Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Har ikke feil med min, har 3 kamerater som også har importert uten noe som helst problem.

Når det blir solgt millioner konsoller så blir det desverre endel som feiler, forbrukerelektronikk blir av mange sett på som lav feilrate når den ligger på 2-3%.

Jo for all del. Ingenting er feilfritt, dessverre.

Men det er jo tross alt ikke så mange her i Norge som har importert One selv om man fort kan få inntrykk av det her på forumet. Er bare nysgjerrig på om denne feilen på bluray-drevet er mer utbredt enn mange tror.

Har hadd 360 siden release uten noen som helst behov for reparasjoner, så det er vel kanskje min tur snart. ;)

Tipper de verste fanboysa ikke ville innrømmet at de måtte fixe drevet med tricks de har sett på youtube. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo for all del. Ingenting er feilfritt, dessverre.

Men det er jo tross alt ikke så mange her i Norge som har importert One selv om man fort kan få inntrykk av det her på forumet. Er bare nysgjerrig på om denne feilen på bluray-drevet er mer utbredt enn mange tror.

Har hadd 360 siden release uten noen som helst behov for reparasjoner, så det er vel kanskje min tur snart. ;)

Tipper de verste fanboysa ikke ville innrømmet at de måtte fixe drevet med tricks de har sett på youtube. :p

Heheh godt mulig det, noe av det første jeg prøvde var om blueray drevet fungerte :)

Nå har jeg planer om å kjøpe alle spill digitalt denne generasjonen, men er jo greit og ha blueray drevet i orden i tilfelle jeg skal se en film på dvd/bluray.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som har bestilt fra den tyske Microsoft storen, hva ble prisen etter mva. Og toll, og hvordan skjedde fortollinga? Betalte dere momsen når dere henta pakka eller fikk dere regning?

Tysk mva. trekkes fra, og norsk legges til. Fri frakt til norge. Kommer på i underkant av 4200,- uten ekstra tilleggskostnader :)

Lenke til kommentar

Nokk en million cr fra forzamotorsport.net :w00t: thanks

Dead rising3 spillt igjennom i helga meget bra spill muligens det beste lauch xone spillet :closedeyes:

Spilt gjennom Dead Rising selv. Skulle egentlig fullføre challenges pluss alt annet men man må ikke ta å restarte på et tidligere chspter. Da mister man alle safehouse og challenges som man har fullført. Hadde eg vist at eg måtte fullføre alt før eg gjorde ferdig spillet hadde eg enda spilt men nei eg gjør ikke alt det på nytt igjen med det første. Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...