Windoge Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Nei det er ikke det samme håper jeg. Hadde det skjedd, hadde jeg nok solgt min Xbox One. Er jo bare Quantum Break og Halo et eller annet jeg har lyst på til X1. Vil ikke ha noe F2P Halo eller noe MMO Halo, neitakk Jeg har fått inntrykket av at du kjøper veldig mye konsollspill. Da er du som meg, og da skjønner jeg godt at dette er titler du ser frem til. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg har fått inntrykket av at du kjøper veldig mye konsollspill. Da er du som meg, og da skjønner jeg godt at dette er titler du ser frem til. Kjøper mest spill til konsoller ja. Jeg kjøpte X360 bare for Halo, Wii bare for Zelda og Mario, God of war 3 på PS3 for å ta eksempler. Er mest glad i singelplayerspill som er på konsollene jeg har. Er derfor jeg ikke nevner Titanfall som et spill jeg ser frem til på X1 for det er online only spill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 HBO Nordic kom "nylig" ut på Xbox 360, så jeg frykter det vil ta lang tid med Xbox One-versjonen. Funfact, det var utviklingen av Xbox360-appen som drepte Comoyo. Det kostet flere millioner kroner å utvikle appen, og prosjektet var en fiasko også fordi de kom for seint på bordet etter Netflix og HBO Nordic. Tviler på at XboxOne er førsteprioritert. Tipper de bare har mulighet til å gå på en konsoll om gangen av de nye, og da er PS4 som går i forkjøpet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Hadde vært rart med HBO Nordic-prioritet til land som ikke offisielt har Xbox One en gang.. Synd.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er jo bare tullball at det var 360 appen som var "problemet". Noen millioner er jo bare lommepenger Netflix-bud knuste Telenor 200 Vs 60 Millioner kroner bud. Og.. I 2012 tapte Comoyo over 100 millioner kroner alene og den norske telegiganten skal ha slitt med å få inn nok kunder http://www.kampanje.com/medier/article6846547.ece Funfact, det var utviklingen av Xbox360-appen som drepte Comoyo. Det kostet flere millioner kroner å utvikle appen, og prosjektet var en fiasko også fordi de kom for seint på bordet etter Netflix og HBO Nordic. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Skulle egentlig skrevet det på en annen måte, men det var en faktor som var med å drepe tjenesten mente jeg. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Spiller SVÆRT lite på min Xbox One. Kommer liksom ikke "inn" noe annet en Forza. :/ Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Tenkte å kjøpe Xbox One nå men ombestemte meg, hva skal jeg spille på den? Har jo alt spilt Ghosts, BF4 og flere. Venter til den blir lansert i Norge jeg iallefall. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Vel, jeg har rundet både Ryse og Dead Rising 3.. Synes Ryse var mye bedre enn forventet, og DR3 var awesome! For meg har Xbox One de klart mest givende eksklusive spillene til launch, men ja, altfor få! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da orket ikke jeg heller vente lenger og la inn en bestilling på spansk MS store. Hvordan er det med spill fra MP kontra fra norske nettbutikker når vi nå kan velge region fritt? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Da orket ikke jeg heller vente lenger og la inn en bestilling på spansk MS store. Hvordan er det med spill fra MP kontra fra norske nettbutikker når vi nå kan velge region fritt? For 9999 gang i denne tråden, alt er regionfritt. Skjønner ikke hvorflr så mange legger inn en bestilling fra utlandet, uten å vite hva de bestiller. Det vil si at alt fungerer, også digitale spill. Endret 15. januar 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg vet at alt er regionfritt, jeg var mer ute etter priser. Ser det muligens var litt dårlig formulert Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg vet at alt er regionfritt, jeg var mer ute etter priser. Ser det muligens var litt dårlig formulert Tenker du på den digitale nettbutikken? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fikk nesten anfall av designet på den kontrollen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes den var dritfet. 1 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tenker du på den digitale nettbutikken? Ja tenkte, om det var penger å spare på å koble seg opp mot den amerikanske marketplacen, kontra å kjøpe spill i norske nettbutikker? Om det så er tilfellet er det noe som hindrer deg i å hoppe over til US MP hver gang du vil kjøpe et spill og så hoppe tilbake til norsk region for å spille? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Eks, Forza 5 koster 60$ i US storen, ca 370 nok. 1 Lenke til kommentar
activex Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen andre som sliter med lyden på TV-appen? Lyden kutter ut småe segmenter, og er tonet ned (dypere toner). Når folk snakker så skjer det flere ganger per setning at en og annen bokstav i ordene blir kuttet ut, + at lyden høres helt unaturlig ut mtp at den er dypere. Utrolig irriterende og gjør hele TV-funksjonen ubrukelig. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noen andre som sliter med lyden på TV-appen? Lyden kutter ut småe segmenter, og er tonet ned (dypere toner). Når folk snakker så skjer det flere ganger per setning at en og annen bokstav i ordene blir kuttet ut, + at lyden høres helt unaturlig ut mtp at den er dypere. Utrolig irriterende og gjør hele TV-funksjonen ubrukelig.Jeg har ikke brukt TV funksjonen noe særlig, men jeg sliter med noe av det samme når jeg spiller. Har tenkt at det er lyd fra kinecten til motspilleren som blir fanget opp og at den da demper lyden litt i selve spillet. Men om du opplever det samme når du ser på TV, så blir jeg usikker. Hmm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå