Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hmm.. I så fall fant jeg ingen for iPad, eventuelt iPhone.. Er bare på US AppStore Lenke til kommentar
lonix Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg skal innrømme jeg tok en spille bønn idet jeg satte Forza disken i drevet, men alt fungerte altså Det gjorde jeg og... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har nfs Rivals dedikerte servere? Kjenner det er litt irriterende med host migrasjon, så der kan ms score poeng vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Takk for svar! Da får jeg vel bare vente litt med den da.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har nfs Rivals dedikerte servere? Kjenner det er litt irriterende med host migrasjon, så der kan ms score poeng vil jeg tro. Der blir nok konsollen "krigen" avgjort. 1 Lenke til kommentar
RubberJ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Takk for svar! Da får jeg vel bare vente litt med den da.. Husk at du ikke får lastet ned XBOX ONE SmartGlass på norske Google Play eller App Store. I Norge får du bare lastet ned SmartGlass som er kompatibel med 360. For å laste ned til iOS må du lage f.eks en amerikansk eller britisk konto. For Android kan du laste ned denne APK filen direkte på enheten din: https://www.dropbox.com/s/kkr55dua8slkutv/com.microsoft.xboxone.smartglass.apk Tror det dessverre ikke finnes, så eneste løsningen er vel den jeg foreslo. Du kan lage en utenlandsk konto, logge på med den, installere og deretter logge på med den opprinnelige "norske" kontoen. Jeg gjorde det på min iPad og det fungerte smertefritt. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Der blir nok konsollen "krigen" avgjort.Det blir nok litt for mye spør du meg, like mye som at 1080p(favoritt ordet ditt) alene vinner konsollkrigen. Ser ikke ut som at utvikleren har giddet bruke serverene til ms. Fant ikke noe om det i allefall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det blir nok litt for mye spør du meg, like mye som at 1080p(favoritt ordet ditt) alene vinner konsollkrigen. Ser ikke ut som at utvikleren har giddet bruke serverene til ms. Fant ikke noe om det i allefall. Det er mange som ikke bruker de magiske serverne til Microsoft. Battlefield gjør det ikke, og det er ikke mange som klager på serverne der. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Prøver igjen jeg: Kun jeg som har bestilt kontroller med play and charge og fortsatt ikke hørt noe? bestilte samtidig med xboxen, men kun boksen har blitt sendt.... Bestile du fra norsk eller tysk microsoftstore? Bestillte selv ekstra kontroller med play and charge kit ilag med konsollen som ble levert på likt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er mange som ikke bruker de magiske serverne til Microsoft. Battlefield gjør det ikke, og det er ikke mange som klager på serverne der. Hmm gratis servere over hele verden å så bruker de dem ikke? Kan jo hende det er noe som kommer senere, men det er betenkelig. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er mange som ikke bruker de magiske serverne til Microsoft. Battlefield gjør det ikke, og det er ikke mange som klager på serverne der. Gratis dedikerte servere fra microsoft ble offentliggjort litt seint, er ikke alle som har fått tid å legge det til. "We started this project before these plans were locked down, so we didn't dare fiddle too much with it. Also, we're not Xbox One exclusive, so we needed a solution that would work on all platforms. We're on five platforms, so we need something that's Battlefield, not Xbox One." Nå tilbyr vel Dice dedikerte servere til BF4 selv, så sammenligningen med peer to peer servere som nfs rivals bruker er vel ikke helt sammenlignbar. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Bestile du fra norsk eller tysk microsoftstore? Bestillte selv ekstra kontroller med play and charge kit ilag med konsollen som ble levert på likt. Fra spanske. Bestilte fredag for 1 uke siden. Ingen ny info på siden der jeg kan se mine ordre heller. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er mange som ikke bruker de magiske serverne til Microsoft. Battlefield gjør det ikke, og det er ikke mange som klager på serverne der. Får virkelig ikke håpe at du skal hq Xbox One. Da må eg spør hvorfor? Er ikke noe positivt med Xbox one Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Får virkelig ikke håpe at du skal hq Xbox One. Da må eg spør hvorfor? Er ikke noe positivt med Xbox oneWhat The Fuck . . . 2 Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Får virkelig ikke håpe at du skal hq Xbox One. Da må eg spør hvorfor? Er ikke noe positivt med Xbox One WTF? Forklar! Endret 9. desember 2013 av soldatfrank Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Får virkelig ikke håpe at du skal hq Xbox One. Da må eg spør hvorfor? Er ikke noe positivt med Xbox one Sikkert mye bra med den, men den forblir overpriset så lenge Sony tilbyr en kraftigere maskin til lavere pris. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Sikkert mye bra med den, men den forblir overpriset så lenge Sony tilbyr en kraftigere maskin til lavere pris. Koster ikke konsollene nå det samme, etter at Sony hevet prisen? Og diskusjonen om hvilken konsoll som er best kan vi vel overlate til friminuttene på barneskolen. Det er kun smak og behag, da Sony har litt kraftigere hardware på konsollen, mens MS har bedre software og egne dedikerte servere blant annet. Også har man eksklusive spill til begge konsoller, som ofte avgjør hvilken konsoll man kjøper. Kjøp den konsollen dere selv liker folkens, det er det eneste riktige Endret 9. desember 2013 av Sending! 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Leste igjennom en uke med dritt i tråden her nå, ler på meg et nytt brokk. Faen så mye flaut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Koster ikke konsollene nå det samme, etter at Sony hevet prisen? Og diskusjonen om hvilken konsoll som er best kan vi vel overlate til friminuttene på barneskolen. Det er kun smak og behag, da Sony har litt kraftigere hardware på konsollen, mens MS har bedre software og egne dedikerte servere blant annet. Også har man eksklusive spill til begge konsoller, som ofte avgjør hvilken konsoll man kjøper. Kjøp den konsollen dere selv liker folkens, det er det eneste riktige Sony hevet aldri prisen. Dette er noe nettbutikkene selv har gjort for å tjene mer på behovet. Jeg solgte min PS4 til 6000 kr uten problemer. Prisen vil gå tilbake til den opprinnelige prisen når markedet er mettet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 WTF? Forklar! Eg var ingenting i mot Xbox One. Satt aldri å forventet en syl grafikk og den slags. Fornøyd med maskinen men var mer moro når 360 hadde release. Nå skal det ekstremt mye til for å imponere meg ialefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå