Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Den andre linken er IGN som kun bekrefter 4k signal inn/ut. Det står ingenting om 4k oppløsning for spill der. http://www.ign.com/w...omparison_Chart Nei, første han linket til var gadgetshow, men det var også bare den greia fra Forbes. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Xbox One: 8GB DDR3 minne 32MB GPU på 1.2TeraFlops PS4: 8GB GDDR5 minne, mye kjappere 1.8 TeraFlops GPU. 1. Ingen bakoverkapabilitet (Du kan ikke bruke dine 360 spill på den nye Xbox.) 2. Du må mest trolig koble deg spill på den nye X-box. 3. Du må betale en ekstra avgift for å kunne spille et X-box one spill hvis du låner det framinst en gang per 24 timer til internett for å kunne spille en venn eller på et bibliotek. Så ikke nok med at man betaler 400-600 kr for et spill, men i tillegg, hvis man vil dele et spill med en venn eller venner så må dine venner betale en ekstra avgift for å kunne få lov til å installere et spill på sin konto. Jeg er målløs! 4. Harddisken kan ikke byttes ut 5. Kinect må alltid være tilkoblet for at xboxen skal funke haha. http://kotaku.com/xb...lay-o-509164109 Endret 22. mai 2013 av Charlo 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Og begge sitter Forbes. Tenk det, du. Akkurat det jeg snakker om. Microsoft har ikke nevnt det, og "alle" vet at det ikke er mulig. Men jeg dropper denne diskusjonen, du skal få lov til å tro hva du vil. Morro å diskutere med deg god clean diskusjon Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ja, den personen som har skrevet det burde få sparken. Snakk om å kaste falske rykter ut pga man har null innsikt i industrien han skriver om. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Dette er triste nyheter: Xbox One won't allow indies to self-publish games http://www.shacknews.com/article/79309/xbox-one-wont-allow-indies-to-self-publish-games 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Morro å diskutere med deg god clean diskusjon Hadde vært morsommere om du tok til deg det folk skrev. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Den andre linken er IGN som kun bekrefter 4k signal inn/ut. Det står ingenting om 4k oppløsning for spill der. http://www.ign.com/w...omparison_Chart Klare X One det er det knall bra.. Har en liten mistanke at det sitter en 4K opscaler chip i X one med pas through funksjonen,, slik oppo 103 bd spilleren har Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Fordi akkurat nå fucker du opp hele denne tråden og det irriterer samtlige andre brukere av forumet. Say whaaat?! Hva er et diskusjonsforum til? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Say whaaat?! Hva er et diskusjonsforum til? Ikke til det formålet iallfall. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hvordan kan du kalle dette og andre brukerfienlige funksjoner for geniale? Synes du det også er genialt at man ikke kan spille 360 spill på denne? Jeg så for meg en maskin som skulle skulle friste gameren i meg - det så jeg ingenting av. På hvilken måte er det brukerfiendtlig? At man har kunnet låne bort og låne spill av bekjente uten restriksjoner har jo gjort at man har kunnet spilt spill uten å måtte betale til utgiverne. Det er på sin plass at det nå, i 2013, settes fokus på dette. Kan man med rette forvente å kunne spille 360-spill på den nye konsollen Xbox One? Nei, etter min mening. Å forvente dette blir feil. Hadde det vært kjekt? Absolutt. Men det ville vært en bonus. Ikke mist håpet, E3 er rett rundt hjørnet, og da kommer det virkelig godiset for oss gamere! 1 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 3. Du må betale en ekstra avgift for å kunne spille et X-box one spill hvis du låner det framinst en gang per 24 timer til internett for å kunne spille en venn eller på et bibliotek. Så ikke nok med at man betaler 400-600 kr for et spill, men i tillegg, hvis man vil dele et spill med en venn eller venner så må dine venner betale en ekstra avgift for å kunne få lov til å installere et spill på sin konto. Jeg er målløs! http://kotaku.com/xb...lay-o-509164109 men... Det er jo litt fornuft i det der. Du kjøper et spill. Dette spillet kan alle profilene på den boksen du installerer det på bruke (Uten ekstra avgift så klart). Dersom du vil spille det hos en venn kan du logge deg på DIN profil på din venn sin boks og dere kan spille spillet gratis uten ekstra avgift. Dersom din kompis/venninne vil fortsette å spille spillet på sin egen profil må han/hun betale for det selv. Det er jo ganske logisk. Det samme har man jo på PC, og det har vært sånn lenge. Ikke noe å lage ramaskrik for vel? Dersom man vil gå rundt dette kan man jo lage flere profiler og låne bort profilen sin til vennen sin slik at de kan spille det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Say whaaat?! Hva er et diskusjonsforum til? Å diskutere? Men det er ikke noen vits når en person hijacker hele tråden med falske nyheter. Xbox One vil ikke kunne kjøre spill i 4K. Move on! 2 Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ikke til det formålet iallfall. Hvilket formål er det du sikter til at diskusjonsforum ikke skal brukes til? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Man betaler jo allerede store summer til utgiverne, det du snakker om å sette fokus på er heller noe man burde snu andre veien, nemlig at spill er blitt ALT for dyrt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Forza 5 er verd prisen på en X one alene i mine øyne... Endelig et next gen sim racer Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Man betaler jo allerede store summer til utgiverne, det du snakker om å sette fokus på er heller noe man burde snu andre veien, nemlig at spill er blitt ALT for dyrt. Var det et svar til det jeg skrev? Isåfall kan jeg ikke huske å ha diskutert noe som skulle gjøre spill dyrere? Eller sikter du til noen andre? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Du mener at du kan snakke for alle i Norge? Jeg er såpass uheldig at naboen har fiber, mens jeg bor litt på oversiden av jernbanesporene, og dermed har dem ikke fått skutt inn fiber her og det kommer neppe til å skje ettersom det blir for dyrt. Dermed har man et nett som er ubrukelig til tider. Det er lett for folk som bor midt i byen å ikke skjønne problemene med dette, men for en god del folk som faktisk ikke gjør det, så er det et problem. Da syns jeg det er ganske snartenkt av deg å "ikke skjønne hva greia er". Prøv å forestill deg noe annet en din situasjon så kanskje du skjønner det. Jeg har alltid hatt hytte og har alltid tatt med konsollene opp dit med gutteturene. Det blir rett og slett ikke det samme uten den obligatoriske Fifa og NHL turneringen der oppe med godt brisne kamerater som roper og heier pga veddemål som stadig blir større og større etterhvert som øl'ene renner ned. Denne epoken er altså nå på vei til å renne bort hvis MS skal tviholde på DRM'en sin. Er det et problem for deg? Nei. Er det et problem for meg og hele min kameratgjeng? Ja. Er det slik for mange andre som ikke bor like godt som deg med et vellfungerende nett? Ja. Du må også huske på at du bor i Norge. Hva med de som bor i øst-europa, eller afrika eller andre mindre heldige land? Se for deg faren til en haug med unger som sparer i flere måneder for å kjøpe årets beste julegave. Ungene freaker helt ut og griner av glede helt til de plugger inn konsollen og den ikke starter opp, den fungerer ikke? Hvor blir det av empatien? Er man så følelsesløs og hjernedød at man kun tenker innenfor sin egen boble og glemmer resten? "Me, me, me and fuck the rest!"? Altså Jeg kjøper en konsoll til mitt bruk Hva naboen, kona hans gjør bryr meg ikke. Hvis jeg vet konsollen vil fungere under mine forutsetninger så er det som er viktig for _meg_. Om den ikke fungerer i kina og afrika eller i thailand bryr meg ikke i det hele tatt. (gullfiskloven) En helt annen sak, vi snakket om stabilt nett, ikke hvor raskt det var. Fiber har vært mer ustabilt enn kabel, adsl og vdsl fks. Jeg forstår ikke hva som gjør ditt nett mer ustabilt enn andre sitt. Endret 22. mai 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Var det et svar til det jeg skrev? Isåfall kan jeg ikke huske å ha diskutert noe som skulle gjøre spill dyrere? Eller sikter du til noen andre? Var svar til han over. Når det gjaldt det du skrev, siktet jeg til posten du siterte, virket som om du mente at et diskusjonsforum var til å at "tråder skulle fuckes opp". Vet ikke, kanskje du var ironisk, funker vel særdeles dårlig på nettet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Dette er triste nyheter: Xbox One won't allow indies to self-publish games http://www.shacknews...f-publish-games Trodde du virkelig at de skulle det? Det kostet 400 000 kr å patche spill på xbla før, noen som gjorde at fez aldri fikk en patch for å fikse bugs. Men det du har fetet ut, viser jo ikke hele saken da Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 På hvilken måte er det brukerfiendtlig? At man har kunnet låne bort og låne spill av bekjente uten restriksjoner har jo gjort at man har kunnet spilt spill uten å måtte betale til utgiverne. Det er på sin plass at det nå, i 2013, settes fokus på dette. Kan man med rette forvente å kunne spille 360-spill på den nye konsollen Xbox One? Nei, etter min mening. Å forvente dette blir feil. Hadde det vært kjekt? Absolutt. Men det ville vært en bonus. Ikke mist håpet, E3 er rett rundt hjørnet, og da kommer det virkelig godiset for oss gamere! Svar på spørsmålet i stedet - hvordan kan du kalle helt klart brukerfientlige valg for geniale? Og at du ikke forventer at man kan spille 360 spill på konsollen - medfører ikk at alle andre synes det samme. At datteren min ikke kan spille et spille jeg har kjøpt på sin xbox synes jeg ikke er bruker vennlig - samme hvor genialt du synes det er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå