Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 ok, men sånn det er nå får man ikke brukt xbox music i det heletatt. men det er ikke noe krise egenltig. venter i spenning på spotify app, håper så at det skjer Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 ok, men sånn det er nå får man ikke brukt xbox music i det heletatt. men det er ikke noe krise egenltig. venter i spenning på spotify app, håper så at det skjer Det er det nok ekstremt lite sjans for det da det vil drepe deres egen satsning på streaming av musikk Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Genialt av ms og ikke vise batteriinfo om kontrolleren . Var helt død i dag uten forvarsel, prøvde batterier, men funket kun når jeg plugget i play & charge kittet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Forstår ikke at slike obligatoriske ting ikke er mulig å få med til lansering. Idiotii og hastverk. Eller å kunne sjekke ledig plass på HDD f.eks? Neida, MS stjeler så mye plass fra den uansett, så er nok best å la være å vise det til brukeren. Endret 27. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Det er det nok ekstremt lite sjans for det da det vil drepe deres egen satsning på streaming av musikk det er ikke sikkert, fordi det er regler for konkuranse og MS har sagt at de er for andre på plattfromen de har jo mange film/tv fra andre der som konkurrerr med xbox video/tv så hvorfor ikke spotify? Lenke til kommentar
Handerane Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen her som har Xbox ONE smartglass appen ? jeg finner den verken på windows 8 store eller på android... er den ikke tiljengelig her pga at Xbox ONE ikke har kommet til norge enda ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 riktig, jeg lastet ned fra US appstore Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kan man kjøpe spill til Xbox One via denne appen? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Kan man kjøpe spill til Xbox One via denne appen? Nei Lenke til kommentar
Handerane Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 riktig, jeg lastet ned fra US appstore erm... hvordan nettside da eller ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Eller bare legge inn apk. Av siste versjon om man har Android. Google it Lenke til kommentar
Handerane Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen måte og få det til windows 8.1 ? vil helst ha Smartglass til Surface Pro'en min Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen måte og få det til windows 8.1 ? vil helst ha Smartglass til Surface Pro'en min Har det på min. enkelt skift region på surface proen last ned Smartglass.. Lenke til kommentar
Handerane Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har det på min. enkelt skift region på surface proen last ned Smartglass.. Hehe, selfølgeli! takk skal du ha Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Får håpe det, du må oppdatere om det virket eller ikke. Da har jeg testet den nye kontrolleren noen dager å har akuratt samme problem med denne, så da ligger nok problemet i selve boxen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Da har jeg testet den nye kontrolleren noen dager å har akuratt samme problem med denne, så da ligger nok problemet i selve boxen. Hvilke problemer er det snakk om ? At kontrollen faller ut? Var ikke dette i sammenheng med 5ghz/antall nettverk rundt eller noe slikt ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvilke problemer er det snakk om ? At kontrollen faller ut? Var ikke dette i sammenheng med 5ghz/antall nettverk rundt eller noe slikt ? Ja problemet er at kontrolleren bare ramler ut rett som det er å reconnecter igjen av seg selv innen noen sekunder, andre ganger ramler den fullstending ut å må skrus på igjen manuelt. Har prøvd forskjellige batterier, battery pack og nå 2 forskjellige kontrollere men fortsatt samme problemet. Har også testet uten noen trådløse nettverk rundt meg eller andre ting som kan forstyrre signalet men ingenting hjelper. Den fungerer helt fint når den er koblet til med kabel å ramler aldri ut da. Utifra det jeg har lest meg fram til på xbox forumet så er det mange som sliter med dette, noen heldige slipper unna med å bytte kontroller da denne kan være defekt, mens hos andre (meg) er problemet i konsollen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er alt i alt fornøyd med konsollen, men UI-en er mye dårligere og mindre brukervennlig enn den på Xbox 360. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er alt i alt fornøyd med konsollen, men UI-en er mye dårligere og mindre brukervennlig enn den på Xbox 360. For en gang skyld er eg enig med deg. Savner flere ting som må komme i en update med tiden. Recent players, bedre oversikt i achievements, voice mld, flere muligheter når man er innpå en på vennelisten. Ser ingen join in progress. Sikkert flere ting også om eg leter Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ikke hatt noe problemer med kontrollen som dere nevner, men det har nok noe med andre trådløse enheter på 5 ghz å gjøre ja. Når det kommer til UI å slikt er jeg enig, men dette er jeg ganske sikker på at de vil oppdatere over nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå