Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 tja, den har flere funksjoner nå enn hva 360 hadde når den kom ut. meny messig er metro designet litt rotete, men har da sett verre. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Litt artig at Xbox One kom på datoen 8 år etter Xbox 360. Uansett, det er ganske urettferdig å sammenligne en konsoll som har blitt finpusset i 8 år med en som er såvidt 2 måneder gammel. Det meste som klages på er software relatert og kan tross alt gjøres noe med. Endret 4. januar 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Semantikk, kall det OS, brukergrensesnitt, funksjoner eller hva du vil, fakta er at det er masse mangler i forhold til 360 og den fremstår som tungvint å bruke, spesielt uten kinect. Har prøvd kinect men den reagerer ikke på en dritt av hva jeg sier eller tolker det som noe annet, og foreløpig lar jeg tvilen komme X1 tilgode og jeg skylder på min egen engelsk uttale. Nei det er ikke semamtikk. altså fordi du ikke vet hvordan den brukes, så betyr ikke det at det er dårlig eller tungvint, jeg mener det motsatte at den er mye enklere å kjappere enn det 360 var. når jeg først fikk xbone synes jeg også det var rotete å tungvint, men så lærte jeg meg brukergrensesnittet jeg går aldri lengere enn til "home" der kan du pinne alt, du har recent under, og du har multitasking i midten. snap og navigering går enda lettere med kinect, får du det ikke til vent til den kommer på norsk eneste jeg synes er litt rotete er når det blir mange pins og man ikke kan velge hvor de skal bortsett fra "to front" istede for voice msg, kan du bruke skype vil du ha auto sign in, bruk kinect party har jeg ikke hatt noe trøbbel med at man ikke får notifications når folk signer inn og ut er deilig. Endret 4. januar 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Så flott at alt er i skjønneste orden for deg Forandrer uansett ikke mitt synspunkt, og vi får bare være enige om å være uenige, så får vi se hva fremtidige systemoppdateringer bringer med seg. Endret 4. januar 2014 av bas Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Litt artig at Xbox One kom på datoen 8 år etter Xbox 360. Uansett, det er ganske urettferdig å sammenligne en konsoll som har blitt finpusset i 8 år med en som er såvidt 2 måneder gammel. Det meste som klages på er software relatert og kan tross alt gjøres noe med. Enig, men det ville vært bedre å videreutvikle OSet til 360 og ta det med over til X1. 360 OSet er, etter min mening, det beste OSet som noen kan har vært på en spillkonsoll. Enkelt og brukervennlig, i tillegg til at det var pent å se på. Det man ville bruke ofte var lett tilgjengelig, når venner logget på kom det opp (det funker ei på PS4, håpløst) osv. Ang det å snakke til konsoll er tydeligvis ikke bra nok enda. Leser at folk ikke er fornøyd med at man til tider må bruke kinect om man vil slippe å trykke igjennom noe 10 ganger(?). Samme hos PS4, det å si "Playstation" 3-4 ganger før den skjønner det gjør operasjonen bare ti ganger så tungvindt. Endret 5. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ja, om Kinect i det hele tatt responderer på kommandoen. Hele stemmekontrollen er komplett ubrukelig med bare litt bakgrunnsstøy. Om drt er noen som snakker med hverandre, eller har et barn som løper rundt, bare glem at den plukker opp kommandoen. Du må kalibrere den ordentlig Jeg har helikoptere som flyr ved vinduet mitt ofte (bor ved ullevål) og det gjør ikke utslag en gang! Man kan jo hviske så hører kinecten deg Prøv den kalibrering på nytt du Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Runna Ryse: Son of Rome. Helt grei grafikk, ræva historie. Det finnes 3 forskjellige fiender i hele spillet med 3 forskjellige skins. Det er også kun 3-4 executions så det hele blir veeeeldig repetivt. Invisible walls kommer du til konstant. Alt i alt, 3/10. Usikker hvilket spill jeg skal skaffe til neste gjennomspilling, noen som har testa Max ? Er ikke så glad i bilspill, ellers hadde det vel blitt Forza 5. Endret 5. januar 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Max er jo skikkelig koselig syns jeg da Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Runna Ryse: Son of Rome. Helt grei grafikk, ræva historie. Det finnes 3 forskjellige fiender i hele spillet med 3 forskjellige skins. Det er også kun 3-4 executions så det hele blir veeeeldig repetivt. Invisible walls kommer du til konstant. Alt i alt, 3/10. Usikker hvilket spill jeg skal skaffe til neste gjennomspilling, noen som har testa Max ? Er ikke så glad i bilspill, ellers hadde det vel blitt Forza 5. Ganske enig med Ryse, utenom at du skriver helt grei grafikk. Grafikkem er meget pen, spørs da hva du forventer av Xbox One. Vil si at Ryse kanskje er det peneste spillet så langt. Max er jo skikkelig koselig syns jeg da Utrolig kort, 1000g på ettermiddag/kvelden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Noen ganger er det fint med slike småspill og, synes nå jeg da. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Noen ganger er det fint med slike småspill og, synes nå jeg da. Skrev ikke at spillet var dårlig, men det varer ikke mange timer. 5-6 timer om man ikke går etter collectibles. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Aaah. Fin lengde det, egentlig. Ihvertfall for prisen (regner jeg med da). Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har lagt ut en god del tunes i Forza 5 og noen av de er ganske bra(og noen ikke så bra, men oppdaterer hele tiden). Har en Zonda som er veldig enkel å kjøre uten assists i R-class, og en BMW 2002 som har helt sinnsyk turbolyd og masse annet bra. Bare å teste, og jeg tester gjerne din. Er vel sånn passe gjennomsnittelig på tuning, men bedre enn defaulten i spillet vanligvis.... Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Når i år tror dere at vi får høre noe ifra MS om norsk lansering av Xbone?Håper at de kommer med noe på årets CES messe. Lite trolig, men kult hvis vi hadde fått en dato der. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Aner ikke når vi får høre at den kommer, men jeg tipper den kommer til sommeren en gang. Selv ble jeg lei av å vente og kjøpte en fra MS Store Tyskland siden jeg ikke fikk tak i noen PS4 før jul. Litt kjipt å ikke ha Day One, men fuck it. Så nå er det bare å vente et par måneder på at stortitlene skal komme på rekke og rad. Ganske sikker på at det ikke blir noen norsk lansering før disse spillene kommer ihvertfall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Tror Max tok meg 6 timer, noe som er veldig bra for et billig arkadespill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Tror Max tok meg 6 timer, noe som er veldig bra for et billig arkadespill. Er ikke alle retail spill som kan skilte med den lengden en gang Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Tror Max tok meg 6 timer, noe som er veldig bra for et billig arkadespill. Ifølge smartglass brukte jeg 6 timer. Max var tøft. 15 dollar var ikke ille. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Peggle 2 var faktisk overraskende underholdende. Var ihvertfall over 500 kjappe achievements på et par timer. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Peggle 2 var faktisk overraskende underholdende. Var ihvertfall over 500 kjappe achievements på et par timer. Var ganske moro. Klarte å karve sammen 800G. Trials kan være frustrerende men er bare å prøve seg frem med forskjellige karakterer. Hva er din Gamertag? Eg sitter som regel på mobilen så kan ikke se gamertaget ditt under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå