Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Billig skjerm eller tv tenker jeg... typisk bruker feil Billigskjerm, skyld på den. Den kostet 20K denne sommeren.Jeg sa at dette gjaldt ikke alle titler jeg har spilt, så skylde på tven er et svakt argument og dermed et bevis på argumentasjonen her inne er svak. Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Billigskjerm, skyld på den. Den kostet 20K denne sommeren. Jeg sa klart å tydelig at dette gjaldt ikke alle titler jeg har spilt, så skylde på tven er svakt argument Pris har ingenting å gjøre med hvor god den er... 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Pris har ingenting å gjøre med hvor god den er... Kanskje ikke, men 20k er hvertfall ikke billig for en TV i normal størrelse, så det motsier at det er en "billigskjerm" 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det ble nevnet billigskjerm så min tv er billig. Den scorte best i gamingytelse til den prisen. Mye pga den har lavere ms en fleste skjermer der ute. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Kanskje ikke, men 20k er hvertfall ikke billig for en TV i normal størrelse, så det motsier at det er en "billigskjerm" Agree 2 Dissagree 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jesus Christ for et nivå. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er kun en virkelig god spille tv i 2013 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Da tør jeg tippe de fleste her inne sitter på billigskjermer, inkludert meg. 20k er ikke småpenger for en skjerm nei. Endret 20. desember 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Sony 905w med et exstremt lavt gaming lag 8-13ms 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 CoolShop har Xbox One på lager til oss her i Norge. (Få rabatt hos CoolShop gjennom Kickback. – invitasjon) Frister litt, men fy så dyrt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er kun en virkelig god spille tv i 2013 Sony 905w med et exstremt lavt gaming lag 8-13ms Om ms er viktig så kjøper en ikke det overasturert tv der til unødvendige mange tusen. Dem som trenger så lav ms er normalt dem som spiller online fps spill. Da er en monitor et mye bedre valg Håper du har brukt dem ekstra tusenlappene på å få det kalibrert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Kan ikke skylde på hardware eller utviklerteamet er små, er jo indies det er snakk om. Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m. Selve gameplayet fungerer litt overdrivelse vil jeg si, det er bare i filmskevensene det er framskipping, når kameraet panner. dette er ikke i selve spillet.. men uansett rart de ikke har fått til det ja... Endret 20. desember 2013 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) litt overdrivelse vil jeg si, det er bare i filmskevensene det er framskipping, når kameraet panner. dette er ikke i selve spillet.. men uansett rart de ikke har fått til det ja... Da vet jeg ikke hva du har sett, det skjer også i gameplayet. Du skal se det tikker her og der. Hadde jeg hatt bedre kamera skulle jeg filmet det så hadde du nok sett det. Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 sitter å spiller det nå, har bare sett det i oppningssekvensen og et lite filmklipp inne i spillet. bortsett fra det, når det er ingame så skjer det ikke Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Frister litt, men fy så dyrt. Kjøpe hos MS store er jo mye bedre? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) sitter å spiller det nå, har bare sett det i oppningssekvensen og et lite filmklipp inne i spillet. bortsett fra det, når det er ingame så skjer det ikke Neivel. Så da er det bestemt. Da ser ikke du det, jeg ser det. Ferdig med det. Men til et spørsmål. Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv. Ganske irriterende. Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Moderatormelding Da slutter vi med tulleprat og annet nonsens. Hold der til topic og ikke til å kaste dritt til hverandre. Om dette fortsetter blir denne meldingen bare blåbær i forhold til hva som kommer. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 ... og med det forsvant et par innlegg fra tråden. Vennligst unngå hakking på hverandre, det skaper bare dårlig stemning. Skulle det være noen kommentarer skal disse tas på melding og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Neivel. Så da er det bestemt. Da ser ikke du det, jeg ser det. Ferdig med det. Men til et spørsmål. Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv. Ganske irriterende. prøver igjen... hvorfor poste noe i et forum når du ikke vil ha svar. jeg kunne ha gitt deg en forklaring på hvorfor det ikke hakker ingame hos meg, eller om det fler som det ikke gjør det på, eller om det er noe feil hos deg.. det heter et diskusjonsforum ikke et påstandsfoum. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Er det ingen som vet noe angående dette? Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv. Vet at disse er bare midlertidige klipp. Må nesten forhøre meg et annet sted å se om det er noen der som vet mer om det jeg spør om. Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå