Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hvilken informasjon er den rimligste når man skal legge inn Visa i US. Er på UK nå men ser at prisene er nesten identiske i forhold til Norge om man kjøper spill. Noen snakket om 370 ca for et spill. Mulig det ligger info en annen plsss på forumet.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken informasjon er den rimligste når man skal legge inn Visa i US. Er på UK nå men ser at prisene er nesten identiske i forhold til Norge om man kjøper spill. Noen snakket om 370 ca for et spill. Mulig det ligger info en annen plsss på forumet.

Bruk California som stat, så slipper du tax. Da er det kun 60$ pr spill :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvilken informasjon er den rimligste når man skal legge inn Visa i US. Er på UK nå men ser at prisene er nesten identiske i forhold til Norge om man kjøper spill. Noen snakket om 370 ca for et spill. Mulig det ligger info en annen plsss på forumet.

Bruk California som stat, så slipper du tax. Da er det kun 60$ pr spill :)

Da vet eg det.

Lenke til kommentar

Må bare elske når folk er så utrolig opphengte i spesifikasjoner at de kan lire av seg innlegg som det over.. Husker gode gamle dager, hvor Internett ikke var så utbredt. Da var det ikke sånn at folk satt å maste og leste seg blinde på maskinvarespesifikasjoner så fort man skulle gå til anskaffelse av noe, da kjøpte utifra personlige preferanser og det produktet som faktisk faller i smak og ikke basert på noen tall på papiret som i det lange løp neppe vil være noen end all, be all når alt kommer til alt.

 

Xbox One vs PlayStation 4 er vell den konsollgenerasjonen hvor forskjellen i maskinvare aldri har vært mindre, de er jo tross alt 99% identiske med unntak av hakket vassere skjermkort på PlayStation 4. Likevel så har diskusjonene rundt konsollene og måten folk oppfører seg når det gjelder å sette disse konsollene opp mot hverandre et større sprik enn noen tidligere generasjoner har hatt. Det er jo litt ironisk og understreker jo egentlig bare hvor negativt Internett kan påvirke oss forbrukere når vi får tilgang på informasjon vi strengtatt ikke har godt av å ha tilgang på da vi ikke har kunnskap og opplegg til å faktisk vurdere og fordøye informasjonen på noen tilstrekkelig eller konstruktiv måte.

 

 

Folk som maser om maskinvare, om det så er på konsoll, mobiltelefoner eller hva det måtte være bærer et voldsomt preg av at de knapt vet hva de faktisk snakker om og hvilke ringvirkninger og betydninger disse tallene og denne maskinvaren faktisk har. Per i dag så er det jo viktigere å ha det kraftigste med de beste spesifikasjonene, det er jo et eneste end all, be all for mange og gud hvordan folk klarer å syte og rakke ned på andre som ikke må være av samme oppfatning rundt tema. Programvare, SDK, utviklerverktøy og alt er jo plutselig irrelevant skulle man tro alle disse som er så sykelig opphengte i maskinvaren og ser ut til å ignorere alt annet som definerer et produkt og en brukeropplevelse.

Endret av RamGuy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Pc er selvfølgelig veien å gå, det er jo ikke noe å lure på, Har man pengene er det jo nesten ikke noe spørsmål? Men å kjøpe begge konsollene er jo bare latterlig...

 

 

 

 

Hvorfor det? Jeg ønsker å spille enkelte av de eksklusive titlene som er på One, derfor har jeg selvagt den stående sammen med PS4 i racket ;) Om det skulle komme ett spill som bare MÅ oppleves med max grafikk, eller om det er mye penger å spare (noe det ofte er) velger jeg heller de på PC`en min, enkelt og greit.

 

Du skal selvfølgelig får lov å mene at jeg har kastet pengene mine i dass om du vil det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje.

 

det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s

Lenke til kommentar

 

Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje.

 

det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s

Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor. Endret av Raul07
Lenke til kommentar

 

 

Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje.

det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s

Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor.

 

 

Har sett hastighetar opp mot 7 mb/s på min xbox 360 tidligare, med 60/30 linja..

Lenke til kommentar

Må man sende mail til MS ang. avbestilling av Xbox One inne på den norske siden ja?

Ja regner med det, eg tenkte å ta den i mot. Prøve å selge den til nivøen eller søskenbarnet mitt, begge er interessert i å skaffe seg Xbox One. Bestilte veldig tidlig, regner med å være høyt oppe på listen. 3990kr når eg forhåndsbestilte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Det var da en massiv oppdatering til Dead Rising 3 i dag på hele 13GB, glad jeg sitter på en 100/100 linje.

det hjelper fint lite når maks hasstighet på xbox live er 3mb/s

Må være høyere enn det. Laster nå ned veldig fort hos meg. Lastet ned en update sist uke på DR, var like stor.

 

 

testet når jeg først fikk Xbone, har 70mbps linje, var 3mb/s til maks 4mb/s

snakket med support og de sa xbox live var "capped" til 3-4mb/s

Lenke til kommentar

 

Må man sende mail til MS ang. avbestilling av Xbox One inne på den norske siden ja?

Ja regner med det, eg tenkte å ta den i mot. Prøve å selge den til nivøen eller søskenbarnet mitt, begge er interessert i å skaffe seg Xbox One. Bestilte veldig tidlig, regner med å være høyt oppe på listen. 3990kr når eg forhåndsbestilte.

 

 

Ja bestilte vel med det samme den ble tilgjengelig faktisk. Men får se det litt ann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...