Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor bor du? Om boksen din blir sendt i morra er det ikke umulig du har den på torsdag denne uken altså. Bor du i dekningsområdet til UPS, samt at det ikke blir noe kødd med forsendingen din kan du gå en fin helg i møte :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Når det virker så er den veldig nøyaktig og får med seg alt jeg sier. Men så er det noe som skjer og plutselig så hører den ikke noe jeg sier og en må gjenta seg selv mange ganger før det skjer noe.

Er veldig rart for dem gangene det skjer for meg så snakker jeg i samme tone og alt, men ikke pokker om den vil forstå meg.

Og det er litt rart, men stort sett så fungerer det kjempe bra synes jeg.

Lenke til kommentar

Samme her. Stort sett fungerer det godt, men noen ganger er det HELT umulig å få boxen til å forstå. Plages ofte med å få boxen til å slå seg av. Vet ikke hvorfor den plages med akkurat denne kommandoen...

Men en annen ting. Er det noen som har lastet ned smartglass-appen for windows 8? Da mener jeg på PC.
Kommer kun til 360-appen. Har allerede den til android, men vil gjerne teste den på pc. :)

Lenke til kommentar

(...)

Men en annen ting. Er det noen som har lastet ned smartglass-appen for windows 8? Da mener jeg på PC.

Kommer kun til 360-appen. Har allerede den til android, men vil gjerne teste den på pc. :)

Gå inn i storen, høyreklikk og velg din konto på toppen av skjermen, så logger du ut av din egen konto og inn med en konto fra uk/us.

Når det er gjort kan du gå til følgende link i IE: http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/xbox-one-smartglass/c3a46cb8-e733-4579-b716-862e123fa831

Da skal smartglass poppe opp i storen og du kan laste ned, Etter at du har lastet ned kan du bytte tilbake til din vandlige bruker i storen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...