Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er like morsom som prolaps av rektum.

"Han sa at hun sa at han sa at de sa" er ikke akkurat en bekreftelse av Microsoft.

Uuuh den svei virkelig. Ta av deg brillene, Sony Vs ms er reversert denne generasjonen. Vanskeligere hw, dyrere, utsettelse, mye negativ pr i launchperioden. Men akkurat som med ps3 så er det en god konsoll med mye potensiale.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bare synd historien repeterer seg på hvordan folk er, skulle tro vi har modnet mer enn som så.

og det er hardware det er snakk om en konsoll, merkelig hvorfor folk tar det så personlig

Lenke til kommentar

Tror jeg er på chapter 5, jeg også.. :) Vet ikke helt hvor god tid jeg har.. Har igjen 1 dag og 4 timer ca.. Hva med deg?

2 dager og 5 timer ca. Fikk sånn "The truth has vanished into darkness" igjen i går, men fortsatte fra samme checkpoint helt til jeg fikk tatt oppdraget. Ser ut som at hovedoppdrag må gjøres innen en viss tid som vi ikke får info om, mens sideoppdrag viser jo på skjermen hvor lang tid vi har igjen. Har til nå plukket med meg alle collectibles og sideoppdrag, har til og med sideoppdrag fra smartglass, men tror jeg får konsentrere meg litt om hovedoppdrag så ikke tiden går ut!

Lenke til kommentar

Ikke helt riktig sammenligning av IGN.

Xbox One solgte 2 mill. etter å ha vært ute 18 dager i USA og 18 dager i Europa

PS4 solgte 2,1 mill. etter 15 dager i USA og 2 dager i Europa

Uansett en fin start for begge. Den store taperen her er Wii U.

uten tvil en god start for Next gen konsollene. Og akkurat den vitamin innsprøytninga markedet trengte
Lenke til kommentar

uten tvil en god start for Next gen konsollene. Og akkurat den vitamin innsprøytninga markedet trengte

*Pirk pirk* Konsollene er lansert og tilgjengelig i butikk, da er PS4/Xbox One(/Wii U) ikke lenger "Next gen" konsoller. Disse er nå nåværende generasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herrejesus... FIFA'14 har tydeligvis implementert noe Kinect greier som skal bruke lyd og bilde til å sense "humøret" jeg er i når jeg spiller, har nå blitt sparket fra klubben selv etter å ha maltraktert all motstand i alle kamper, hatt kjempe høy og god moral på laget osv etter utallige advarsler fra styret på grunn av diverse "raserianfall" under og etter kamper...

Det skyldes tydeligvis fordi jeg blir litt i overkant engasjert når jeg spiller så jeg sitter å kommenterer litt høy for meg selv, noe Kinect tar det for godt som banning (sikkert fordi jeg rabler i vei på norsk) og vips så ble jeg altså kastet ut av klubben selv etter strålende resultater..

Lenke til kommentar

Herrejesus... FIFA'14 har tydeligvis implementert noe Kinect greier som skal bruke lyd og bilde til å sense "humøret" jeg er i når jeg spiller, har nå blitt sparket fra klubben selv etter å ha maltraktert all motstand i alle kamper, hatt kjempe høy og god moral på laget osv etter utallige advarsler fra styret på grunn av diverse "raserianfall" under og etter kamper...

Det skyldes tydeligvis fordi jeg blir litt i overkant engasjert når jeg spiller så jeg sitter å kommenterer litt høy for meg selv, noe Kinect tar det for godt som banning (sikkert fordi jeg rabler i vei på norsk) og vips så ble jeg altså kastet ut av klubben selv etter strålende resultater..

Skru det bare av....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...