RubberJ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Viftesus selv når konsollen er av? Jeg tenker på når konsollen er i av (i standby-modus ), at du da kan vekke den med stemmekontroll samt kjapp oppstartstid. Viftesus jar jeg også i min nå konsollen er i bruk. Jepp, samme støy fra PSU i standby som når den er på! Merker du forskjell på lyd/viftehastighet mellom standby og på? Det gjør nemlig ikke jeg... :S Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Min XBO sin PSU vifte lager like mye lyd slått på som i standby modus. Velger jeg å slå helt av XBO så blir det helt musestille selvfølgelig. EDIT: I standby modus så er jo XBO fortsatt i drift selv om den tilsynelatende ser ut som den er slått av. Den sjekker online etter oppdatteringer og den sender strøm kontinuelig til Kinect som lytter etter "XBO ON" kommandoen som da slår på XBO og evnt resten av enheter du måtte ønske. Endret 9. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jepp, samme støy fra PSU i standby som når den er på! Merker du forskjell på lyd/viftehastighet mellom standby og på? Det gjør nemlig ikke jeg... :S Jeg trodde ihvertfall det. Nå ble jeg faktisk usikker Jeg må nesten sjekke ved neste anledning jeg slår den på! Høre jo rart ut om den absolutt går med samme turtall når den er i standby, som når man kjører F.eks Forza 5. Strømforbruket er jo vidt forskjellig. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Bråker X1 mer enn 360 slim? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Bråker X1 mer enn 360 slim? Nei, Xbox One er mye mer stillegående 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 XboxOne bråker mindre enn Xbox360 Slim synes jeg også. Så hvor mange her inne er det som opplever disse klikkelydene fra PSU, når konsollen står i standby modus? Tenk på lydene fra en HDD når den jobber, bare ikke så intenst. Regner med det er fra det lave turtallet fra vifts i PSU Ikke noe klikkelyder, men merker at konsollen når jeg skrur den av (noen ganger, ikke alltid) suser en del ja. Også noe smått susing og sånt når jeg starter den, men ikke noe jeg uroer meg for eller synes er irriterende. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er xbox på lager noen plass? Har bestillt gjennom microsoft store, men begynner å bli lei av å vente. :-( De sendes denne uken her, slappa 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Prøvde en F1 i Forza 5...går fort nok den ja! Endret 9. desember 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Et lite spørsmål til Dead Rising 3: Noen som vet om man kommer tilbake til steder man har vært før..? Jeg har ikke kommet så langt, men har kommet til det verkstedet hvor jeg får løpt litt rundt på egenhånd.. Der hvor hun Anna, spray-dama, er.. Uansett.. fikk med henne tilbake, også skulle vi dra! Men, det var flere ting jeg ikke fikk undersøkt.. Så.. mulig å komme tilbake til dette området senere? Takk! Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Et lite spørsmål til Dead Rising 3: Noen som vet om man kommer tilbake til steder man har vært før..? Jeg har ikke kommet så langt, men har kommet til det verkstedet hvor jeg får løpt litt rundt på egenhånd.. Der hvor hun Anna, spray-dama, er.. Uansett.. fikk med henne tilbake, også skulle vi dra! Men, det var flere ting jeg ikke fikk undersøkt.. Så.. mulig å komme tilbake til dette området senere? Takk! chapter select når du er ferdig m spillet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Prøvde en F1 i Forza 5...går fort nok den ja! Får ikke spillt den av jeg ? Men ja, F1 er helt ville i F5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja. Alt utenom det etter den horden på motoveien du må igjennom på starten er steder du kan besøke på nytt. Det hotellet er en av flere safehouses i byen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) chapter select når du er ferdig m spillet Takk for kjapt svar! Men, ingen mulighet "story wise"? Jeg er av den typen som liker å samle på det meste, og når jeg er ferdig, så er jeg ferdig.. Det fungerer ikke helt å gå tilbake litt stykkevis og delt for å hente til her og der (for meg).. Ikke noe du kan gjøre noe med, hehe.. Men, jeg bør gjøre meg ferdig i det området jeg holder på i, før jeg går videre, siden jeg ikke kommer tilbake? EDIT: Takk for svar Maury! Endret 9. desember 2013 av Bone Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Får ikke spillt den av jeg ? Men ja, F1 er helt ville i F5 Å...det var jo rart. Prøvd å starte den nå i inkognito i Chrome og fikk sett den med en gang. Strange.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Å...det var jo rart. Prøvd å starte den nå i inkognito i Chrome og fikk sett den med en gang. Strange.. Er sikkert noe humbug med Chrome på jobb. Alltid noe kødd med den nettleseren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Takk for kjapt svar! Men, ingen mulighet "story wise"? Jeg er av den typen som liker å samle på det meste, og når jeg er ferdig, så er jeg ferdig.. Det fungerer ikke helt å gå tilbake litt stykkevis og delt for å hente til her og der (for meg).. Ikke noe du kan gjøre noe med, hehe.. Men, jeg bør gjøre meg ferdig i det området jeg holder på i, før jeg går videre, siden jeg ikke kommer tilbake? EDIT: Takk for svar Maury! Du kan gjøre det når du vil så lenge du gjør hver ting innen tiden du har på deg til å gjøre det. Unntak er når du ser noen overlevende som sliter med en horde zombier, disse må man som regel ta der og da. Chapter select er for folk som ikke kan spillet eller ikke er kjent med spillet. Du spiller et nytt game når du har rundet spillet ved å bruke den gamle saven din der du har gjort ferdig storyen. Slik har Dead Rising alltid vært. Velger du chapter select så fjerner du som oftest mer eller mindre noe du har gjort i et annet game. Endret 9. desember 2013 av Maury Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Spilte det første Dead Rising noe.. har også 2-ern.. men, alltid avsluttet før jeg har kommet noe særlig uti spillet.. En av mine synder! Hender som regel at jeg gir opp, fordi jeg prøver å klare absolutt alt samtidig.. husker jeg skulle løpe over parkområdet i kjøpesenteret i 1-ern.. hvor jeg hadde en 4-5 som jeg skulle redde, og en bil med masse gærninger etter meg.. Klarte det til slutt, men fy f... Det tar litt på, og hender at jeg blir lei.. men, jeg er dessverre bygd litt sånn at jeg ikke klarer å spille det på så mange andre måter.. hmm.. Hvordan er tidspresset i dette spillet? Takk igjen! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 ..forresten noen som vet om det er mulig å streame .mvk/filmer fra PC (Windows 7) til Xbox One? Hadde vært litt kjekt.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har ikke prøvd, men tviler sterkt på muligheten. Enda ihvertfall Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvordan er tidspresset i dette spillet? Mye mindre stressende enn de tidligere spillene. Pluss at du har sterkere våpen, og det er mer våpen å bruke. Anbefaler deg å lage combo-weapons, noen combo melee-våpen tar en boss på noen sekunder bare og flere skytvåpen som er combo-våpen er virkelig bra å ha på deg.. Jazz Hands (pistoler + mma-hansker som du unlocker mot slutten av storyen før final act) er perfekt når du skal spille på nytt og prøve å gjøre challanges f. eks. Du kan også hente ting du har tatt opp og bygd i skapene i safe houses, ikke uendelig men nok. Generelt er Dead Rising 3 det letteste spillet i serien, og jeg har spilt alle nok ganger til å kunne kartene i søvne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå