AllFather Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Du er like morsom som prolaps av rektum. "Han sa at hun sa at han sa at de sa" er ikke akkurat en bekreftelse av Microsoft. 4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Du er like morsom som prolaps av rektum. "Han sa at hun sa at han sa at de sa" er ikke akkurat en bekreftelse av Microsoft. Uuuh den svei virkelig. Ta av deg brillene, Sony Vs ms er reversert denne generasjonen. Vanskeligere hw, dyrere, utsettelse, mye negativ pr i launchperioden. Men akkurat som med ps3 så er det en god konsoll med mye potensiale. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det er faktisk helt komisk hvordan bordet er blitt snudd. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det er faktisk helt komisk hvordan bordet er blitt snudd.Ja, men ikke alle ser humoren i det. Du husker sikkert godt hvordan jeg ikke så humoren i det den gang :-P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ja, men ikke alle ser humoren i det. Du husker sikkert godt hvordan jeg ikke så humoren i det den gang :-P Haha, aah var tider det der altså! Good times indeed!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 bare synd historien repeterer seg på hvordan folk er, skulle tro vi har modnet mer enn som så. og det er hardware det er snakk om en konsoll, merkelig hvorfor folk tar det så personlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 En ny generasjon med underholdning har ihvertfall kommet til bords Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 PS4 har solgt mest konsoller under en lansering noen gang. XBO er den nest raskeste solgte konsollen på en lansering med 100.000 maskiner bak. Jeg hadde helt ærlig trodd at det ville vært et større gap imellom dem. kilde Og et artig klipp: 3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvorfor det Larsen? Antall solgte er jo ikke et resultat i etterspørsel, men i antall konsoller de har fått produsert. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ikke helt riktig sammenligning av IGN. Xbox One solgte 2 mill. etter å ha vært ute 18 dager i USA og 18 dager i Europa PS4 solgte 2,1 mill. etter 15 dager i USA og 2 dager i Europa Uansett en fin start for begge. Den store taperen her er Wii U. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror jeg er på chapter 5, jeg også.. Vet ikke helt hvor god tid jeg har.. Har igjen 1 dag og 4 timer ca.. Hva med deg? 2 dager og 5 timer ca. Fikk sånn "The truth has vanished into darkness" igjen i går, men fortsatte fra samme checkpoint helt til jeg fikk tatt oppdraget. Ser ut som at hovedoppdrag må gjøres innen en viss tid som vi ikke får info om, mens sideoppdrag viser jo på skjermen hvor lang tid vi har igjen. Har til nå plukket med meg alle collectibles og sideoppdrag, har til og med sideoppdrag fra smartglass, men tror jeg får konsentrere meg litt om hovedoppdrag så ikke tiden går ut! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ikke helt riktig sammenligning av IGN. Xbox One solgte 2 mill. etter å ha vært ute 18 dager i USA og 18 dager i Europa PS4 solgte 2,1 mill. etter 15 dager i USA og 2 dager i Europa Uansett en fin start for begge. Den store taperen her er Wii U. uten tvil en god start for Next gen konsollene. Og akkurat den vitamin innsprøytninga markedet trengte Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som har trøbbel med at kontroller mister kontakt med konsollen i noen sekunder? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 uten tvil en god start for Next gen konsollene. Og akkurat den vitamin innsprøytninga markedet trengte *Pirk pirk* Konsollene er lansert og tilgjengelig i butikk, da er PS4/Xbox One(/Wii U) ikke lenger "Next gen" konsoller. Disse er nå nåværende generasjon. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Gode Xone salg .... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 uten tvil en god start for Next gen konsollene. Og akkurat den vitamin innsprøytninga markedet trengte Markedet hadde nok hatt bedre av andre typer vitamininnsprøytning spør du meg. AtW Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Markedet hadde nok hatt bedre av andre typer vitamininnsprøytning spør du meg. AtW Spurte ikke, men regner med du har dine ideer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Herrejesus... FIFA'14 har tydeligvis implementert noe Kinect greier som skal bruke lyd og bilde til å sense "humøret" jeg er i når jeg spiller, har nå blitt sparket fra klubben selv etter å ha maltraktert all motstand i alle kamper, hatt kjempe høy og god moral på laget osv etter utallige advarsler fra styret på grunn av diverse "raserianfall" under og etter kamper... Det skyldes tydeligvis fordi jeg blir litt i overkant engasjert når jeg spiller så jeg sitter å kommenterer litt høy for meg selv, noe Kinect tar det for godt som banning (sikkert fordi jeg rabler i vei på norsk) og vips så ble jeg altså kastet ut av klubben selv etter strålende resultater.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Herrejesus... FIFA'14 har tydeligvis implementert noe Kinect greier som skal bruke lyd og bilde til å sense "humøret" jeg er i når jeg spiller, har nå blitt sparket fra klubben selv etter å ha maltraktert all motstand i alle kamper, hatt kjempe høy og god moral på laget osv etter utallige advarsler fra styret på grunn av diverse "raserianfall" under og etter kamper... Det skyldes tydeligvis fordi jeg blir litt i overkant engasjert når jeg spiller så jeg sitter å kommenterer litt høy for meg selv, noe Kinect tar det for godt som banning (sikkert fordi jeg rabler i vei på norsk) og vips så ble jeg altså kastet ut av klubben selv etter strålende resultater.. Skru det bare av....? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Xbox one smartglas må oppdateres. Er det en enkel fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå