Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Er det ingen som vet noe angående dette? Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv. Hmm, jeg har ikke fått den der som jeg kan huske ? Eller jeg har jo sikkert det..men greier ikke ta igjen når det har skjedd Endret 20. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hmm, jeg har ikke fått den der som jeg kan huske ? Eller jeg har jo sikkert det..men greier ikke ta igjen når det har skjedd Det skjedde med meg nå nettopp i Max og har skjedd i Ryse. Disse klippene blir vel slettet automatisk. Skulle vært en meny der man kan ta av automatisk klipp av eller på. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Er bare å gå innpå settings, skal ligge der. Eg stoppet disse klippene ganske tidlig. Ble utrolig irriterende etter en stund Endret 20. desember 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Tror det er en del av spill Creed Black flag recorder i enkelte øyeblikk 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er bare å gå innpå settings, skal ligge der. Eg stoppet disse klippene ganske tidlig. Ble utrolig irriterende etter en stund Takker Raul07. Episk takk!! Jeg er helt blåst i OS til Xbox One. Da slipper jeg å tenke mer på det! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Tror det er en del av spill Creed Black flag recorder i enkelte øyeblikk Du kan velge om Xbox One skal spille inn "gode" øyeblikk. Er ingen spill som tvinger deg å spille inn, eg tok det av etter et par dager siden klippene som ble lsget var vås. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Du kan velge om Xbox One skal spille inn "gode" øyeblikk. Er ingen spill som tvinger deg å spille inn, eg tok det av etter et par dager siden klippene som ble lsget var vås. I settings? 1 Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Sony 905w med et exstremt lavt gaming lag 8-13ms Styr langt unna den tv'en(Ellers kan du regne med å gå igjennom 10-15 stk før du finner ett akseptabelt eksemplar, hvis du er heldig), har levert tilbake to stk. grunnet ekstremt ujevn uniformitet i panelet. Lav lag, men eledig paneluniformitet og innsynsvinkel. Håper snart tv produsenten fokuserer mer på kvalitet enn tykkelse på tvene. Ps. Nå suger jo alle dagens tv'er på masse punkter enten det er plasma eller lcd. Gode gamle ccfl lcd ga bedre bilde i.m.o. Endret 20. desember 2013 av MacBain Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 I settings? Ja det stemmer. Litt usikker nå hvor men mulig det ligger sammen med der man velger rask oppstart. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Selve visuelle i Max er veldig unikt. Håper det kommer en patch som retter i opp rusk og rask. Snart kommet forbi første land. Prøver å samle alt man finner der Fikk og min ekstra Xbox One kontroller med Play & Charge kit, grei førjulsgave det sammen med konsollen og PS4! Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Styr langt unna den tv'en(Ellers kan du regne med å gå igjennom 10-15 stk før du finner ett akseptabelt eksemplar, hvis du er heldig), har levert tilbake to stk. grunnet ekstremt ujevn uniformitet i panelet. Lav lag, men eledig paneluniformitet og innsynsvinkel. Håper snart tv produsenten fokuserer mer på kvalitet enn tykkelse på tvene. Ps. Nå suger jo alle dagens tv'er på masse punkter enten det er plasma eller lcd. Gode gamle ccfl lcd ga bedre bilde i.m.o. Er oled sugen men Lg og Sammys har for høyt gaming lag i år desverre håper ces 2014 vil gi noe jeg vill ha. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har hatt Xbox One liggendes i 2 uker nå, innpakka som julegave til meg selv. Det har vært knallhardt, men bare noen dager igjen så får jeg opna den. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Selve visuelle i Max er veldig unikt. Håper det kommer en patch som retter i opp rusk og rask. Snart kommet forbi første land. Prøver å samle alt man finner der Skal prøve å skrape sammen flest mulig achievements første gjennomgang. Vanskelig å finne colletibles uten guide? Virket som et rett frem spill så burde kanskje ikke være så veldig vanskelig. Skal kjøpe det selv senere i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ja det stemmer. Litt usikker nå hvor men mulig det ligger sammen med der man velger rask oppstart. I settings? i preferences - "record gameplay with game dvr" eneste jeg fant ihvertfall. men da slutter kanskje "record that" og fungere også? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Skal prøve å skrape sammen flest mulig achievements første gjennomgang. Vanskelig å finne colletibles uten guide? Virket som et rett frem spill så burde kanskje ikke være så veldig vanskelig. Skal kjøpe det selv senere i kveld. Til nå er det ikke noe særlig vanskelig å finne disse collectibles, men det blir værre utover skal jeg garantere . Man skal ødelegge noen øyner og finne 1 secret pr level. Som 1-2, 1-3 1-4 osv regner jeg med. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 i preferences - "record gameplay with game dvr" eneste jeg fant ihvertfall. men da slutter kanskje "record that" og fungere også? Ja skrur man den av forsvinner de automatiske klippene. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Kjøpe hos MS store er jo mye bedre? Har en bestilling fra den norske MS store, skal nok vente til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er oled sugen men Lg og Sammys har for høyt gaming lag i år desverre håper ces 2014 vil gi noe jeg vill ha. hva er for høy gaming lag? når legger man merke til det? har en eldere samsung, vet ikke hva for kjapp den er, men er bra nok for meg. så hvis det er OLED tv lik min nå så er det greit, men de er for dyre uansett nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har en bestilling fra den norske MS store, skal nok vente til det. Ser ut for at du må vente lenge i tilfelle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Da var Xbox One i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå