/s og ikke Mb/s. Hvis ikke har både du og Xbox support feil ja, er ikke så inne i lingoen eller hva som er hva, men tror du skjønner hva jeg mener når jeg sier 3mb/s Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje. det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s Kan det stemme da? nedlastingen tok 35 minutter, skulle vel si at hastigheten på nedlasting var på overkant av 6mbps Endret 20. januar 2014 av assap2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg laster ned update på 13GB nå. Ser i routeren at jeg maxer ut min 25mbit vdsl fra telenor. det er ikke så rart da du ikke har nåd full hasstighet som er ca 30mbps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje. det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s Kan det stemme da? nedlastingen tok 35 minutter, skulle vel si at hastigheten på nedlasting var på overkant av 6mbps tester nå, varigjerer foldsomt fra 3.6mb/s til 5mb/s men ligger for det meste rundt 4.5mb/s har sikkert noe å si med tid på døgnet osv. 4.5mb/s er omtrent halvprten av det linjen min klarer Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 http://www.oxm.co.uk/69739/more-xbox-one-exclusives-planned-for-announcement-in-2014/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Blir spennende å se spillet Black Tusk jobber med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Noen som bruker Xbox Music på xbox one, når dere har på amerikansk markedplace osv? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noen som har prøvd DR3 etter den massive updaten, og som merker god forskjell/forbedring? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Har prøvd det etter ja, men ikke før, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noen som har prøvd DR3 etter den massive updaten, og som merker god forskjell/forbedring? http://www.oxm.co.uk/69726/massive-13gb-dead-rising-3-update-hits-xbox-one/ Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Fått problemer med å skru på konsollen i det siste med "xbox on" Ikke har det vært noen oppdateringer heller. Tror jeg... Skjønner ikke hva det kan være Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fått problemer med å skru på konsollen i det siste med "xbox on" Ikke har det vært noen oppdateringer heller. Tror jeg... Skjønner ikke hva det kan være Hva med å kalibrere kinect på nytt? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fått problemer med å skru på konsollen i det siste med "xbox on" Ikke har det vært noen oppdateringer heller. Tror jeg... Skjønner ikke hva det kan være Hva med å kalibrere kinect på nytt? Ja, det kan være en løsning. Skal se om den lystrer idag først, haha Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fått problemer med å skru på konsollen i det siste med "xbox on" Ikke har det vært noen oppdateringer heller. Tror jeg... Skjønner ikke hva det kan være Hva med å kalibrere kinect på nytt? Ja, det kan være en løsning. Skal se om den lystrer idag først, haha har samme problem hos meg. må prøve kalibrering.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Har kinect funksjonen hos Xbox one tatt vekk mye av spillopplevelsen hos dere som har spilt xbox lenge? At det spillkonsollen er laget for har blitt negradert etter kinect funksjonen kom? Har sett på nettet at det er mangen som er negativt til den nye funksjonen som xbox one har kommet med og at istedenfor å fokusere på det spillkonsollen er tenkt for, så føler kritikerene at kinect har fått for mye fokus? Nå har eg ikkje lest gjennom tråden her, så veit ikkje om det har blitt diskutert før. Har selv ps4, men når eg såg kordan xbox one hadde blitt laget til og kor mykje meir muligheter man får av denne konsollen, så har eg fundert om eg kjøpte feil konsoll. En kompis av meg som viste meg desse tilleggsfunksjonene som var kommet på xbox, han mente at denne funksjonen ikkje rammet spillopplevelsen. Men han har ikkje xbox one, så må forhøre meg med noen som har den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 hvis Kinect gjør noe så er det og forbedre spillopplevelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå