Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Er det ingen som vet noe angående dette?

Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv.

Hmm, jeg har ikke fått den der som jeg kan huske ? Eller jeg har jo sikkert det..men greier ikke ta igjen når det har skjedd :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony 905w med et exstremt lavt gaming lag 8-13ms :dremel:

Styr langt unna den tv'en(Ellers kan du regne med å gå igjennom 10-15 stk før du finner ett akseptabelt eksemplar, hvis du er heldig), har levert tilbake to stk. grunnet ekstremt ujevn uniformitet i panelet.

Lav lag, men eledig paneluniformitet og innsynsvinkel.

Håper snart tv produsenten fokuserer mer på kvalitet enn tykkelse på tvene.

Ps. Nå suger jo alle dagens tv'er på masse punkter enten det er plasma eller lcd.

Gode gamle ccfl lcd ga bedre bilde i.m.o.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Selve visuelle i Max er veldig unikt. Håper det kommer en patch som retter i opp rusk og rask. Snart kommet forbi første land. Prøver å samle alt man finner der :)

Fikk og min ekstra Xbox One kontroller med Play & Charge kit, grei førjulsgave det sammen med konsollen og PS4!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Styr langt unna den tv'en(Ellers kan du regne med å gå igjennom 10-15 stk før du finner ett akseptabelt eksemplar, hvis du er heldig), har levert tilbake to stk. grunnet ekstremt ujevn uniformitet i panelet.

Lav lag, men eledig paneluniformitet og innsynsvinkel.

Håper snart tv produsenten fokuserer mer på kvalitet enn tykkelse på tvene.

Ps. Nå suger jo alle dagens tv'er på masse punkter enten det er plasma eller lcd.

Gode gamle ccfl lcd ga bedre bilde i.m.o.

Er oled sugen men Lg og Sammys har for høyt gaming lag i år desverre håper ces 2014 vil gi noe jeg vill ha.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selve visuelle i Max er veldig unikt. Håper det kommer en patch som retter i opp rusk og rask. Snart kommet forbi første land. Prøver å samle alt man finner der :)

Skal prøve å skrape sammen flest mulig achievements første gjennomgang. Vanskelig å finne colletibles uten guide? Virket som et rett frem spill så burde kanskje ikke være så veldig vanskelig. Skal kjøpe det selv senere i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ja det stemmer. Litt usikker nå hvor men mulig det ligger sammen med der man velger rask oppstart.

I settings?

i preferences - "record gameplay with game dvr" eneste jeg fant ihvertfall.

men da slutter kanskje "record that" og fungere også?

Lenke til kommentar

Skal prøve å skrape sammen flest mulig achievements første gjennomgang. Vanskelig å finne colletibles uten guide? Virket som et rett frem spill så burde kanskje ikke være så veldig vanskelig. Skal kjøpe det selv senere i kveld.

Til nå er det ikke noe særlig vanskelig å finne disse collectibles, men det blir værre utover skal jeg garantere :). Man skal ødelegge noen øyner og finne 1 secret pr level. Som 1-2, 1-3 1-4 osv regner jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er oled sugen men Lg og Sammys har for høyt gaming lag i år desverre håper ces 2014 vil gi noe jeg vill ha.

hva er for høy gaming lag? når legger man merke til det?

har en eldere samsung, vet ikke hva for kjapp den er, men er bra nok for meg.

så hvis det er OLED tv lik min nå så er det greit, men de er for dyre uansett nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...