Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Siden de er signed, vil det være vanskelig du.

Når det kommer til piratvirksomhet så er det ingenting som overasker meg over hva dem får til. Er ingenting idag som er "sikkert" om smarte nok folk finner ut at dem skal knekke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det kommer til piratvirksomhet så er det ingenting som overasker meg over hva dem får til. Er ingenting idag som er "sikkert" om smarte nok folk finner ut at dem skal knekke det.

Forsåvid sant, men det er ikke noe som er i nærheten av dette, masse har skjedd på 7 år også.

Se fks på WiiU

3DS

Ingen av de er hacka.

Hvis du tillegg har spill som er signet mot en spill konsoll hdd og idd, og som må være på nett, så blir dette vanskelig. Men håper jo ikke det skjer uansett.

De får hvertfall en solid utfordring. Lykke til til dem.

Du vil de skal lykkes?

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Fyrer meg ikke opp i det hele tatt, det har bare blitt avkreftet så er ikke vits å gjøre fyren mer forvirra

Når det er så mye frem og tilbake som det er, da velger jeg å være skeptisk. Det er aldri et godt tegn. Men som jeg skrev, så vet man faktisk ikke dette helt enda, og det er jo pga all forvirringen fra Microsoft sin side.

Lenke til kommentar

at folk tror at xboxen støtter 4k spilling er faen meg det dumeste mjølet ever, og det viser bare at det forumet her er preget av folk som ikke har peiling.

Er bare en eneste fyr som tror på dette og han er det bare å ignorere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå hopper jeg litt midt inn i diskusjonen her, men gidder ikke å lese alt så dere får bare unnskylde meg :)

Har sett mange negative kommentarer angående Xbox One-konferansen, og tenkte jeg måtte ta en titt selv. Så nettopp ferdig konferansen eller presentasjonen eller kall det hva du vil på YouTube, og ble egentlig litt overrasket. Er det bare jeg som føler at kritikken har gått helt over stokk og stein?

Xbox One har helt klart bedre hardware enn Xbox 360. Ytelsen i spill vil definitivt bli bedre, og når 4K kommer ordentlig inn på markedet vil man få en fantastisk spillopplevelse. Jeg tviler litt på at den maskinen klarer så mange spill i 4K oppløsning, men filmer og TV kan man i hvert fall få opplevd i høyere oppløsning.

Uansett, poenget mitt er at Xbox One er en veldig stor forbedring fra alt vi har sett tidligere av konsoller. Ja, det kommer mange familievennlige funksjoner, slik som integrering av TV og Skype i Xbox. Dette er ikke noe som "hardcore gamers" nødvendigvis har noen bruk for. Det samme gjelder for tale- og håndbevegelseskommandoer. Men er det virkelig noe å frike ut på grunn av? Det at du har muligheten til å koble deg til Skype betyr vel ikke at spillytelsen- og opplevelsen blir noe dårligere? Seriøst, slutt å klage! Microsoft leverer et fantastisk produkt og jeg ble virkelig imponert av responsiviteten og hvor enkelt og praktisk alt så ut. Så kan noen vennligst fortelle meg hva som var så utrolig galt med presentasjonen av Xbxo One?

Lenke til kommentar

Takk :) flott at du igjen er slik en fan av meg

Problemet er bare at du ikke vet forskjellen på scaler og passtrough og innbiller deg at dagens hardware kan spille spill i 4K.

Ta en verstings PC, kjøpr på bf3 i ultra på 4k oppløsning, så kan du bare si godnatt.

Så forventer du at en 40-65W SoC skal gjøre det samme?

Lenke til kommentar

Det er ikke bare pga presentasjonen, som i all realitet var forferdelig, men pga infoen som kom etterpå. Dette sammenlignet med at PS4 ser ut til å gjøre ting bedre, både med å måtte være tilkoblet, låse spill, indie-utviklere, kraftigere hardware osv. Men det er fremdeles mye info som vil komme fra begge hold fremover, så det er bare å holde på hatten og cruice inn i en konsollkrig vi aldri har sett maken til. Uansett hva som skjer, vil man finne en konsoll som man vil finne passe bedre til seg selv (eller gå over til PC-gaming), og hvem som produserer konsollen har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar

rams opp de negative tingane med ps4... lover deg at ps4 ikke er noe bedre

husker ikke at xbox blei hacka fordi MS gikk imot det hele verden ville ha. åja det er sant ja, det var sony det ja med playstation. hmmmm

slik jeg ser det så satser MS (xbox) på entertainment. mens sony (PS) satser på mer rein gaming....

da går det ikke ann å sammeligne dei i det hele tatt nesten...

du kan godt sammenligne en lamborghini og en land rover. men det blir helt på håvet pga bruksområdet er totalt anderledes.

xbox er entertainment maskin med mange rare ting i seg mens ps4 er gaming system som kun satser på gaming omtrent, med noen greie funksjoner innlagt som gjhør ann litt emr enn bare gaming men langt i fra entertainment system..

stooooor forskjell.... klart det blir forskjell i spill ytelse au da. men klart xbox har mye mer å tilby enn bare spill. ps4 har au noe å tilby utenom spill men bare en liten prosentdel av hva xbox kan tilby

Er "entertainment system" et begrep som ble oppfunnet i går kveld? Om ikke, kan noen gi en definisjon?

Lenke til kommentar

Problemet er bare at du ikke vet forskjellen på scaler og passtrough og innbiller deg at dagens hardware kan spille spill i 4K.

Ta en verstings PC, kjøpr på bf3 i ultra på 4k oppløsning, så kan du bare si godnatt.

Så forventer du at en 40-65W SoC skal gjøre det samme?

Akkurat som du sikert tror ay 1080p er same uansett :closedeyes: morro lesning

Lenke til kommentar

Det er veldig logisk, men folk her inne sutrer og skriker så mye.

Når fks Valve har gjort dette i mange år.

Kan dra til en kompis, logge inn på steam og spille spillet

Men han kan ikke låne det

Da må han kjøpe det selv.

Akkurat samme er det microsoft gjør. Men siden ikke microsoft er valve, blir det stor ståhei.

Hadde det ikke gjort det sånn her, kunne jeg gått rundt til alle vennene mine og installert forza 5, siden de ikke trenger plata inni xboxen for å spille.

Forskjellen er at de aller fleste spill kan kjøpes separert fra butikk eller nett uten å trenge integrering fra steam hvis det heller ønskes. Steam derimot lastes ned frivillig og har ofte utrolige salgskampanjer, ekstra support, optimalisert for nyere PCer, automatisk patching, achievements osv - mens PC spill generelt er billigere som gjør at folk likevel velger å laste ned digitalt i stedet for å kjøpe fra butikk.

Det at man bare kunne stappe disken inn i konsollen og dermed spille var et av deres største fordeler. Nå har Xbox mistet den fordelen, og hvis Xbox 1 spill skal være like dyr i forhold til PC ser jeg ingen grunn til å gå for det.

Lenke til kommentar

Nå hopper jeg litt midt inn i diskusjonen her, men gidder ikke å lese alt så dere får bare unnskylde meg :)

Har sett mange negative kommentarer angående Xbox One-konferansen, og tenkte jeg måtte ta en titt selv. Så nettopp ferdig konferansen eller presentasjonen eller kall det hva du vil på YouTube, og ble egentlig litt overrasket. Er det bare jeg som føler at kritikken har gått helt over stokk og stein?

Xbox One har helt klart bedre hardware enn Xbox 360. Ytelsen i spill vil definitivt bli bedre, og når 4K kommer ordentlig inn på markedet vil man få en fantastisk spillopplevelse. Jeg tviler litt på at den maskinen klarer så mange spill i 4K oppløsning, men filmer og TV kan man i hvert fall få opplevd i høyere oppløsning.

Uansett, poenget mitt er at Xbox One er en veldig stor forbedring fra alt vi har sett tidligere av konsoller. Ja, det kommer mange familievennlige funksjoner, slik som integrering av TV og Skype i Xbox. Dette er ikke noe som "hardcore gamers" nødvendigvis har noen bruk for. Det samme gjelder for tale- og håndbevegelseskommandoer. Men er det virkelig noe å frike ut på grunn av? Det at du har muligheten til å koble deg til Skype betyr vel ikke at spillytelsen- og opplevelsen blir noe dårligere? Seriøst, slutt å klage! Microsoft leverer et fantastisk produkt og jeg ble virkelig imponert av responsiviteten og hvor enkelt og praktisk alt så ut. Så kan noen vennligst fortelle meg hva som var så utrolig galt med presentasjonen av Xbxo One?

Nei absolutt ikke, folk er nok heller skuffa fordi dem trodde det skulle handle litt mer om spill, selv om MS sa før konferansen startet at hovedfokuset ikke vil være spill, det kommer på E3. Så tror bare folk er litt butthurt, og klager på ting de uansett ikke kommer til å bruke.

Akkurat som når jeg kjøpte F8005, hvorfor klage på at man kan bruke henda til å skifte kanal og volum? Når jeg uansett kan bruke fjernkontrollen, da at det er der, gir jo bare flere muligheter for oss. samme blir det med xbox.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare pga presentasjonen, som i all realitet var forferdelig, men pga infoen som kom etterpå. Dette sammenlignet med at PS4 ser ut til å gjøre ting bedre, både med å måtte være tilkoblet, låse spill, indie-utviklere, kraftigere hardware osv. Men det er fremdeles mye info som vil komme fra begge hold fremover, så det er bare å holde på hatten og cruice inn i en konsollkrig vi aldri har sett maken til. Uansett hva som skjer, vil man finne en konsoll som man vil finne passe bedre til seg selv (eller gå over til PC-gaming), og hvem som produserer konsollen har ikke så mye å si.

Blir så rart å si at xxx kommer til å være bedre fordi xxx grunner.

Når du i neste setning sier at mye er usikkert. Vi vet ikke hva sony holder på med heller.

Det med fks indie utviklere kan snues sånn på. En annen måte å si det på, er at det er de samme betingelsene som før, og hvor mange indie titler hadde fks ms mot sony?

Forskjellen er at de aller fleste spill kan kjøpes separert fra butikk eller nett uten å trenge integrering fra steam hvis det heller ønskes. Steam derimot lastes ned frivillig og har ofte utrolige salgskampanjer, ekstra support, optimalisert for nyere PCer, automatisk patching, achievements osv - mens PC spill generelt er billigere som gjør at folk likevel velger å laste ned digitalt i stedet for å kjøpe fra butikk.

Det at man bare kunne stappe disken inn i konsollen og dermed spille var et av deres største fordeler. Nå har Xbox mistet den fordelen, og hvis Xbox 1 spill skal være like dyr i forhold til PC ser jeg ingen grunn til å gå for det.

Jeg har kjøpt mange spill på disk i butikken som jeg må aktivere på steam...

Flesteparten egentlig

Lenke til kommentar

at folk tror at xboxen støtter 4k spilling er faen meg det dumeste mjølet ever, og det viser bare at det forumet her er preget av folk som ikke har peiling.

For folk som har spilt litt på PC. Vet de sikkert at det krever HEFTIG maskinvare å gå fra 1920x1080 til fks 2540x1660. Krever mye bedre hardware.

1920x1080:= 2 073 600 pixels

2540x1660 = 4 216 400 pixels

3840x2160 (4K) = 8 294 400 pixels

Lykke til å kjøre 4K spill på APU'er / SoCs fra Amd, som per dags dato har halvparten av kraften til en bra spll PC.

(...)

Det finnes haugevis av 2D og 2.5D spill som nok ikke engang i 4k vil får gpu til å slite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...