Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

så det kommer ingen bra spill til xbone i løpet av ett år?

du må slutte å drikke hjemmebrent.. og kanskje trekke fingern litt ut av rumpa til sony

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av disse titlene er spesielt gode, og innen konsollen er lansert i Norge så har PS4 langt flere titler.

Nå tenker han alle gode spillene man får hvis det blir release sommeren 2014. Voldsom bastant hele tiden. "Ingen av disse titlene er spesielt gode". Er vel en subjektiv mening? Eller snakker du for alle. Hjelper ikke å lese anmeldelser og dermed si at spillet ikke er bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

over til noe annet, det med at Xbone kommer senere, gjør ikke konsollen noe mindere relevant i disse landene, gjorde PS3? nei. en konsoll genrasjon vil aldri bli avgjort det første året

Norge har alltid vært ett Sony land når det kommer til konsoller, og PS3 ble ikke noe unntak.

Flere og flere one titler er 1080p for who who cares ... siste dying light

Målet er 1080p og 60fps ja, om de greier det får vi nesten avvente å se.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hadde forresten vært veldig kjekt med en WiMP og en Spotify-"app" til Xbox One! :)

For ikke å snakke om å streame filmer over nettverket.. ser ikke ut som om det er mulig! :( (Og også musikk)

DA hadde det blitt en skikkelig mediaboks!! :w00t:

Streame filer skal vell gå hvis du broker "play to" funksjonen I windows. Ikke helt det samme som å streame direkte fra et nas, men det skal vell gå på et vis.

Lenke til kommentar

Haha, er denne gratis? Har ikke sjekket den ut :p

Ja virker som hele greia er gratis. En må ha Xbox Live dog...men om en får alle trenings øktene gratis vet jeg ikke. Må vel prøve det litt mer fremover..for jeg er i så dårlig forma at det er til å le av :p

EDIT: Se på live stream av Max...ser faktisk bra ut! http://www.twitch.tv/microsoftstudios#/w/7803120032

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Hvordan vil du si at DR3 er sammenlignet med forgjengerne?

Hovedsakelig lettere og mer fantasifullt.

Mange anmeldere som sier at humoren ikke er tilstede eller at 3`ern ikke har en historie med noe tilknytning til de tidligere spillene. Humoren er tilstede like mye som de forrige spillene synes jeg, selv om jeg kanskje likte karakterene bedre i forrige spillene.

Spillet er en perfekt oppfølger i grunn, og en annerledes oppfølger. Mye på grunn at den er mer gritty uten å gå altfor mørkt. Og som en som har spilt Dead Rising siden 2007 så er jeg glad for serien har endret seg litt med Dead Rising 3 (mye fordi det føles ut som et spill i samme serien). Det er ikke et perfekt spill, men så var ikke de forrige spillene i serien heller det.

Sterk 4/5 for min del. Av alle eksklusivene jeg har spilt på de to konsollene, ingen av dem slår Dead Rising 3 for min del. Igjen, min personlige mening.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Er TitanFall, D4 og Below jeg har mest lyst av Xbone eksklusiver. Heldigvis lanseres TitanFall også på PC på samme tid som Xbone versjonen og Below er kun tids eksklusivt.

Forza 5, DR3, Project Spark osv. ser gode ut, men ikke noe å "hoppe i havet" for.

Dette er ikke første gang du har nevnt dette nei.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...