Hakonnn Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det mulig å bruke den Amerikanske XBL Marketplacet med min Norske XBL account som jeg har fra 360, eller må jeg isåfall lage en ny? 1 Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det mulig å bruke den Amerikanske XBL Marketplacet med min Norske XBL account som jeg har fra 360, eller må jeg isåfall lage en ny? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554585&page=1 Ja Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kan ikke folk sjekke ut trådene og bla litt før dere stiller spørsmål?! De fleste spørsmål som kommer fortiden er svart på haugevis av ganger allerede... Latskapen lenge leve! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hehe ja jeg svarer på de samme spørsmålene hver dag her inne føler jeg. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det sant at man ikke kan låne spill av venner til Xbox One? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det normalt at tv noen ganger kan ta opp mot et minutt før det starter ordentlig fra man har sagt watch tv? Er bare et stillbilde leeenge før det setter i gang. Altibox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 ja noen ganger er min sånn, men langt i fra ett min,kanskje 10-20sek før bilde og lyd er på igjen. noen ganger har den også bare litt lilla, og sånne "test bars" på en måte med forskjellige farger midt i noe jeg ser på, i noen sek Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Idag har det vel faktisk hendt at det har tatt opp mot minuttet...men stort sett går det greit, og når flere har det er det nok normalt! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) (...) Spill kjøpt via Games on Demand krever både system lisens og lokal lisens. (...) Konsoll lisens eller bruker lisens, uten at jeg har prøvd det på xbox one er det vertfall slik på 360. Spilllisenser på xbox er veldig snille og gir deg masse frihet. Endret 16. desember 2013 av Civilix Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen som har fått til surround med optisk kabel egentlig? Får det til men all dialog blir borte på den ene jeg får surround på... Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45466866&searchQuery=xbox%20 Poster denne her , er en som har lyst på kinect sensor , så hvis noen ikke bruker sin så kan du få litt penger for den her Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen andre enn meg som begynner å bli mektig lei av Forza 5 banene eller ? 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Oh yes, det er definitivt ikke like spillbart som FM4 spør du meg.. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 testet bf4 i stad, men var litt nettproblemer. er det bf som enda ikke har fikset problemene ? testet det på 20 mb/s linje Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 kan nevne jeg hadde problemer med å logge på brukeren også faktisk :s men det gikk når jeg startet bf Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kom på en ting; ikke så veldig viktig, men var det ikke noe om at xboxen alltid tar opp video av når man får en achievement? Jeg finner bare tre klipp inne på game dvr. Ingen av dem med noen achievements. Noen som har sjekket dette? Er jo greit å ha den gangen man får en vanskelig achievement. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det normalt at tv noen ganger kan ta opp mot et minutt før det starter ordentlig fra man har sagt watch tv? Er bare et stillbilde leeenge før det setter i gang. Altibox. tror jeg kanskje har funnet problemet, sender altiboxen din ut i surround? jeg satte Get boksen min på stereo og har ikke hatt noe slikt etter det. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hos meg så har jeg bare still bilde ved tv funksjonen omtrent hele tiden.. Fungerte bra når jeg satte det opp men i ettertid henger bildet bare.. PVR fra CD.. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Har et spørsmål: når du recovrer gamertag til xbox one for første gang , vil kreditt kortene dine ligge der fortsatt. Jeg kjøpte på tilbud på marketplace for 3 år siden 18 kr for en måned live. xbox har det med d at når du betaler for et tilbud så vil d tilbude vare evig. Så jeg vil ikke miste kredit kortet som ligger der for da blir det dyrt for xbox live igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå