Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kun en virkelig god spille tv i 2013 :closedeyes:

Sony 905w med et exstremt lavt gaming lag 8-13ms :dremel:

Om ms er viktig så kjøper en ikke det overasturert tv der til unødvendige mange tusen. Dem som trenger så lav ms er normalt dem som spiller online fps spill. Da er en monitor et mye bedre valg :)

Håper du har brukt dem ekstra tusenlappene på å få det kalibrert ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Kan ikke skylde på hardware eller utviklerteamet er små, er jo indies det er snakk om.

Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m.

Selve gameplayet fungerer :)

litt overdrivelse vil jeg si, det er bare i filmskevensene det er framskipping, når kameraet panner.

dette er ikke i selve spillet..

men uansett rart de ikke har fått til det ja...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

litt overdrivelse vil jeg si, det er bare i filmskevensene det er framskipping, når kameraet panner.

dette er ikke i selve spillet..

men uansett rart de ikke har fått til det ja...

Da vet jeg ikke hva du har sett, det skjer også i gameplayet. Du skal se det tikker her og der. Hadde jeg hatt bedre kamera skulle jeg filmet det så hadde du nok sett det.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sitter å spiller det nå, har bare sett det i oppningssekvensen og et lite filmklipp inne i spillet.

bortsett fra det, når det er ingame så skjer det ikke

Lenke til kommentar

sitter å spiller det nå, har bare sett det i oppningssekvensen og et lite filmklipp inne i spillet.

bortsett fra det, når det er ingame så skjer det ikke

Neivel. Så da er det bestemt. Da ser ikke du det, jeg ser det. Ferdig med det.

Men til et spørsmål.

Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv. Ganske irriterende.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Neivel. Så da er det bestemt. Da ser ikke du det, jeg ser det. Ferdig med det.

Men til et spørsmål.

Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv. Ganske irriterende.

prøver igjen...

hvorfor poste noe i et forum når du ikke vil ha svar.

jeg kunne ha gitt deg en forklaring på hvorfor det ikke hakker ingame hos meg, eller om det fler som det ikke gjør det på, eller om det er noe feil hos deg.. det heter et diskusjonsforum ikke et påstandsfoum.

Lenke til kommentar

Er det ingen som vet noe angående dette?

Har man en mulighet til å ta av Game Clip Recorded som tar opp gameplay hos meg automatisk hele tiden? Det har kommet frem i Ryse, Max, Forza 5 osv.

Vet at disse er bare midlertidige klipp. Må nesten forhøre meg et annet sted å se om det er noen der som vet mer om det jeg spør om.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...