Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Spilte det første Dead Rising noe.. har også 2-ern.. men, alltid avsluttet før jeg har kommet noe særlig uti spillet.. En av mine synder! :(

Hender som regel at jeg gir opp, fordi jeg prøver å klare absolutt alt samtidig.. husker jeg skulle løpe over parkområdet i kjøpesenteret i 1-ern.. hvor jeg hadde en 4-5 som jeg skulle redde, og en bil med masse gærninger etter meg.. Klarte det til slutt, men fy f... :( Det tar litt på, og hender at jeg blir lei.. men, jeg er dessverre bygd litt sånn at jeg ikke klarer å spille det på så mange andre måter.. hmm..

Hvordan er tidspresset i dette spillet?

Takk igjen! :)

Du har ikke tidspress i spillet som jeg vet om, utenom viss man velger dette etter man har fullført første runde i spillet, dr3 har ingen deadline på når man må være ferdig så spillet er litt ulikt de 2 første spilla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bullshit. Da sier kjeden din det for å "fremstå" som ærlge. Expert og flere butikker operert med 3500kr som pris. 3500 kr er også veiledende fra Sony.

litt feil tråd å ta dette opp i :tease:

Men for å svare på din påstand

det hjelper lite om sony setter 3500kr som veiledende viss leverandør osv. tar 3700kr, det er alltid leverandør som bestemmer til slutt samme hva sony/ms osv. sier

Lenke til kommentar

vet ikke om denne har blitt posta tidligere, men ser ut som noen har funnet en løsning på blurayspillerene som ikke virker:

minner meg litt om en gammel tv jeg hadde fra 20år siden som ikke alltid slo seg på viss man ikke dunka i sida på den, men vet ikke om dette er beste løsninga siden garanti og div kan ryke

Er det mangen her som har fått dette problemet? Jeg var en av de uheldige, å jeg har prøvt å ta kontakt hos MS både i Norge og Tyskland. Ingen av dem kunne hjelpe meg etter flere timer på chat og telefon. Vist jeg skulle få den fikset fra MS tyskland, så måtte den sendes fra tysk adresse. Noe som jeg ikke har tilgang til. Noen som har prøvet dunke teknikken? Eller har fått orden på dette via MS support?

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke om jeg har problemet på mitt xbone fordi jeg kun har kjøpt spill fra ms store :D, men håper ikke det. Og for å svare på Dead rising spørsmålet.

Jeg har spilt både 1'ern og 2'ern og jeg følte et utrolig press på meg til å fullføre ting i tide. Ikke bare det, men du måtte følge survivors tilbake til basen noe du slipper i 3'ern.
For meg er 3ern helt klart en bedre tittel på mange måter. Nye er vel at du føler deg ganske hjelpesløs mot zombiene. Drepe dem er en veldig ineffektiv handling på en måte siden det er så mange av dem.
Jeg gir spillet 8 av 10. Helt klart i coop. Også med season pass er det et spill du kan kose deg med en stund! :)

Lenke til kommentar

Er det mangen her som har fått dette problemet? Jeg var en av de uheldige, å jeg har prøvt å ta kontakt hos MS både i Norge og Tyskland. Ingen av dem kunne hjelpe meg etter flere timer på chat og telefon. Vist jeg skulle få den fikset fra MS tyskland, så måtte den sendes fra tysk adresse. Noe som jeg ikke har tilgang til. Noen som har prøvet dunke teknikken? Eller har fått orden på dette via MS support?

Jeg har samme problemet som deg. Mange mange timer på chat med support å får bare samme svar om å vente til Norsk release eller eventuelt fikse meg en tysk adresse. Prøvde også å få refundert pengene fra MS store som noen andre på forumet foreslo men får bare samme svar om å vente. Dunke teknikken funket for meg så selve grindelyden er borte å den leser disken noen ganger, som regel etter mange forsøk. I tillegg til ødelagt disk drive så har jeg også problemer med at controlleren bare disconnecter helt random å reconnecter seg selv, eller så må jeg manuelt reconnecte den selv også. Dette var visst også en kjent defekt på noen konsoller. Jeg var max uheldig med min konsoll. Til og med headsettet som fulgte med i boxen hadde brudd på kabelen. Men får i det minste spilt på den etter mange forsøk med disken, å kontrolleren funker helt fint så lenge den er kobla til konsollen med kabel, så da skal jeg nok holde ut til Norsk release. Fikk i det minste Dead Rising 3 gratis av MS som plaster på såret. Men ja, hvis du ikke har prøvd dunke teknikken enda så gjør det, bare ikke slå så hardt at du knuser boxen :p

Lenke til kommentar

Har samme problemet med kontrolleren..

Er du heldig så er det "bare" kontrolleren din det er feil på å ikke selve konsollen. Jeg har bestilt en ekstra kontroller fra MS store som ikke er blitt sendt enda så får ikke testa hvor problemet faktisk ligger hos meg før jeg får den

Lenke til kommentar

Her er gratis Fifa 14 kode til den som vil ha forresten. Førstemann til mølla. Jeg kan ikke fordra fotball.

Fifa Pack Code: PG7XD-KTRRW-C6M2T-P24JG-6J6FZ

Fifa Game Code: 3MWCW-M9R27-2WPVX-PH4J3-HMY6Z

Edit: Fint om den som får keyen først sier ifra at den er tatt forresten

Endret av XtaZ
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her er gratis Fifa 14 kode til den som vil ha forresten. Førstemann til mølla. Jeg kan ikke fordra fotball.

Fifa Pack Code: PG7XD-KTRRW-C6M2T-P24JG-6J6FZ

Fifa Game Code: 3MWCW-M9R27-2WPVX-PH4J3-HMY6Z

Edit: Fint om den som får keyen først sier ifra at den er tatt forresten

Fantastisk service, jeg løste inn game koden, pack koden var allerede brukt.

Takker så meget :)

Lenke til kommentar

Jøss! Noen fordeler med å begynne 05:00 på jobb ja.

Jeg kjøpte "desverre" Fifa selv for noen dager siden, men jeg gribba launch pack coden.

Tusen takk! :D

Fantastisk service, jeg løste inn game koden, pack koden var allerede brukt.

Takker så meget :)

Bare hyggelig :) enjoy!

Lenke til kommentar

Disse ''klikkelydene'' som folk sier de hører fra PSU når XB1 er i standby kommer nok fra selve konsollen. Rett etter du slår av konsollen, så er det jo elektroder som ''frigjør'' strøm, og det lager slike klikkelyder en stund. Akkurat samme lyd som kommer fra TV'en min etter jeg har slått den av.

PSU lager kun en svak viftelyd, ingen klikking.

Ikke noe å bekymre seg om i det hele tatt.

EDIT: Hører fortsatt noen små svake klikkelyder fra konsollen nå, rundt 12 timer etter jeg slo den av. Helt normalt ettersom den fortsatt er ''på'' og sjekker etter oppdateringer osv.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Disse ''klikkelydene'' som folk sier de hører fra PSU når XB1 er i standby kommer nok fra selve konsollen. Rett etter du slår av konsollen, så er det jo elektroder som ''frigjør'' strøm, og det lager slike klikkelyder en stund. Akkurat samme lyd som kommer fra TV'en min etter jeg har slått den av.

PSU lager kun en svak viftelyd, ingen klikking.

Ikke noe å bekymre seg om i det hele tatt.

EDIT: Hører fortsatt noen små svake klikkelyder fra konsollen nå, rundt 12 timer etter jeg slo den av. Helt normalt ettersom den fortsatt er ''på'' og sjekker etter oppdateringer osv.

Nei i mitt tilfelle er det fatisk PSU som står for "hovudstøyen", har lagt øret inntil og lokalisert lyden her. Jeg tok også og slo på konsollen og lot den stå litt i dag, og der er faktisk akkurat lik lyd hele veien fra PSU uavhengig om konsollen er på eller i standby modus ;) Jeg må nærmest legge øret fysisk inn mot kjøleinntaket i topp på konsollen for å høre disse bittesmå lydene her i standby-modus. Ett kjapt søk på google viser jo at det er mange med samme problem.

Trist at MS er så utrolige amatører når det kommer til hardware design altså. Støy fra ekstern PSU har vært ett problem på Xbox så lenge jeg kan huske ihvertfall. Hvor mange Watt trekker konsollen i standby? 10-20w? PS4 er jo også en slik standby-modus, inkludert inern PSU, men den holder i det minste helt kjeft :p

Og som du sier, har en ligenende lyd i strøminntaket i Sony TV`en min også til tider også ja :)

EDIT: Fant denne

ps4xb1power_28023.nphd.jpg

http://www.shacknews.com/article/82108/xbox-one-may-be-less-powerful-but-it-also-draws

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...