Bone Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Mye mindre stressende enn de tidligere spillene. Pluss at du har sterkere våpen, og det er mer våpen å bruke. Anbefaler deg å lage combo-weapons, noen combo melee-våpen tar en boss på noen sekunder bare og flere skytvåpen som er combo-våpen er virkelig bra å ha på deg.. Jazz Hands (pistoler + mma-hansker som du unlocker mot slutten av storyen før final act) er perfekt når du skal spille på nytt og prøve å gjøre challanges f. eks. Du kan også hente ting du har tatt opp og bygd i skapene i safe houses, ikke uendelig men nok. Generelt er Dead Rising 3 det letteste spillet i serien, og jeg har spilt alle nok ganger til å kunne kartene i søvne. Jeg er glad for at det er noe lettere! Må innrømme at jeg syntes 1-eren var noe vanskelig, spesielt mtp saves og slike ting.. Problemet var jo mest AI-en til de du skulle ha med deg.. Synes DR3 er veldig morsomt så langt! Du har ikke tidspress i spillet som jeg vet om, utenom viss man velger dette etter man har fullført første runde i spillet, dr3 har ingen deadline på når man må være ferdig så spillet er litt ulikt de 2 første spilla Godt å høre! Jeg prøver å gjøre sidequests, så virker det som om jeg har alverdens tid til å komme meg til hovedmissionet.. Vet ikke hva klokka tikker ned til, men..? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg prøver å gjøre sidequests, så virker det som om jeg har alverdens tid til å komme meg til hovedmissionet.. Vet ikke hva klokka tikker ned til, men..? Den tikker vel ned til at byen blir jevnet med jorden sånn ca....er på kapittel 4 med 3 dager igjen. Gjør alle sideoppdrag i tur og orden, men er redd det haster snart. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde forresten vært veldig kjekt med en WiMP og en Spotify-"app" til Xbox One! For ikke å snakke om å streame filmer over nettverket.. ser ikke ut som om det er mulig! (Og også musikk) DA hadde det blitt en skikkelig mediaboks!! 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Den tikker vel ned til at byen blir jevnet med jorden sånn ca....er på kapittel 4 med 3 dager igjen. Gjør alle sideoppdrag i tur og orden, men er redd det haster snart. Åi shit.. Er det det? Ikke fått med det, jeg.. Er på chapter 2 med 4 dager og 15-ish timer igjen, tror jeg.. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tror ikke en har tidspress på seg når en spiller på normal. Det er en klokke som tikker, men den virker å være satt etter hva du gjør i spillet. Iallfall føler jeg at den iblant rører litt på seg for så å stå stille i evigheter. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jo, men selv på normal får du sånn "the truth has vanished into darkness" om du somler for mye. Men man har generelt sett ganske god tid ja! Endret 10. desember 2013 av TOREGILe Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hadde forresten vært veldig kjekt med en WiMP og en Spotify-"app" til Xbox One! For ikke å snakke om å streame filmer over nettverket.. ser ikke ut som om det er mulig! (Og også musikk) DA hadde det blitt en skikkelig mediaboks!! Enig savner spotify og viaplay Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Sitter å surfer litt i sofaen og små glaner litt på tv. Får litt lyst og har tid til å spille litt...si "Xbox go to Forza Motorsport 5" og starte å spille umidelbart? Eller skifte kanal, bevege den feite ræva mi opp av sofaen for å finne kontrollen og vente på at PS4 slår seg på og starte et spill? I see what you did there Microsoft.... Endret 10. desember 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Sitter å surfer litt i sofaen og små glaner litt på tv. Får litt lyst og har tid til å spille litt...si "Xbox go to Forza Motorsport 5" og starte å spille umidelbart? Eller skifte kanal, bevege den feite ræva mi opp av sofaen for å finne kontrollen og vente på at PS4 slår seg på og starte et spill? I see what you did there Microsoft.... Herlig kommer hjem etter jobb.. xbox on ... boxsen starter kinect ser meg og wips online. Synes det er helt herlig og svippe til netflix og tilbake til et spill bare med tale og spillet er pausa og starter umiddelbart der jeg slapp... V 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Microsoft da... Jeg forventer litt svinn i tilgjengelig plass, OS tar jo sitt etc. Men dette var drøyt om det stemmer: http://www.itavisen.no/nyheter/xbox-one-har-ikke-500-gb-lagringsplass-likevel-143463 Endret 10. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Microsoft da... Jeg forventer litt svinn i tilgjengelig plass, OS tar jo sitt etc. Men dette var drøyt om det stemmer: http://www.itavisen.no/nyheter/xbox-one-har-ikke-500-gb-lagringsplass-likevel-143463 Tipper ms har noen planer siden så mye plass er holdt tilbake .... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dead rising er det bare å holde seg unna. Aldri vært borti en verre serie når det kommer til saving og den slags. Spilte hardcore mdd en fyr. Kom helt til chapter 6, savet masse for ikke å miste fremgang. Mistet plutselig connection til fyren og eg har ikke fått med meg noen av savene mine. Da må eg helt på nytt. 4-5 timer rett vekk Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dead rising er det bare å holde seg unna. Aldri vært borti en verre serie når det kommer til saving og den slags. Spilte hardcore mdd en fyr. Kom helt til chapter 6, savet masse for ikke å miste fremgang. Mistet plutselig connection til fyren og eg har ikke fått med meg noen av savene mine. Da må eg helt på nytt. 4-5 timer rett vekk Flere spill der bare hosten får progress i spillet online... mulig det er problemet Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Flere spill der bare hosten får progress i spillet online... mulig det er problemet Er jo akkurat det som er problemet. Prøver å huske gamertwget men "recent players" er naturligvis borte vekk på Xbox One Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er jo akkurat det som er problemet. Prøver å huske gamertwget men "recent players" er naturligvis borte vekk på Xbox One Dead island spillene har samme greia Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dead island spillene har samme greia Amatørmessig opplegg. Er jo ingen vits med quick games når det er hosten som får alle fordelene. Nå bare søker eg på nytt helt til eg finner en som er forholdsvis nærme slutten. Ikke fan om eg spiller gjenom alt det på nytt. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Microsoft da... Jeg forventer litt svinn i tilgjengelig plass, OS tar jo sitt etc. Men dette var drøyt om det stemmer: http://www.itavisen.no/nyheter/xbox-one-har-ikke-500-gb-lagringsplass-likevel-143463 ser ut som når dagen kommer for å kjøpe meg en x1 så må nokk hdd skiftes i den og Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Oh my kan bli en lang ventetid på en norsk xone lansering.. http://www.gamereactor.eu/news/102544/Source%3A+Xbox+One+hitting+delayed+regions+Q3+2014/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 MS virker å være fast bestemt på å få Xbone til å floppe i land som Norge. 10 mnd delay er mye i våre dager...! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Når PS4 selger så bra som den gjør og om det viser seg å stemme at den ikke kommer i disse landene før Q3 så tror jeg aldri MS kommer til å klare å ta igjen Sony. Da må det komme noen spill eller noe som gjør at folk går helt crazy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå