Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå endelig rundet Dead Rising 3! Digget spillet! :S

Det er ingen historiespoiler nedenfor, bare statistikk etter endt game..

Level: 50 (fikk et par runder med points etter dette)

Total PP: 6,941,623

Weapon Combos: 43 (ikke så flink med disse)

Vehicle Combos: 2 (og i hvert fall ikke disse)

Zombies Killed: 53,538

Chapters Completed: 9

PP Trials Completed: 10 (noe dårlig her også..)

Side Missions Completed: 33

"You reached Ending S"

Fullførte uten å ha spilt opp igjen noen kapitler..

Endret av Bone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har brukt g2play før, ikke for live da, men har ikke hatt noe problemer selv. Men det var stress første gangen når de ville ha bilde av visa-kortet mitt som bekreftelse på at jeg var meg og ditten og datten, da.

Viste du hele kredittkortet ditt bare fordi de spurte om det? CVC koden og hele greia? Absolutt ikke smart. Da har de muligheten for å misbruke kortet ditt. Ikke at de kommer til å gjøre det, men du vet nå aldri.

Vanligvis når du betaler med kort på nettsider så er det konfidensielt, slik at ingen andre enn deg (og betalingstjeneren som skal være sertifisert) ser kortinformasjonen din. Alt de skal ha mulighet for å se er de 4 siste numrene på kortet.

Merka dette selv med Xbox One bestillingen min på MS Store når jeg måtte bytte visakort, de hadde ingen mulighet for å se annen informasjon enn de 4 siste sifrene.

Så det der høres mistenksomt ut.

Har nå endelig rundet Dead Rising 3! Digget spillet! :S

Det er ingen historiespoiler nedenfor, bare statistikk etter endt game..

Level: 50 (fikk et par runder med points etter dette)

Total PP: 6,941,623

Weapon Combos: 43 (ikke så flink med disse)

Vehicle Combos: 2 (og i hvert fall ikke disse)

Zombies Killed: 53,538

Chapters Completed: 9

PP Trials Completed: 10 (noe dårlig her også..)

Side Missions Completed: 33

"You reached Ending S"

Fullførte uten å ha spilt opp igjen noen kapitler..

Hvordan ble det med Collectibles? Rakk du å plukke opp alle?

Lenke til kommentar

Hvordan ble det med Collectibles? Rakk du å plukke opp alle?

Mulig det mulig å plukke opp alt i en gjennomspilling, men du kan bare forsette i et nytt game på gamle saven din for å samle alt collectibles. Jeg redda alle survivors, utenom en som tok sitt eget liv, siden jeg ikke stoppet henne fra å ofre seg selv. Fikk S-Ending. Utrolig lett å få det egentlig.

Nå spiller jeg igjennom for å gjøre mest mulig pp-trails og gjøre de siste tingene jeg ikke hadde gjort i første gjennomspilling. Så blir det Nightmare Mode som jeg tror blir mye lettere enn hva det høres ut som med så mye abilitys og levler jeg har unlocka.

Lenke til kommentar

Lastet ned smartglass appen nå, som folk har skrevet her så fy dæven, den var digg og bruke!

Lastet ned via AppStore på iphone, en liten dårlig beskrivelse på hvordan under her.

Viktig! -->Gå på instillinger og logg av iTunes kontoen din.

Gå på app store og finn en gratis app og last ned, ved spørsmål lag en ny konto fra US. <- Viktig!

Registrer det som kreves, ved betalingsmåte velger du none, adresse kan du skrive feks Wilshire, Los Angeles, California, 90006 zip code og 123 321-4321 telefon nr.

Da du har verifisert så søker du opp Xbox One Smartglass , kom som Nr 2 hos meg. Når den er lastet ned så kan du bare logge inn igjen på din vanlige iTunes konto ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har kjøpt en del game cards fra Electronicfirst.com i England. Funker fint. Hvor billige de er i forhold til andre vet jeg ikke. For å sikre mitt eget kredittkort så kjøpte jeg Spendon Visa gavekort i kiosken som jeg betalte meg på nettsiden deres. Det gikk fint. Man kan også bruke Paypal, men det har jeg ikke prøvd da det ble et prispåslag visstnok med det.

Electronicfirst.com har livechat gående alle gangende jeg har vært der, og de svarer raskt. Raskeste jeg har fått koden på mail er 14 minutter, tregeste er 40 minutter. Jeg purret via live chatten, og da ble det sendt. En gang sendte de en kode for mye da jeg purret både via mail og live chat. Hehe.

De krever verifisering, men kun bilde av et brev/konvolutt med ditt navn og adresse på. Jeg tok bilde av et brev med kun navn/adresse synlig med mobilen og sendte på mail, og da kom koden.

http://electronicfirst.com

http://spendon.no

(kan bestilles via nett eller kjøpes i kiosk/butikk. Beløpet på kortet bestemmer du selv når du kjøper det).

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Et lite kjapt spørsmål før jeg tar fatt på mer utdypende ting..

Angånde Dead Rising 3.. Når jeg skal velge chapter for å prøve å ta resten, så får jeg spørsmål om jeg vil resette progresjonen min.. Hva menes med det? Hvis jeg velger kapittel 2, får jeg ikke velge kapittel 5 etterpå, så sant jeg ikke spiller dit igjen, eller hva menes?

Takk! :)

Lenke til kommentar

Jupp.

Starta tidligere i dag på nightmare mode etter andre gjennomspilling. Ikke så vanskelig egentlig så langt. Holder med å være level 30 ish tror jeg å starte rett på Nightmare mode. Men greit å være level 50.

Da er det helt random hva man får beholde. Eg spilte gjennom en gang vanlig deretter Harscore og da var alle survivors vekke. Hadde blueprints og collectibles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...