Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Sony hevet aldri prisen. Dette er noe nettbutikkene selv har gjort for å tjene mer på behovet. Jeg solgte min PS4 til 6000 kr uten problemer. Prisen vil gå tilbake til den opprinnelige prisen når markedet er mettet.

Ok, dette var jeg ikke klar over. Kvalmende at butikker kan utnytte at det ikke blir produsert nok konsoller ved release.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony hevet aldri prisen. Dette er noe nettbutikkene selv har gjort for å tjene mer på behovet. Jeg solgte min PS4 til 6000 kr uten problemer. Prisen vil gå tilbake til den opprinnelige prisen når markedet er mettet.

Jo, det er sony som har hevet prisen :) Jobber for en elektronikk kjede så det vet jeg :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jo, det er sony som har hevet prisen :) Jobber for en elektronikk kjede så det vet jeg :)

Det var ikke det jeg ble fortalt av andre kjeder.

Uansett kan både butikkene og Sony tjene ekstra penger på behovet. Som sagt tror jeg prisen vil synke tilbake når markedet er mettet.

Lenke til kommentar

Eg var ingenting i mot Xbox One. Satt aldri å forventet en syl grafikk og den slags. Fornøyd med maskinen men var mer moro når 360 hadde release. Nå skal det ekstremt mye til for å imponere meg ialefall.

Det er jeg forsåvidt enig i. Men akkurat nå, så har jeg det mer underholdene med Xbox One'en min, enn PS4'en. (Men det har nok noe med at jeg foretrekker Dead Rising fremfor Knack eller Killzone. Foruten om det, er de relativt like, for min del).

Lenke til kommentar

Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet.

Nei, for min del falt valget på Xbox One pga at den virker mer spennende enn PS4 og Forza 5, og at jeg skal kun ha 1 konsoll nå, da får jeg mer ut av Xbox slik jeg ser på det. Ps3'n går via Xbox'n når jeg vil spille GTA.

Lenke til kommentar

Nei, for min del falt valget på Xbox One pga at den virker mer spennende enn PS4 og Forza 5, og at jeg skal kun ha 1 konsoll nå, da får jeg mer ut av Xbox slik jeg ser på det. Ps3'n går via Xbox'n når jeg vil spille GTA.

Hvordan er det å spille igjennom boksen? Er det ikke in-put lag deluxe?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Synes det er trist at en konsoll i 2013 ahr vanskeligheter med å kjøre 1080p i en del spill.

En kompis jobber på ELkjøp og han sa at de ehvet prisen selv når etterspørselen ble høyere. Sony hadde ikke en finger med i spillet.

Lenke til kommentar

Synes det er trist at en konsoll i 2013 ahr vanskeligheter med å kjøre 1080p i en del spill.

En kompis jobber på ELkjøp og han sa at de ehvet prisen selv når etterspørselen ble høyere. Sony hadde ikke en finger med i spillet.

Ja, men det er konsoller. Vi får neppe en kombinasjon av 1080p og 60 FPS i noen av dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft’s Xbox One has been crowned the fastest-selling video game console to date in Australia, as its key rival, Sony, struggled to fulfil pre-orders for the PlayStation 4.

Market research firm NPD Group said a total of 65,917 Xbox One consoles were sold in its first three days on sale in Australia, more than doubling the ­previous launch record for the ­Nintendo Wii in 2006, and beating out previous records for number of consoles sold in a week.xxxxxxxx

http://www.afr.com/p/technology/xbox_one_smashes_sales_records_yLa9DIIeFWDNqNGF8QPPQI

Lenke til kommentar

Microsoft’s Xbox One has been crowned the fastest-selling video game console to date in Australia, as its key rival, Sony, struggled to fulfil pre-orders for the PlayStation 4.

Market research firm NPD Group said a total of 65,917 Xbox One consoles were sold in its first three days on sale in Australia, more than doubling the ­previous launch record for the ­Nintendo Wii in 2006, and beating out previous records for number of consoles sold in a week.xxxxxxxx

http://www.afr.com/p/technology/xbox_one_smashes_sales_records_yLa9DIIeFWDNqNGF8QPPQI

Australia er et teit land. Ingen bryr seg om Australia.

Mvh. en eller annen Sony-fanboy.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så hvor mange her inne er det som opplever disse klikkelydene fra PSU, når konsollen står i standby modus? Tenk på lydene fra en HDD når den jobber, bare ikke så intenst. Regner med det er fra det lave turtallet fra vifts i PSU ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så hvor mange her inne er det som opplever disse klikkelydene fra PSU, når konsollen står i standby modus? Tenk på lydene fra en HDD når den jobber, bare ikke så intenst. Regner med det er fra det lave turtallet fra vifts i PSU ;)

Nope :closedeyes:

Endret av samco
Lenke til kommentar

Har ikke klikkelyd men konstant viftesus som kan minne om en laptop på høygir. PSU'en har god lufting og tror kanskje jeg har fått en "mandags-utgave". Selve konsollen er så og si lydløs selv når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Har ikke klikkelyd men konstant viftesus som kan minne om en laptop på høygir. PSU'en har god lufting og tror kanskje jeg har fått en "mandags-utgave". Selve konsollen er så og si lydløs selv når jeg spiller.

Viftesus selv når konsollen er av? Jeg tenker på når konsollen er i av (i standby-modus ), at du da kan vekke den med stemmekontroll samt kjapp oppstartstid. Viftesus jar jeg også i min nå konsollen er i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...