Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av spille historiens største myter kommer som en exlusivt dokumentar på xbox one og 360,,,

http://gaoom.com/2013/12/19/documentary-burial-e-t-game-debut-exclusively-xbox/

Ble virkelig 1000 vis av E.t spill på Atari 2600 dumpet og begravd i ørkenen?

Dette skal jeg ivertfall se. :dremel:

Kurrante dokumentarskapere. Searching For Sugar Man er veldig bra dokumentar synes jeg. Pluss Oscar-vinnende dokumentar. Skal se det der.

Lenke til kommentar

Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Kan ikke skylde på hardware eller utviklerteamet er små, er jo indies det er snakk om.

Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m.

Selve gameplayet fungerer :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida.

Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m

Da har du ikke spillt Contrast på PS4 (lagmatron deluxe) og ikke er du stor fan av indie-spill heller, basert på tidligere uttalelser. Så noe krise kan det ikke være ;) Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei men det burde være mer optimalisert da pga bedre hardware. Contrast på ps4 er så si uspillbart. Men slike kommentarer jeg fikk viste jeg på forhånd. Negativitet eller oppgraving av ting jeg har sagt. Intet noe bombe.

Ja jeg liker 10 av 1000 indies, ikke veldig storfan med andre ord. Dette kan bli den tittelen nummer 11 jeg liker.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Kan ikke skylde på hardware eller utviklerteamet er små, er jo indies det er snakk om.

Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m.

Selve gameplayet fungerer :)

Billig skjerm eller tv tenker jeg... typisk bruker feil :dremel:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei men det burde være mer optimalisert da pga bedre hardware. Contrast på ps4 er så si uspillbart. Men slike kommentarer jeg fikk viste jeg på forhånd. Negativitet eller oppgraving av ting jeg har sagt. Intet noe bombe.

Ja jeg liker 10 av 1000 indies, ikke veldig storfan med andre ord. Dette kan bli den tittelen nummer 11 jeg liker.

Ikke noe vondt ment i hele tatt, du er faktisk helt lik meg når det gjelder slike typiske mini-spill/indie , de skal være jævlige gode for at interessen tar meg.

Men den kommentaren din måtte jeg rett og slett kommentere, da det finnes perfekt eksempel på optimaliserte og fullstendig uoptimaliserte titler hva konkurrenten. Og egne kommentarer og holdninger bør man alltid stå for, selv på ett forum. Verre er det ikke.

EDIT: Contrast var stilig, har ikke fullført det enda dog.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...