Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 det er helt uinterresant om det er høy ping der, det har ingen relevanse til MP som er det som betyr noe Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Noen som vet om det er noen butikker som opererer med "lever inn 360en din, og få avslag på xbox one"?Mulig GameStop har noe slikt. De pleier å ha slike ting, de selger jo brukte konsoller og spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 da var xbox one bestilt, hvor lang tid har dere andre ventet? er det urealistisk å forvente den midten/slutten av neste uke? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hvor bor du? Om boksen din blir sendt i morra er det ikke umulig du har den på torsdag denne uken altså. Bor du i dekningsområdet til UPS, samt at det ikke blir noe kødd med forsendingen din kan du gå en fin helg i møte Endret 30. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 hmm nice, holder til i kragerø hvis det kan hjelpe Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Du har den nok før helga Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 da var xbox one bestilt, hvor lang tid har dere andre ventet? er det urealistisk å forvente den midten/slutten av neste uke? hvor bestilte du fra, finner bare butikker som er tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 bestilte fra britisk ms store kom på 470£ med fifa 14 bundle og et play and charge kit. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Endelig fått Xbone i hus, er det bare å opprette en ny microsoft konto med adresse i USA for å få priser på spill i dollar ? EDIT: Fant det ut. Endret 30. desember 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 http://www.gamespot.com/articles/users-report-xbox-one-leaking-liquid/1100-6416861/ vet ikke om denne er posta tidligere, men må si det virker litt merkelig att noe skal lekke inni xb1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Er bare to tilfeller som er rapportert da, så det betyr ingenting. Kjipt for de det to, men de må da få erstattet dem med en ny. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Postet ett par sider tilbake, men virker ikke å være ett særlig utbredt tilfelle. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Postet ett par sider tilbake, men virker ikke å være ett særlig utbredt tilfelle. poppa opp på flipboard så bare posta uten å bla mer enn ett par sider tilbake Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 http://www.gamespot.com/articles/users-report-xbox-one-leaking-liquid/1100-6416861/ vet ikke om denne er posta tidligere, men må si det virker litt merkelig att noe skal lekke inni xb1 To tilfeller av over to millioner konsoller solgt. Tror dette går bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mulig at bedre stemmegjenkjenning for Xbox One er på vei. http://gamingbolt.com/xbox-one-will-upgrade-over-time-kinect-voice-models-to-improve-microsoft Det trengs. Er ganske lei av Xbox On, Xbox ON, XBOX ON. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mulig at bedre stemmegjenkjenning for Xbox One er på vei. http://gamingbolt.com/xbox-one-will-upgrade-over-time-kinect-voice-models-to-improve-microsoft Det trengs. Er ganske lei av Xbox On, Xbox ON, XBOX ON. Da må du kalibrere ordentlig Står fint på kjøkkenet som er 15-20 meter under og sier xbox on, 2-3 hakk over inne stemme, og den skrur seg på med en gang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Faktisk imponerende for nøyaktig den er. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Når det virker så er den veldig nøyaktig og får med seg alt jeg sier. Men så er det noe som skjer og plutselig så hører den ikke noe jeg sier og en må gjenta seg selv mange ganger før det skjer noe. Er veldig rart for dem gangene det skjer for meg så snakker jeg i samme tone og alt, men ikke pokker om den vil forstå meg. Og det er litt rart, men stort sett så fungerer det kjempe bra synes jeg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Samme her. Stort sett fungerer det godt, men noen ganger er det HELT umulig å få boxen til å forstå. Plages ofte med å få boxen til å slå seg av. Vet ikke hvorfor den plages med akkurat denne kommandoen...Men en annen ting. Er det noen som har lastet ned smartglass-appen for windows 8? Da mener jeg på PC.Kommer kun til 360-appen. Har allerede den til android, men vil gjerne teste den på pc. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (...) Men en annen ting. Er det noen som har lastet ned smartglass-appen for windows 8? Da mener jeg på PC. Kommer kun til 360-appen. Har allerede den til android, men vil gjerne teste den på pc. Gå inn i storen, høyreklikk og velg din konto på toppen av skjermen, så logger du ut av din egen konto og inn med en konto fra uk/us. Når det er gjort kan du gå til følgende link i IE: http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/xbox-one-smartglass/c3a46cb8-e733-4579-b716-862e123fa831 Da skal smartglass poppe opp i storen og du kan laste ned, Etter at du har lastet ned kan du bytte tilbake til din vandlige bruker i storen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå