Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Mye mindre stressende enn de tidligere spillene. Pluss at du har sterkere våpen, og det er mer våpen å bruke. Anbefaler deg å lage combo-weapons, noen combo melee-våpen tar en boss på noen sekunder bare og flere skytvåpen som er combo-våpen er virkelig bra å ha på deg..

Jazz Hands (pistoler + mma-hansker som du unlocker mot slutten av storyen før final act) er perfekt når du skal spille på nytt og prøve å gjøre challanges f. eks.

Du kan også hente ting du har tatt opp og bygd i skapene i safe houses, ikke uendelig men nok.

Generelt er Dead Rising 3 det letteste spillet i serien, og jeg har spilt alle nok ganger til å kunne kartene i søvne.

Jeg er glad for at det er noe lettere! :) Må innrømme at jeg syntes 1-eren var noe vanskelig, spesielt mtp saves og slike ting.. Problemet var jo mest AI-en til de du skulle ha med deg..

Synes DR3 er veldig morsomt så langt!

Du har ikke tidspress i spillet som jeg vet om, utenom viss man velger dette etter man har fullført første runde i spillet, dr3 har ingen deadline på når man må være ferdig så spillet er litt ulikt de 2 første spilla

Godt å høre! :)

Jeg prøver å gjøre sidequests, så virker det som om jeg har alverdens tid til å komme meg til hovedmissionet.. Vet ikke hva klokka tikker ned til, men..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å gjøre sidequests, så virker det som om jeg har alverdens tid til å komme meg til hovedmissionet.. Vet ikke hva klokka tikker ned til, men..?

Den tikker vel ned til at byen blir jevnet med jorden sånn ca....er på kapittel 4 med 3 dager igjen. Gjør alle sideoppdrag i tur og orden, men er redd det haster snart.

Lenke til kommentar

Den tikker vel ned til at byen blir jevnet med jorden sånn ca....er på kapittel 4 med 3 dager igjen. Gjør alle sideoppdrag i tur og orden, men er redd det haster snart.

Åi shit.. Er det det?

Ikke fått med det, jeg.. :blush:

Er på chapter 2 med 4 dager og 15-ish timer igjen, tror jeg..

Lenke til kommentar

Sitter å surfer litt i sofaen og små glaner litt på tv. Får litt lyst og har tid til å spille litt...si "Xbox go to Forza Motorsport 5" og starte å spille umidelbart? Eller skifte kanal, bevege den feite ræva mi opp av sofaen for å finne kontrollen og vente på at PS4 slår seg på og starte et spill?

I see what you did there Microsoft.... ;)

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter å surfer litt i sofaen og små glaner litt på tv. Får litt lyst og har tid til å spille litt...si "Xbox go to Forza Motorsport 5" og starte å spille umidelbart? Eller skifte kanal, bevege den feite ræva mi opp av sofaen for å finne kontrollen og vente på at PS4 slår seg på og starte et spill?

I see what you did there Microsoft.... ;)

Herlig kommer hjem etter jobb.. xbox on ... boxsen starter kinect ser meg og wips online.

Synes det er helt herlig og svippe til netflix og tilbake til et spill bare med tale og spillet er pausa og starter umiddelbart der jeg slapp...

V

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dead rising er det bare å holde seg unna. Aldri vært borti en verre serie når det kommer til saving og den slags. Spilte hardcore mdd en fyr. Kom helt til chapter 6, savet masse for ikke å miste fremgang. Mistet plutselig connection til fyren og eg har ikke fått med meg noen av savene mine. Da må eg helt på nytt. 4-5 timer rett vekk

Lenke til kommentar

Dead rising er det bare å holde seg unna. Aldri vært borti en verre serie når det kommer til saving og den slags. Spilte hardcore mdd en fyr. Kom helt til chapter 6, savet masse for ikke å miste fremgang. Mistet plutselig connection til fyren og eg har ikke fått med meg noen av savene mine. Da må eg helt på nytt. 4-5 timer rett vekk

Flere spill der bare hosten får progress i spillet online... mulig det er problemet

Lenke til kommentar

Dead island spillene har samme greia

Amatørmessig opplegg. Er jo ingen vits med quick games når det er hosten som får alle fordelene. Nå bare søker eg på nytt helt til eg finner en som er forholdsvis nærme slutten. Ikke fan om eg spiller gjenom alt det på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...