Claus3000 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Har ikke feil med min, har 3 kamerater som også har importert uten noe som helst problem. Når det blir solgt millioner konsoller så blir det desverre endel som feiler, forbrukerelektronikk blir av mange sett på som lav feilrate når den ligger på 2-3%. Jo for all del. Ingenting er feilfritt, dessverre. Men det er jo tross alt ikke så mange her i Norge som har importert One selv om man fort kan få inntrykk av det her på forumet. Er bare nysgjerrig på om denne feilen på bluray-drevet er mer utbredt enn mange tror. Har hadd 360 siden release uten noen som helst behov for reparasjoner, så det er vel kanskje min tur snart. Tipper de verste fanboysa ikke ville innrømmet at de måtte fixe drevet med tricks de har sett på youtube. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg skal innrømme jeg tok en spille bønn idet jeg satte Forza disken i drevet, men alt fungerte altså 2 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jo for all del. Ingenting er feilfritt, dessverre. Men det er jo tross alt ikke så mange her i Norge som har importert One selv om man fort kan få inntrykk av det her på forumet. Er bare nysgjerrig på om denne feilen på bluray-drevet er mer utbredt enn mange tror. Har hadd 360 siden release uten noen som helst behov for reparasjoner, så det er vel kanskje min tur snart. Tipper de verste fanboysa ikke ville innrømmet at de måtte fixe drevet med tricks de har sett på youtube. Heheh godt mulig det, noe av det første jeg prøvde var om blueray drevet fungerte Nå har jeg planer om å kjøpe alle spill digitalt denne generasjonen, men er jo greit og ha blueray drevet i orden i tilfelle jeg skal se en film på dvd/bluray. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Av tilsammen 12 konsoller som har blitt importert i min vennekrets, har det vært problemer med 1 av de. Den har små grafiske problemer, små blink innimellom som gjør at det virker som lagg når man spiller. Ikke opplevd noe med blueray spiller Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Noen her som spiller FIFA som har testet patch som kom ut i dag? Noen forbedringer? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dere som har bestilt fra den tyske Microsoft storen, hva ble prisen etter mva. Og toll, og hvordan skjedde fortollinga? Betalte dere momsen når dere henta pakka eller fikk dere regning? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dere som har bestilt fra den tyske Microsoft storen, hva ble prisen etter mva. Og toll, og hvordan skjedde fortollinga? Betalte dere momsen når dere henta pakka eller fikk dere regning? Tysk mva. trekkes fra, og norsk legges til. Fri frakt til norge. Kommer på i underkant av 4200,- uten ekstra tilleggskostnader Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kan vi ikke bare få en norsk dato da!? Lyst på ny spillkonsoll! Sånn type slutten av Januar er helt fint for meg! 2 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Tysk mva. trekkes fra, og norsk legges til. Fri frakt til norge. Kommer på i underkant av 4200,- uten ekstra tilleggskostnader Okei, så alt blir betalt når jeg betaler med kort på nettsiden? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Okei, så alt blir betalt når jeg betaler med kort på nettsiden? Ja, ingen skjulte kostnader 1 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, ingen skjulte kostnader Flott, takk for raske og gode svar! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Nokk en million cr fra forzamotorsport.net thanks Dead rising3 spillt igjennom i helga meget bra spill muligens det beste lauch xone spillet 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Nokk en million cr fra forzamotorsport.net thanks Dead rising3 spillt igjennom i helga meget bra spill muligens det beste lauch xone spillet Spilt gjennom Dead Rising selv. Skulle egentlig fullføre challenges pluss alt annet men man må ikke ta å restarte på et tidligere chspter. Da mister man alle safehouse og challenges som man har fullført. Hadde eg vist at eg måtte fullføre alt før eg gjorde ferdig spillet hadde eg enda spilt men nei eg gjør ikke alt det på nytt igjen med det første. Endret 8. desember 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hadde du spilt tidligere Dead Rising hadde du vist det ^^ Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hadde du spilt tidligere Dead Rising hadde du vist det ^^ Spilt alle dead rising spillene tidligere. Men trodde virkelig de hadde endret på dette. Man beholder heldigvis antall kills og collectibles. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Prøver igjen jeg: Kun jeg som har bestilt kontroller med play and charge og fortsatt ikke hørt noe? bestilte samtidig med xboxen, men kun boksen har blitt sendt.... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen som har fått SmartGlass til å fungere? Min vil bare koble seg til "360 profilen".. Der står det at 360-spill er mest recent, osv.. Er koblet til Live med One og hele pakka, men nope.. Tenkte jeg skulle prøve med DR3.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er vel egen Smartglass Xbox One tror jeg? Hvis jeg ikke har lest feil av kommentarer tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hmm.. I så fall fant jeg ingen for iPad, eventuelt iPhone.. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Smartglass fungere fint på min w8 telefon. Måtte bare bytte land mens eg lasta det ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå