Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Vent.. er det bedre å ha spillmodus av? Jeg har alltid spillmodus på da jeg bare bruker den til spill? Neida, du har gjort det rett Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 De som sitter med gamle Samsung TV'er bør prøve dette: http://forums.cnet.com/7726-13973_102-2937620.html Da slipper dere å kjøre Game-Mode som gjør bildekvaliteten helt forjævlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Husker jeg ikke skjønte hvorfor alt lagget på COD hos meg også. Alt funket når jeg satt tven til gaming mode. Har en Sony TV. Problemet var riktig nok på X360, men var ikke klar over at man kunne lagge ved å ha på en annen modus. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 For de spesielt interesserte, kinect demontering http://www.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+Kinect+Teardown/19725 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Er det noen her som får dekoderen til å fungere med Xbox One? Jeg får selvfølgelig ikke valgt norske innstillinger fordi konsollen er importert, så den spør meg etter amerikansk ZIP-kode. Lenke til kommentar
Butox Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Er det noen her som får dekoderen til å fungere med Xbox One? Jeg får selvfølgelig ikke valgt norske innstillinger fordi konsollen er importert, så den spør meg etter amerikansk ZIP-kode. Funker bra her. Oneguide vil jo ikke virke her så har hoppet over den delen. Er vel der de spør etter ZIP eller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Funker bra her. Oneguide vil jo ikke virke her så har hoppet over den delen. Er vel der de spør etter ZIP eller? Ja, det er det jeg mener. Å ha dekoderen min tilkoblet HDMI-OUT gjør bare hele opplevelsen verre uten Oneguide. For det første lagger det mer når jeg skifter kanal, og for det andre fungerer ikke Canal Digital sin standard guide så lenge det går gjennom konsollen. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ja, det er det jeg mener. Å ha dekoderen min tilkoblet HDMI-OUT gjør bare hele opplevelsen verre uten Oneguide. For det første lagger det mer når jeg skifter kanal, og for det andre fungerer ikke Canal Digital sin standard guide så lenge det går gjennom konsollen. Selvfølgelig gjør den det. Alle dekodere "tror" jo at de er koblet inn i en tv bare. Så det er ingen funksjoner som blir borte, man må bare bruke CD sin fjernkontroll Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Selvfølgelig gjør den det. Alle dekodere "tror" jo at de er koblet inn i en tv bare. Så det er ingen funksjoner som blir borte, man må bare bruke CD sin fjernkontroll Joda, men jeg får fremdeles ikke opp Canal Digital sin meny, i tillegg til at jeg må vente 1 sekund mer hver gang jeg skal bytte kanal. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Var det noen som forventet at tv funksjonen skulle funke optimalt for oss i Norge når de fikk maskin nå? Eg prøvde første dagen eg hadde maskinen men fant fort ut at det er like greit å bruke dekoder som eg har gjort i mange år nå Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Dessuten krever det at konsollen er på til enhver tid jeg skal se på TV, og TV-en står på 90% av dagen, mens konsollen bruker jeg kanskje 20% av dagen til vanlig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Dessuten krever det at konsollen er på til enhver tid jeg skal se på TV, og TV-en står på 90% av dagen, mens konsollen bruker jeg kanskje 20% av dagen til vanlig.Er det ikke det som er halve vitsen med Xbox One? Den skal jo så på døgnet rundt slik at du bare kan si Xbox play forza om du vil spille. Hele boken er jo designet for å tåle å stå på døgnet rundt året rundt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Er det ikke det som er halve vitsen med Xbox One? Den skal jo så på døgnet rundt slik at du bare kan si Xbox play forza om du vil spille. Hele boken er jo designet for å tåle å stå på døgnet rundt året rundt. Indeed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Joda, men jeg får fremdeles ikke opp Canal Digital sin meny, i tillegg til at jeg må vente 1 sekund mer hver gang jeg skal bytte kanal. da må det være noe feil et sted, jeg har en GET boks igjennom, ikke noen forskjell fra å ha den i xboxen eller ikke. kanskje prøve å sette den i HDMI- IN som den skal og ikke HDMI-Out? som egentlig skal til Tven eller en receiver Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noen her som har en Day One achievement de ikke bryr seg om? Fikk ikke tak i denne utgaven når jeg bestilte. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvordan vil en få tilgang til norske Xbox Live på Xbox One når den lanseres i Norge om en har importert da? For en må jo velge det i oppsettet og pr. idag så er jo ikke Norge der. Så da må den altså få ny firmware eller hva du vil kalle det. Hadde jo vært artig om en kunne installere en slik firmware og få alle disse tingene Microsoft jobber med for å få til på den "norske" Xbox One'en. Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det vil komme en helt vanlig update vil jeg tro, hvor støtte for norsk språk og valg av Norge som region blir lagt til 2 Lenke til kommentar
MariusZalo Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noen som vet hvor mye av fifa man må laste ned før man kan begynne å spille? Begynner å bli veldig utålmodig nå Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noen spill å anbefale? Jeg har Forza 5 og elsker det, men hadde vært fint med noe annet også. Har sett på DR3 og Lego Marvel, men er litt usikker. Har også vurdert AC, men har ikke spillt noen av de tidligere titlene. Fifa og andre sportspill intreserer meg ikke. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noen som vet hvor mye av fifa man må laste ned før man kan begynne å spille? Begynner å bli veldig utålmodig nåEr vel på ca 15-20%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå