Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 så det kommer ingen bra spill til xbone i løpet av ett år? du må slutte å drikke hjemmebrent.. og kanskje trekke fingern litt ut av rumpa til sony Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen av disse titlene er spesielt gode, og innen konsollen er lansert i Norge så har PS4 langt flere titler. Nå tenker han alle gode spillene man får hvis det blir release sommeren 2014. Voldsom bastant hele tiden. "Ingen av disse titlene er spesielt gode". Er vel en subjektiv mening? Eller snakker du for alle. Hjelper ikke å lese anmeldelser og dermed si at spillet ikke er bra. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Xone har en god game line up min amazon preorder liste er laaang 2014 blir et herlig gaming år. Flere og flere one titler er 1080p for who who cares ... siste dying light Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) over til noe annet, det med at Xbone kommer senere, gjør ikke konsollen noe mindere relevant i disse landene, gjorde PS3? nei. en konsoll genrasjon vil aldri bli avgjort det første året Norge har alltid vært ett Sony land når det kommer til konsoller, og PS3 ble ikke noe unntak. Flere og flere one titler er 1080p for who who cares ... siste dying light Målet er 1080p og 60fps ja, om de greier det får vi nesten avvente å se. Endret 11. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Norge har alltid vært ett Sony land når det kommer til konsoller, og PS3 ble ikke noe unntak. Målet er 1080p og 60fps ja, om dee greier det får vi nesten avvente å se. Blir stadig bedre dev kits med utnyttelse av konsollene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 ta det i ps4vsxbone tråden a, dette er for folk som er fornøyd med xbone og vil snakke om den Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dette er en tråd hvor man kan dele og diskutere informasjon om Xbox One. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tok en 10min trenings økt med XBO trenings appen...formen er IKKE bra... 2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde forresten vært veldig kjekt med en WiMP og en Spotify-"app" til Xbox One! For ikke å snakke om å streame filmer over nettverket.. ser ikke ut som om det er mulig! (Og også musikk) DA hadde det blitt en skikkelig mediaboks!! Streame filer skal vell gå hvis du broker "play to" funksjonen I windows. Ikke helt det samme som å streame direkte fra et nas, men det skal vell gå på et vis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tok en 10min trenings økt med XBO trenings appen...formen er IKKE bra... Haha, er denne gratis? Har ikke sjekket den ut Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) 24 desember Halo spartan assault på xone med coop. merry Xmas Endret 10. desember 2013 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Haha, er denne gratis? Har ikke sjekket den ut Ja virker som hele greia er gratis. En må ha Xbox Live dog...men om en får alle trenings øktene gratis vet jeg ikke. Må vel prøve det litt mer fremover..for jeg er i så dårlig forma at det er til å le av EDIT: Se på live stream av Max...ser faktisk bra ut! http://www.twitch.tv/microsoftstudios#/w/7803120032 Endret 10. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvordan vil du si at DR3 er sammenlignet med forgjengerne? Hovedsakelig lettere og mer fantasifullt. Mange anmeldere som sier at humoren ikke er tilstede eller at 3`ern ikke har en historie med noe tilknytning til de tidligere spillene. Humoren er tilstede like mye som de forrige spillene synes jeg, selv om jeg kanskje likte karakterene bedre i forrige spillene. Spillet er en perfekt oppfølger i grunn, og en annerledes oppfølger. Mye på grunn at den er mer gritty uten å gå altfor mørkt. Og som en som har spilt Dead Rising siden 2007 så er jeg glad for serien har endret seg litt med Dead Rising 3 (mye fordi det føles ut som et spill i samme serien). Det er ikke et perfekt spill, men så var ikke de forrige spillene i serien heller det. Sterk 4/5 for min del. Av alle eksklusivene jeg har spilt på de to konsollene, ingen av dem slår Dead Rising 3 for min del. Igjen, min personlige mening. 4 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er TitanFall, D4 og Below jeg har mest lyst av Xbone eksklusiver. Heldigvis lanseres TitanFall også på PC på samme tid som Xbone versjonen og Below er kun tids eksklusivt. Forza 5, DR3, Project Spark osv. ser gode ut, men ikke noe å "hoppe i havet" for. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Drivatar systemet på forza er genialt ... for noen manøvre på enkeltes biler hær på forumet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er TitanFall, D4 og Below jeg har mest lyst av Xbone eksklusiver. Heldigvis lanseres TitanFall også på PC på samme tid som Xbone versjonen og Below er kun tids eksklusivt. Forza 5, DR3, Project Spark osv. ser gode ut, men ikke noe å "hoppe i havet" for. Dette er ikke første gang du har nevnt dette nei. 5 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen av disse titlene er spesielt gode, og innen konsollen er lansert i Norge så har PS4 langt flere titler. Djiiis.. Lol.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er jævla interessert i DR3. Det er bare min ting, zombier, vold, humor og faenskap. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er jævla interessert i DR3. Det er bare min ting, zombier, vold, humor og faenskap. Fantastisk for deg ... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja, nei huff, tenk at jeg er glad i zombier, at jeg er glad i gladvold, at jeg er glad i humor og at jeg synes spill med masse faenskap, skit, kaos osv er morsomt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå