samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 MS virker å være fast bestemt på å få Xbone til å floppe i land som Norge. 10 mnd delay er mye i våre dager... Bare mere å mere glad jeg importerte en Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rO1_VRF-dDE Et spill jeg ser fram till, Endret 10. desember 2013 av samco Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Løpet er nok kjørt for MS her i landet ja, vi er jo tross alt ett Sony land samt en videre utsettelse er absolutt ikke noe som gagner MS... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det lover så absolutt ikke bra, håper virkelig ikke det stemmer altså. Det hadde vært rett og slett det verste som kan skje for MS og ikke minst dem som går å venter på å få kjøpt en XBO. Jeg hadde trodd og håpet at den kom til Norge senest i mars 2014 jeg...aller helst i februar. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 youtube appen på xone er opdatert.. nå kan man søke med smart device eller laptop og se dem på one. Handy ms Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 youtube appen på xone er opdatert.. nå kan man søke med smart device eller laptop og se dem på one. Handy ms For min kan de godt slutte med alt dette smart device og faktisk ta tilbake noen av funksjonene som var på 360 som er borte vekk. Recent players, Voice meldinger, At du kan se når venner kommer online. Listen er lang. Prøvde smartglass på Dead Rising, gav meg absolutt ingenting. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Blir mere å mere av one funker som fy yountube mirroring starter instant videoer Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Blir mere å mere av one funker som fy yountube mirroring starter instant videoer Man må ikke gjøre seg helt blind her. Mange ting som mangler som man blir frustert over. Som at recent players og voice meldinger er borte. Det er kanskje de to store for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 brukte aldri recent player eller voice mld.. så det gjør ikke så mye for min del, men ser at det kan være et problem for noen.. men den med at man ikke får en notification på at noen venner er på er litt merkelig Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Windows phone n surface conected bring on links Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 The delay may mean Microsoft is either struggling with supply, or localisation is proving a massive challenge.In the meantime Xbox One units will continue to be imported by hardcore fans in these countries and with PlayStation 4 already launched weeks ago in Nordics, Microsoft will be facing a uphill struggle when it comes to competing with Sony for marketshare. Eller så ser de at PS4 selger såpass bra i disse landene at de rett og slett ser på markedene som tapt og at det derfor ikke har noe å si om Xbox One kommer i Januar/Februar eller i Juli/August. Eller kanskje de tror de kan ta en PS3 og lansere lenge, lenge etterpå å enda til syvende og sist være ganske likt som konkurrenten? Hvis det viser seg å være problemer med norsk og slikt, så kan rett og slett de norske reglene brenne. Gir da faen i om jeg kan snakke norsk til Kinecten eller ikke. Norsk support og slikt derimot burde jo være en enkel sak å få på plass. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 brukte aldri recent player eller voice mld.. så det gjør ikke så mye for min del, men ser at det kan være et problem for noen.. men den med at man ikke får en notification på at noen venner er på er litt merkelig Ja det er merkelig. Får håpe det kommer en update på disse tre tingene spesielt. Det skulle bare mangle spør du meg. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvem får rett, jeg eller gamereactor? Tipper hvertfall en restlansering i europa i starten av mars akuratt i tide for titanfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 kan kanskje se litt positivt på det for vi som har boksen nå, hvis de hadde stengt muligheten for å kjøpe spill fra US store når den blir lansert her, så kan vi kjøpe billige spill i ett år til Lenke til kommentar
Argonyon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har microsoft valgt å fjerne muligheten til å se hvilken land folk på vennelisten er fra? Utrolig irriterende. Aner ikke hvem jeg faktisk blir venn med, og hvilken nasjonalitet vedkommende har. Fortsatt tidlig i konsollens levetid, mye som må forbedres. Men totalt sett er jeg utrolig fornøyd hittil. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Om Xbox One kommer tredje kvartal 2014, så tipper jeg konsollen blir ganske irrelevant i Norge. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har microsoft valgt å fjerne muligheten til å se hvilken land folk på vennelisten er fra? Utrolig irriterende. Aner ikke hvem jeg faktisk blir venn med, og hvilken nasjonalitet vedkommende har. Fortsatt tidlig i konsollens levetid, mye som må forbedres. Men totalt sett er jeg utrolig fornøyd hittil. Er den slags detaljer som frusterer meg også. Kommer garantert oppdaterering etterhvert Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Om Xbox One kommer tredje kvartal 2014, så tipper jeg konsollen blir ganske irrelevant i Norge. Men tenk på alle de bra launchtitlene du får da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har microsoft valgt å fjerne muligheten til å se hvilken land folk på vennelisten er fra? Utrolig irriterende. Aner ikke hvem jeg faktisk blir venn med, og hvilken nasjonalitet vedkommende har. Fortsatt tidlig i konsollens levetid, mye som må forbedres. Men totalt sett er jeg utrolig fornøyd hittil. jeg tror disse tingene vi savner kan ha noe med at MS planla aldri at nextgen skulle starte i november. men så kom det en liten sak fra et annet firma som gjorde at de måtte få ut finger litt kjappt, og da kan det følge med litt dritt, disse tingene fikser de nok enkelt og fort. over til noe annet, det med at Xbone kommer senere, gjør ikke konsollen noe mindere relevant i disse landene, gjorde PS3? nei. en konsoll genrasjon vil aldri bli avgjort det første året Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Men tenk på alle de bra launchtitlene du får da! Ingen av disse titlene er spesielt gode, og innen konsollen er lansert i Norge så har PS4 langt flere titler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå