LarZen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det her ser jo gøy ut! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Smart måte å ta i bruk kinecten egentlig i et slikt type spill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Usa netflix igjen på xone Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Neinei, til støpselet. UK bruker vel kontakter med 3 flate i stedet for to runde? En slik adapter jeg har kjøpt! adapter? en standard pc strømledning fumker det får du kjøpt overalt ink biltema Endret 14. desember 2013 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kjøpte en kinect tv mount,voice er mere responsivt ivertfall Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 adapter? en standard pc strømledning fumker det får du kjøpt overalt ink biltema Ah, det har jeg ikke tenkt på, sånne ledninger har jeg jo liggende over alt! Jaja, adapteren kostet bare 40kr,så da går det enda ann Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kjøpte en kinect tv mount,voice er mere responsivt ivertfall Hahah! Er det innebygd høreapparat i den mounten? Hørt noe så dumt 2 Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Haha, tenkte det samme selv Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kjøpte en kinect tv mount,voice er mere responsivt ivertfall Fra hvor? Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Fra hvor? komplett.no Hahah! Er det innebygd høreapparat i den mounten? Hørt noe så dumt Mere den er lengre i fra høytalerne geee Endret 14. desember 2013 av samco Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kjøpte en kinect tv mount,voice er mere responsivt ivertfall Har sett på denne http://www.amazon.com/PDP-Kinect-TV-Mount-Xbox-One/dp/B00FYMTUQY Men var god pris på den fra komplett ja. Er den solid og stødig? Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har sett på denne http://www.amazon.com/PDP-Kinect-TV-Mount-Xbox-One/dp/B00FYMTUQY Men var god pris på den fra komplett ja. Er den solid og stødig? Ja pluss den er enkel og montere. Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Korleis er mulighetene for å bestilla Xbox One frå Storbritannia/Tyskland no? Har dei ingenting igjen på lager? Har lagt inn forhåndsbestilling på CDON, men dersom ryktene om at den ikkje kjem til Norge før Q3 2014 stemmer, så vil eg kansellere den, og heller bestilla frå Europa. Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Korleis er mulighetene for å bestilla Xbox One frå Storbritannia/Tyskland no? Har dei ingenting igjen på lager? Har lagt inn forhåndsbestilling på CDON, men dersom ryktene om at den ikkje kjem til Norge før Q3 2014 stemmer, så vil eg kansellere den, og heller bestilla frå Europa. http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 De har denne på lager i Tyskland. Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 De har denne på lager i Tyskland. Går ut i frå at det kjem tollavgift og frakt i tillegg? Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Går ut i frå at det kjem tollavgift og frakt i tillegg? Prisen du ser der i Euro er med avgifter. Frakt er gratis. Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Prisen du ser der i Euro er med avgifter. Frakt er gratis. Seriøst? Er jo faktisk "billig" då. Då er det vel bare å bestilla Endret 14. desember 2013 av andas95 Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Seriøst? Er jo faktisk "billig" då. Då er det vel bare å bestilla Jepp. Tysk merverdiavgift blir trukket fra og norsk blir lagt til automatisk. Anbefaler å bruke Chrome sin automatiske skriftoversetter, med mindre du kan Tysk. Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jepp. Tysk merverdiavgift blir trukket fra og norsk blir lagt til automatisk. Anbefaler å bruke Chrome sin automatiske skriftoversetter, med mindre du kan Tysk. Jepp, brukte Chrome sin oversettar no, fungerte utmerka Når det kjem til spel, er det vel lika greit å kjøpa digitalt når eg har fått Xboxen? Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jepp, brukte Chrome sin oversettar no, fungerte utmerka Når det kjem til spel, er det vel lika greit å kjøpa digitalt når eg har fått Xboxen? Nå har ikke jeg gjort dette enda da jeg ikke har fått min enda, men man kan registrere marketplace addresse i USA, og få spill langt billigere enn du vil om du kjøper på disk fra utlandet, siden man ikke får kjøpt spillene i Norge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå