Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft burde lansere Xbox One i resterende land før eller samme dag som TitanFall kommer ut.

Ikke hørt et pip fra Microsoft angående norsk lansering. Jeg kjenner noen som venter på den enda, dem vil ikke importere heller. Dem blir lei seg når jeg gir dårlige nyheter om Xbox One som ikke har sett en norsk lansering enda.

Fikk min 70 gullpokal i Forza 5 og passert mine første 1000 gamerscore på Xbox One. Må spare litt til på spillene, er ikke akkurat fryktelig mye på vei som jeg skal ha.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jeg er en av de som venter på den, og som foreløpig ikke vurderer å importere. Ser forøvrig på min ordre at den fortsatt har 3990 kr som pris.

RW5kOTJj.jpeg

Men håper ikke den nye prisen som de har satt, er det den faktisk kommer til å koste her i Norge. :hm: Eller at min forhåndsbestilling endrer prisen til den nye.

Endret av Gil_Galad90
Lenke til kommentar

Microsoft burde lansere Xbox One i resterende land før eller samme dag som TitanFall kommer ut.

Ikke hørt et pip fra Microsoft angående norsk lansering. Jeg kjenner noen som venter på den enda, dem vil ikke importere heller. Dem blir lei seg når jeg gir dårlige nyheter om Xbox One som ikke har sett en norsk lansering enda.

Fikk min 70 gullpokal i Forza 5 og passert mine første 1000 gamerscore på Xbox One. Må spare litt til på spillene, er ikke akkurat fryktelig mye på vei som jeg skal ha.

Lurt å spsre litt, gikk i fellen å hsr sllerede 8500 gamerscore på Xbox one, nå har eg bare Bf4 og peggle 2 eg kan få achievements i. Forresten hva er gamertaget ditt? Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Tomb Raider definitive edition bekreftet 1080p 30fps på både Xbox One og PS4

http://www.eurogamer.net/articles/2014-01-17-tomb-raider-finally-achieved-profitability-by-the-end-of-last-year

Alle spill kan kjøre i 1080p i 30fps på XBO. Tillogmed spill som ikke gjør det idag. Er bare for utviklere å nedjusterer detaljer og effekter det.

Sier ikke dem har gjort det med Tomb Raider, men jeg må si jeg blir overasket om PS4 versjonen ikke har bedre grafikk. Ikke mange dagene til vi finner ut av det nå :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Alle spill kan kjøre i 1080p i 30fps på XBO. Tillogmed spill som ikke gjør det idag. Er bare for utviklere å nedjusterer detaljer og effekter det.

Sier ikke dem har gjort det med Tomb Raider, men jeg må si jeg blir overasket om PS4 versjonen ikke har bedre grafikk. Ikke mange dagene til vi finner ut av det nå :)

Fullt klar over detaljer på texturer, skygger og div bestemmer hvor tungdrevet spillet er i forhold til oppløsning :)

Kommer vel ut neste fredag? Blir et kjøp fra min side, er lenge siden jeg har spillt et tomb raider spill og siden det ikke kommer mange spill ut i januar/februar må dette testes.

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Fullt klar over detaljer på texturer, skygger og div bestemmer hvor tungdrevet spillet er i forhold til oppløsning :)

Kommer vel ut neste fredag? Blir et kjøp fra min side, er lenge siden jeg har spillt et tomb raider spill og siden det ikke kommer mange spill ut i januar/februar må dette testes.

Har du ikke spilt det tidligere vil du få en gledelig overaskelse :) for det spillet er veldig bra! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer vel digitalt på One ?

Jeg har dette på ps3, og har fullført det så tviler på det blir kjøp egentlig.

Ja det gjør det, blir vel ca 370kr. Men liker bedre fysiske spill av flere grunner. Er inne i en periode der det å spille ikke er noe særlig moro. Kan vare lenge en sånn periode!

Lenke til kommentar

Gamezone skal visstnok få det inn: http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-One/Spill/Action/Tomb-Raider-Definitive-Edition-XB1-Pre-order-og-f%C3%A5-med-eksklusiv-artbook-122254-p0000050951

Men det blir 468 (+29kr i frakt), mot 371kr på Marketplace.

Spillet er forøvrig veldig bra, så om du ikke har spilt det før, så er det absolutt anbefalt. Likte det bedre enn Uncharted 3 f.eks (det spillet var en skuffelse for meg personlig). Ikke mange spill som kommer nær Uncharted, men dette gjør det.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Nå klarte eg selvsagt å søle noe kliss mellom A knappen, den er tilnærmet ubrukelig. Da blir det ny kontroll istedenfor Tomb Raider. Prøvd å våte den litt men går et par minutter så henger den igjen. Bare det som manglet

Æsj...kjedelig da. Gamezone har flere på lager så du kan ha en ny til uka...

Du er ikke alene om ha litt kontroller problemer. Når jeg skyver min venstre stikke helt frem så kjenner jeg hele stikka sklir litt opp og frem. :hm:

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Nå klarte eg selvsagt å søle noe kliss mellom A knappen, den er tilnærmet ubrukelig. Da blir det ny kontroll istedenfor Tomb Raider. Prøvd å våte den litt men går et par minutter så henger den igjen. Bare det som manglet

Prøv med elektrorens :)

Edit: Min one kontroll virker å ha en svakhet på høyresiden, knirk og det virker som om delene ikke sitter 100% mot hverandre..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Virker ganske kompakt kontrollen i grunnen, blir for dumt hvis man sliter med slitasje etter 2 måneder. Blir en dyr investeringer etterhvert. Skal prøve elektrorens. Må uansett ha to kontrollen når kompiser er på besøk. Får gi dem en kontroll med en A knapp som iike funker.

Lenke til kommentar

Lurt å spsre litt, gikk i fellen å hsr sllerede 8500 gamerscore på Xbox one, nå har eg bare Bf4 og peggle 2 eg kan få achievements i. Forresten hva er gamertaget ditt?

Det er iL ImMorTaL som er for x360, gfwl og X1. Klarte ikke styre unna X1 igår heller. Snart er det ikke mer å spille på X1 hehe.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...