Filmvenn Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Utrolig morsomt i co-op iforhold til både Case West og Dead Rising 2. Co-partneren din får ting får strevet, noe man aldri fikk i Dead Rising 2 mener jeg å huske (ærlig talt spilte jeg bare Dead Rising 2: Off The Record noe særlig i co-op hvor man fikk noe ihvertfall i co-op). Har det vært sluppet noe særlig salgstall for spill? Jeg lurer veldig hvordan Dead Rising 3 gjorde det. Jeg virkelig håper at flere plukker opp spillene enn tidligere, fordi det er såpass mye lettere enn de tidligere spilla. Synes Capcom har altfor mange spill hvor spillene så vanskelige (ikke at jeg personlig har imot det). Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Remake of ghost n goblins og gaulsn ghost eller en ny i serien har vært ace Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Gi meg Risk Factions på Xbox One, og nei jeg kødder ikke, har utallige timer med risk på Xbox 360 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Da er den første systemoppdateringen på vei This update addresses the following: Addresses SmartGlass issues for some users when coming in and out of connected standby Addresses multiplayer issues for some users when re-joining games Addresses issues with inconsistent notifications for some users Addresses dashboard performance for some users Offers improvements for Xbox One’s TV, system update, and content update services for scaling over time Updated wireless networking driver to improve connectivity issues for some users http://majornelson.com/2013/12/10/xbox-one-system-update/ Endret 10. desember 2013 av Booz Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Gi meg Risk Factions på Xbox One, og nei jeg kødder ikke, har utallige timer med risk på Xbox 360 Enig. Digget det spillet noe helt sykt (rent bortsett fra ustabiliteten som medfølger mange EA spill). Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Xone system update som vill fixe endel av problemene. http://majornelson.com/2013/12/10/xbox-one-system-update/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde vært flott om du sjekket hva som ble postet et par innlegg over. Samme innhold, bare mer informativt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hadde vært flott om du sjekket hva som ble postet et par innlegg over. Samme innhold, bare mer informativt. Noen av oss spiller keep up Endret 10. desember 2013 av samco 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Norge har alltid vært ett Sony land når det kommer til konsoller, og PS3 ble ikke noe unntak. Målet er 1080p og 60fps ja, om dee greier det får vi nesten avvente å se. PS4 kjørte 1080p 60fps nå, men allikevel må de presisere at de kanskje klarer det til Xbox. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 PS4 kjørte 1080p 60fps nå, men allikevel må de presisere at de kanskje klarer det til Xbox. Det stemmer, ble jo bekreftet under det katastrofale VGX at PS4 er meget innenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 noe merkelig skjedde nå på assassins creed 4, igår gikk jeg ut av spillet også xbox off. skrudde på idag så er båten min et helt annet sted og forran en øy som view point har blitt tatt... watt the? spiller xboxen selv i stand by? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Slått på seg selv igjen og resumet spillet ? Siste du gjorde jo ligger jo der i midten og bare venter på å bli trykket på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 jaja, var snilt av den å plukke opp kister osv da... Lenke til kommentar
snAbb69 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Får meir og meir lyst å avinstallera Pre-Orderen min hos Microsoft Norge, og bestilla frå Tyskland. 10 Mnd ventetid is too much.. Lenke til kommentar
perkarn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Får meir og meir lyst å avinstallera Pre-Orderen min hos Microsoft Norge, og bestilla frå Tyskland. 10 Mnd ventetid is too much.. Men.. den är fortfarande slut i Tyskland väl? Kommer väl iofs kanske in i lager innan det lanseras här i Norge. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Men.. den är fortfarande slut i Tyskland väl? Kommer väl iofs kanske in i lager innan det lanseras här i Norge.Det er utsolgt i alle europeiske land for øyeblikket. Men de får nok på lager før den kommer til Norge. Hvertfall hvis den ikke kommer til Norge før i slutten av neste år Lenke til kommentar
perkarn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er utsolgt i alle europeiske land for øyeblikket. Men de får nok på lager før den kommer til Norge. Hvertfall hvis den ikke kommer til Norge før i slutten av neste år Spänd på hur det blir som i Frankrike, där dom lovade att skeppa ut den från den 16:e, men där dom faktiskt skickade den ännu tidigare. Med lite flyt kommer det in en ny batch inom kort. Hoppas på det iaf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kotaku: Microsoft Sells Two Million Xbox Ones, Which Is Good News For Everyone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå