Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en 50" 4k med porto og toll til norge for under 15000 nå blitt en stor hit med pc eiere alerede

4K blir nok main streem fortere en hva folk flest tror

 

For pc eiere er det nok interessant. Men vi hade vel den samme diskusjonen om spill med 1080p native mellom PS3 og 360 for noen år siden - det finnes vel nesten ikke noen "skikkelige" spill selv i dag som kjører 1080p?

Lenke til kommentar

Les mere opp om Kompremering og utpakking av 4K. Red ray forumet er en fin start for deg.

Ser ikke ut som pc eierne sliter med 4K og smooth framerate der ivertfall les og lær noe trix om hardware opimalisering tror du nok vill åpne øynene mere...

Les mer om rendring. thegnomonworkshop.com eller digitaltutors.com er et fint sted å starte.

 

Det å pakke ned og pakke opp bilder fra en spillmotor blir et unødvendig steg.

Lenke til kommentar

Hater egentlig hardware problemet med dagens konsoller. Hadde jeg desegnet en konsoll idag, så hadde jeg faktisk gått for abonnement systemet. Lag en konsoll med ok hardware, og selg abonnement på konsollen. Hver 2 år så vil man få tilsendt nytt hardware som en kan oppgradere konsollen sin med. Ergo, aldri mer hardware problemer der konsollen hadde vært perfekt for sitt bruk.

 

Problemet ville isåfall vært å designe en konsoll der utbytte av hardware ville vært så lett at bestemor skulle ha klart det. ^^

Lenke til kommentar

Ign har en fin Ps4 vs X one spec chart

 

http://www.ign.com/w...omparison_Chart

 

X one har 4k og Ps4 ikke. :closedeyes:

 

Vær så snill å gi deg. Jeg ser at du elsker Xbox, men du bidrar bare til at denne diskusjonen om Xbox blir en jævla fan boy kamp mellom Xbox One og PS4. Meg bekjent er dette en Xbox One tråd, mens du er ute etter å finne ting Xbox One kan og ikke PS4, og det før vi i det hele tatt har fått ting 99 % bekreftet. Vær så snill og ro deg ned et par hakk. Sykt irriterende.

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vær så snill å gi deg. Jeg ser at du elsker Xbox, men du bidrar bare til at denne diskusjonen om Xbox blir en jævla fan boy kamp mellom Xbox One og PS4. Meg bekjent er dette en Xbox One tråd, mens du er ute etter å finne ting Xbox One kan og ikke PS4, og det før vi i det hele tatt har fått ting 99 % bekreftet. Vær så snill og ro deg ned et par hakk. Sykt irriterende.

 

Sett han på ignore. Der har han vært hos meg noen år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

4K for Ps4 er for Sonys 4K streming tjeneste som blir lanser i usa seinere i år.

 

Kan du ikke heller gi dine tanker om ting som er litt mer aktuelt, som brukerfientlige valg som Microsoft har gjort med Xbox One? 4k spill er det tvilsom om kommer - samme med 4k video - i levetiden konsollen har.

Lenke til kommentar

4K for Ps4 er for Sonys 4K streming tjeneste som blir lanser i usa seinere i år.

 

Du skal få en sjanse til å vise meg en kilde hvor det står at konsollen er kraftig nok til at spillene som kommer vil kjøre i 4K før jeg ikke gidder mer. Seriøst, for å kjøre BF3 i ca 30 fps, Ultra og 4K på dagens pcer må man ha mye kraftigere cpu enn det er i konsollene, mye RAM, og det beste skjermkortet som har kommet ut, Titan (som i seg selv koster ca. 6000 spenn eller hva det var).

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Vær så snill å gi deg. Jeg ser at du elsker Xbox, men du bidrar bare til at denne diskusjonen om Xbox blir en jævla fan boy kamp mellom Xbox One og PS4. Meg bekjent er dette en Xbox One tråd, mens du er ute etter å finne ting Xbox One kan og ikke PS4, og det før vi i det hele tatt har fått ting 99 % bekreftet. Vær så snill og ro deg ned et par hakk. Sykt irriterende.

 

Bekreftet bare 4K spill på X one.. synd at andre ikke kan lese fakta men kommer med påstander hva som kan ikke kan i denne diskusjonen. Har stor interesse om 4k selv og en fan krig kan du ta opp med de andre involverte, Kun intresert i Ms sin konsoll her og poster kun fakta,

Lenke til kommentar

@samco: Du får tro hva du vil. Du kommer til å bli skuffet mens du sitter på en TV du absolutt ikke vil ha behov for på en stund.

 

Det vil ta noen år før vi har et godt film tilbud i 4k oppløsning, så det å kjøpe første generasjons TV nå til lanseringen av konsollene er tullete. Ta det som et tips.

 

Spør gjerne Xbox kundeservice og hør rundt mulighetene for 4K spillstøtte, samt om dette vil gjelde store AAA titler, så kan du komme tilbake hit når du har fått det svaret vi allerede vet svaret på.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...