glx-rider Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hehe jeg kjører alltid beverly hills når jeg legger inn amerikansk zip! "Beverly Hills 90210" Ellers så er alt jeg har skiftet zipcode da resten ikke ser ut til å bli sjekket Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Major Nelson skriver på Twitter at en demo av Dead Rising 3 er ute nå. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox720/7876/Jeg-ble-trist-da-jeg-s-folks-reaksjoner "Dan Greenawalt skylder på at data de samlet inn, og baserte «Forza 5» på, stammer fra måten forgjengeren ble spilt på. Dette kan ha gitt dem et feilaktig inntrykk, påstår han." Vi spilte tydeligvis Forza 4 på en måte som tilsier at vi helst foretrekker dyre biler, et stort antall mikrotransaksjoner og lite biler/baner. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Der ble Xbox One sendt fra Irland, Dead Rising 3 sendt fra Gamezone og Strømadapter på vei fra Ebay! Går alt som det skal så blir det en fantastisk jul! 2 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå har dem Xbox One med FIFA 14 på lager igjen! http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-mit-FIFA-14/productID.291351100 Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Kjenner jeg begynner å bli temmelig fed up med denne maskina allerede, har stort sett bare opplevd bugs og problemer siden jeg fikk den. Nå fikk jeg beskjed om å innstallere update på BF4 før jeg kunne spille. Gjorde som jeg fikk beskjed om, det tok bokstavlig talt 2 nanosekunder fra jeg jeg trykte OK til det stod 98% completed, og der stod det i nærmere 10 minutter uten at en dritt skjedde. Javel, får prøve å kansellere oppdatering og starte på nytt tenkte jeg da, valgte "cancel installation", og voila, jeg må nå innstallere hele spillet på nytt! Dette tar jo for faen evigheter, jeg har gjort dette to ganger allerede og det tar sikkert 5-6 timer hvis ikke mer, så der gikk i hvertfall fredagskveldens gaming i vasken. Xbox One, the future of gaming! Endret 13. desember 2013 av bas Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du høres meget uheldig ut. Eg har ikke hatt noen problemer med min xbone siden eg fikk den 29\11 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Den hadde sikkert lastet ned mesteparten i bakgrunnen... Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Akkurat det med "98%", er bare en bug i barometeret. Alle mine updates, så langt (COD Ghosts og Assassins Creed 4) har alle hoppet fra 0-98% i løpet av 1 sekund. Også har de stått på 98% i ca. 10 min, til updaten er ferdig (Får melding om at updaten er ferdig og spillet kan spilles). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Svir asfalt i Forza Motorsport 5 og denger løs varulver m.m i Killer Instinct. Er disse to spillene jeg spiller mest på Xbox One. Er dem jeg personlig liker best. Ryse og Dead Rising 3 har skuffet på en del plan. Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Akkurat det med "98%", er bare en bug i barometeret. Alle mine updates, så langt (COD Ghosts og Assassins Creed 4) har alle hoppet fra 0-98% i løpet av 1 sekund. Også har de stått på 98% i ca. 10 min, til updaten er ferdig (Får melding om at updaten er ferdig og spillet kan spilles). Bug eller ikke det får så være, men at hele forbanna spillet blir avinstallert når jeg velger "cancel installation" er jo helt retardert, og ikke nok med det, men jeg har aldri opplevd treigere innstallering av spill enn på X1, t.o.m fysiske spill tar evigheter. Jeg mistenker at man også laster ned digital versjon av spillet selv med fysisk disc.Hele maskina stinker rusha beta stadium. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Der ble Xbox One sendt fra Irland, Dead Rising 3 sendt fra Gamezone og Strømadapter på vei fra Ebay! Går alt som det skal så blir det en fantastisk jul! Uhh? har irland 110v ikke 220som england? Har en uk xone og den trenger ingen ny strømadapter ivertfall ... Endret 13. desember 2013 av samco Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Uhh? har irland 110v ikke 220som england? Har en uk xone og den trenger ingen ny strømadapter ivertfall ... Neinei, til støpselet. UK bruker vel kontakter med 3 flate i stedet for to runde? En slik adapter jeg har kjøpt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Prøvde Dead Rising 3 demoen nå. Må si jeg ble mer skuffet over grafikken en jeg trodde jeg skulle bli. Det er noe som en kunne ha sett på forrige generasjon... minus laste tid og X antall npc på skjermen vel å merke. Men det er sikkert artig når en setter seg ned med det og ikke blir kastet ut i galskapen som i demoen, men det datt langt tilbake i prioriterings lista over spill jeg vil spille nå. Her er litt slakting jeg gjorde Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Som sagt, oppløsning betyr mer enn man faktisk skulle tro. Husker jo du var blant de som mente du ikke ville se forskjellen før konsollene kom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Dead Rising 3 ser ut som noe vi kunne spillt på PS3 og 360 ja, men den syke,syke mengden med zombier kunne vi ihvertfall sett rimelig langt etter Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Vel, de heftigste fremskrittene vil en jo først se litt inn i konsollenes levetid, akkurat som du gjorde denne generasjonen og generasjonen før det. Dette gjelder forsåvidt både PS4 og Xbox One. Endret 13. desember 2013 av Cappo Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Svir asfalt i Forza Motorsport 5 og denger løs varulver m.m i Killer Instinct. Er disse to spillene jeg spiller mest på Xbox One. Er dem jeg personlig liker best. Ryse og Dead Rising 3 har skuffet på en del plan. Får du kjørt noe form for multiplayer, eller må du og holde deg til singel delen. Man må vel ikke lage ett party først før så prøve å starte multiplayer? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg husker ihvertfall at textures på Dead Rising 2 så helt forferdelig ut. Kanskje DR3 egentlig skulle komme ut til X360? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg husker ihvertfall at textures på Dead Rising 2 så helt forferdelig ut. Kanskje DR3 egentlig skulle komme ut til X360? Capcom har uttalt seg flere ganger om at de ønsket Dead Rising 3 til Xbox 360, men at det ville vært umulig å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå