Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har GET så har prøvd med den, funker som bare det, er en smule delay på lyden gjennom xboxen men det kan justeres på GET boksen

Hvordan fikk du OneGuide til å synke med GET? Finner tv og kan se på en kanal, sliter derimot med å få satt xboxen opp slik at jeg kan bruke voicecommand og bytte kanaler uten altibox kontrollen

Endret av Sparrk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det fungerer ikke i norge, eneste som du kan gjøre er å sende tv gjennom xboxen. thats it

xbox watch tv er eneste kommandoen du kan bruke.. resten må du bruke altibox kontrollen til

Lenke til kommentar

Er det mangen her som har fått dette problemet? Jeg var en av de uheldige, å jeg har prøvt å ta kontakt hos MS både i Norge og Tyskland. Ingen av dem kunne hjelpe meg etter flere timer på chat og telefon. Vist jeg skulle få den fikset fra MS tyskland, så måtte den sendes fra tysk adresse. Noe som jeg ikke har tilgang til. Noen som har prøvet dunke teknikken? Eller har fått orden på dette via MS support?

 

Det er ikke nødvendig å gi boxen bank for å fixe problemet. Jeg hadde problemet og trengte kun å sette boxen på høykant å prøve å sette platen inn i drevet. Etter 3-4 forsøk kunne jeg sette den i normal posisjon og alt var i orden. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Peiling på om dette er noe Microsoft eller Altibox må legge til rette for?

 

regner med at MS må gjøre en avtale med gitte levrandør, hvis de ikke vil være med på morroa så funker det ikke

Lenke til kommentar

http://www.igameresponsibly.com/2013/12/11/swiss-retailer-world-games-confirms-xbox-one-launch-delay/

 

Important: According to Microsoft, the One to shipment of the Xbox in different countries has been postponed (namely Switzerland) due to adjustments to the XBL marketplace indefinitely. Due to various discussions, we expect that the delivery of this country will probably not take place before Easter. An even longer wait time is also not ruled out ..

Lenke til kommentar

http://www.igameresponsibly.com/2013/12/11/swiss-retailer-world-games-confirms-xbox-one-launch-delay/

 

Important: According to Microsoft, the One to shipment of the Xbox in different countries has been postponed (namely Switzerland) due to adjustments to the XBL marketplace indefinitely. Due to various discussions, we expect that the delivery of this country will probably not take place before Easter. An even longer wait time is also not ruled out ..

Masseproduksjonen av Xbox One startet i begynnelsen av september og har solgt 2 mill nå. Dvs frem til påske har microsoft produsert minst 2.6 millioner nye konsoller, er da latterlig å tro at mesteparten av disse må til USA.

The consensus is that Microsoft is likely focusing their manufacturing efforts in the U.S. where they’ve been successful thus far.

 

Får håpe på lensering før påske hvertfall :)

Lenke til kommentar

http://www.igameresponsibly.com/2013/12/11/swiss-retailer-world-games-confirms-xbox-one-launch-delay/

 

Important: According to Microsoft, the One to shipment of the Xbox in different countries has been postponed (namely Switzerland) due to adjustments to the XBL marketplace indefinitely. Due to various discussions, we expect that the delivery of this country will probably not take place before Easter. An even longer wait time is also not ruled out ..

 

Oh damn. Ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...