Windoge Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er det noen her som har koblet til Xbox 360 istedet for TV? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 En av spille historiens største myter kommer som en exlusivt dokumentar på xbox one og 360,,, http://gaoom.com/2013/12/19/documentary-burial-e-t-game-debut-exclusively-xbox/ Ble virkelig 1000 vis av E.t spill på Atari 2600 dumpet og begravd i ørkenen? Dette skal jeg ivertfall se. Kurrante dokumentarskapere. Searching For Sugar Man er veldig bra dokumentar synes jeg. Pluss Oscar-vinnende dokumentar. Skal se det der. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-19-xbox-one-platformer-max-the-curse-of-brotherhood-out-tomorrow "Here's another surprise: Max: The Curse of Brotherhood launches on Xbox One tomorrow, 20th December." Tror jammen jeg skal teste ut dette imorgen Kjøper det ikke til Xbox 360, når jeg har Xbox One! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 FM5 på vei ned nå... Så det er vel klart om 3 døgn i denne hastigheten.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 FM5 på vei ned nå... Så det er vel klart om 3 døgn i denne hastigheten..Legg merke til at du kan begynne å spille på 20% eller noe Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Fungerer party chat hos dere? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Var i party chat for et par dager siden, funket utmerket da. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Fungerer perfekt Husk at du for guds skyld må slå på party chat da du har acceptet inviten Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-19-xbox-one-platformer-max-the-curse-of-brotherhood-out-tomorrow "Here's another surprise: Max: The Curse of Brotherhood launches on Xbox One tomorrow, 20th December." Tror jammen jeg skal teste ut dette imorgen Kjøper det ikke til Xbox 360, når jeg har Xbox One! Dette ser faktisk ganske moro ut, skal sjekkes ut i morgen! Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Meget mulig jeg hopper på max oxo 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Meget mulig jeg hopper på max oxo "Oxo" ? Virkelig, hahaha. Styggeste jeg vet om Men ja! Skal nok anskaffes 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 "Oxo" ? Virkelig, hahaha. Styggeste jeg vet om Men ja! Skal nok anskaffes swell 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Legg merke til at du kan begynne å spille på 20% eller noe Nei, trenger en update.. 89% nå.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Kan ikke skylde på hardware eller utviklerteamet er små, er jo indies det er snakk om. Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m. Selve gameplayet fungerer Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Sikkert noe som kan fikses med en patch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m Da har du ikke spillt Contrast på PS4 (lagmatron deluxe) og ikke er du stor fan av indie-spill heller, basert på tidligere uttalelser. Så noe krise kan det ikke være Endret 20. desember 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Nei men det burde være mer optimalisert da pga bedre hardware. Contrast på ps4 er så si uspillbart. Men slike kommentarer jeg fikk viste jeg på forhånd. Negativitet eller oppgraving av ting jeg har sagt. Intet noe bombe. Ja jeg liker 10 av 1000 indies, ikke veldig storfan med andre ord. Dette kan bli den tittelen nummer 11 jeg liker. Endret 20. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Første jeg legger merke til i Max: The Curse of Brotherhood hakker. Kaller det frameskipping, er faktisk veldig synlig. Trodde indie spill på X1 skulle kjøre bedre en det gjorde på X360, men neida. Kan ikke skylde på hardware eller utviklerteamet er små, er jo indies det er snakk om. Har aldri opplevd frameskipping/lugging i andre indies på pc/ps3/ps4/WiiU m.m. Selve gameplayet fungerer Billig skjerm eller tv tenker jeg... typisk bruker feil 2 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 CoolShop har Xbox One på lager til oss her i Norge. (Få rabatt hos CoolShop gjennom Kickback. – invitasjon) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Nei men det burde være mer optimalisert da pga bedre hardware. Contrast på ps4 er så si uspillbart. Men slike kommentarer jeg fikk viste jeg på forhånd. Negativitet eller oppgraving av ting jeg har sagt. Intet noe bombe. Ja jeg liker 10 av 1000 indies, ikke veldig storfan med andre ord. Dette kan bli den tittelen nummer 11 jeg liker. Ikke noe vondt ment i hele tatt, du er faktisk helt lik meg når det gjelder slike typiske mini-spill/indie , de skal være jævlige gode for at interessen tar meg. Men den kommentaren din måtte jeg rett og slett kommentere, da det finnes perfekt eksempel på optimaliserte og fullstendig uoptimaliserte titler hva konkurrenten. Og egne kommentarer og holdninger bør man alltid stå for, selv på ett forum. Verre er det ikke. EDIT: Contrast var stilig, har ikke fullført det enda dog. Endret 20. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå