Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå klarte eg selvsagt å søle noe kliss mellom A knappen, den er tilnærmet ubrukelig. Da blir det ny kontroll istedenfor Tomb Raider. Prøvd å våte den litt men går et par minutter så henger den igjen. Bare det som manglet

Det er veldig enkelt å åpne kontrolleren, og i.o.m at du har sølt væske så er vel ikke garanti noe emne uansett. Skulle være en enkel sak å få vasket bort litt klissete søl.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat en epost faktura ifra Elkjøp på Xbox One. Sikkert en feil i systemet deres...

Men hva skal en tro om dette.... http://www.microsoftstore.com/store/mseea/no_NO/pdp/Xbox-One-Day-One/productID.282496600

Ikke skrive feil , faktsik billigere enn andre plasser. Gamestop har vært i kontakt med microsoft , og har satt ny release pris på den. gamestop skal ha 5k for xbox one på release. Hadde det hele tiden i tankene at dette kom til å skje, så nå er jeg backordered på MS tyskland og venter på at den skal komme på lager igjen så de kan sende den. pris 4200 for Day one, inkl frakt og consoller fra ms store momser ikke ;) mva er gjort om til Norsk ,bare bruk Google chrome og oversett tysk hvis ikke du kan språket da ;) Mye bedre å kjøpe fra tyskland før den kommer til Norge. Mister 2 år reklamasjon , men du kan selge consolen din når den norske kommer og få kjøpt den norske slik at du får reklamsjons årene.

Lenke til kommentar

5k ja.

Hadde en diskusjon med en jente bak disken på Gamestop for en stund siden. Fortalte at jeg hadde fått One fra Tyskland til underkant av 4200. Hun mente da at de mest sannsynligvis ikke ville ta under 4500 for konsollen når den kom til Norge, kanskje opp mot 5k. Såg ut til at hun ikke tok helt feil da ja :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Når jeg leser at prisen har økt flere steder og er helt oppe i 5k, så er jeg glad for at jeg fikk inn en forhåndsbestilling hos CDON til 2690,- for Day One Edition med Facebook-rabatten dems :)

Titanfall ser bra ut. Krysser fingrene for at norsk release ikke er så langt unna når det spillet lanseres.

Lenke til kommentar

Bruker folk "instant on" mode på Xboxen? Det at vifta på strømtilførselen er på 24-7 har fått meg til å bruke "power save" mode. Er det virkelig nødvendig at vifta må være på hele tiden? Kan MS gjøre noe med dette i en fremtidig oppdatering?

Hadde på instant on i starten, men å ha en vifte som driver å suser 24/7 er uaktuelt for meg. Maskinen skal jo ha strøm i denne modusen men en kan jo håpe at dem kommer med en oppdatering som gjør at den ikke krever så mye strøm og at vifta kan være av.

Lenke til kommentar

Gamezone som er rimligst på en kontroller? Var inne hos komplett nesten 700kr med frakt, da slutter eg heller å spille... Prøvde å spille litt Fifa med en A knapp som henger seg hele tiden. Rett før eg kastet kontrollen i veggen. Kostet meg første tap på 19 kamper.

Lenke til kommentar

Gamezone som er rimligst på en kontroller? Var inne hos komplett nesten 700kr med frakt, da slutter eg heller å spille... Prøvde å spille litt Fifa med en A knapp som henger seg hele tiden. Rett før eg kastet kontrollen i veggen. Kostet meg første tap på 19 kamper.

Hjalp det ikke med elektrorens?

Lenke til kommentar

skal innom butikken i morgen å se om eg finner det. Aldri vært borti det, må man åpne kontrollen? Åpnet en kontroll til 360 og den ble aldri hel igjen...

Lenke til kommentar

skal innom butikken i morgen å se om eg finner det. Aldri vært borti det, må man åpne kontrollen? Åpnet en kontroll til 360 og den ble aldri hel igjen...

Du skal ha rimelig mange tommeltotter for å ikke klare å sette sammen en X1 controller, men det sammen gjelder for 360, så da bør du kanskje la være :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...