Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

det blir for dumt hvis det er det, dying light er vel bare til ps4 og xbone?

det er ikke så stor forskjellig i ytelse på de maskinene.

Det er en grunn til at utviklere velger å vise frem spillene sine på PS4. Vi har til nå ennå ikke sett gameplay fra Watch Dogs på Xbox One, bare PS4 og PC.

Og når de fleste utviklere sier at PS4 har et 30-50% forsprang over Xbox One, så er det stor forskjell. Og før du sier at det ikke stemmer, bare se grafikkforskjellene på Black Flag og CoD Ghosts. I Black Flag er Xbox One mer lik Wii U enn PS4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må ikke du skyte deg selv i foten. 80% av konsoll folka på fprumet sitter å runker etter sony nå. La dem ha den gleden og vi kan alle si at Ps4 er både bedre enn Xbox one og en god pc.

Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet.

Lenke til kommentar

Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet.

Eg hadde kjøpt Xbox One uansett. Grafikk er ikke alt for min del. Da går eg innpå rommet å spiller på en pc som er ca 4-5 ganger sterkere enn begge konsollene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer hvor du var når sist generasjons konsoller hadde release, da 360 var bedre. Du var garantert ikke like bastant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er en grunn til at utviklere velger å vise frem spillene sine på PS4. Vi har til nå ennå ikke sett gameplay fra Watch Dogs på Xbox One, bare PS4 og PC.

Og når de fleste utviklere sier at PS4 har et 30-50% forsprang over Xbox One, så er det stor forskjell. Og før du sier at det ikke stemmer, bare se grafikkforskjellene på Black Flag og CoD Ghosts. I Black Flag er Xbox One mer lik Wii U enn PS4.

haha ok... det er ikke noe forskjell grafisk på black flag og cod, det er litt høyere oppløsning på ps4

forgje gen viste de det meste på 360, men det så likt ut på ps3 også

Lenke til kommentar

Folk som klager på andre produkter er folk som er missfornøyd med sit eget :closedeyes: Fryktelig mange Ps4 eiere som klager

Ta deg en tur inn i PS4 tråden, klager jeg mer nå om noe som helst rundt konsollen/spillene frykter jeg mobben kommer på døra her, med høygafler og tau :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke når pirkete Mala blir irritert over bugs og annet humbug :p

De liker ikke negativ omtale. Var en som svart "alle blir hacket en eller annen gang" når det var en som skrev at PSN muligens var hacket igjen. Akkurat det svaret måtte eg lese to ganger. Hvem forsvare noe sånt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

De liker ikke negativ omtale. Var en som svart "alle blir hacket en eller annen gang" når det var en som skrev at PSN muligens var hacket igjen. Akkurat det svaret måtte eg lese to ganger. Hvem forsvare noe sånt?

Nei sant. Men alltså det er ikke alle som tåler for mye klaging i mot sin nye konsoll, jeg driter jo i det. Er det grunn for å klage, gjør jo det jeg rett og slett, være det seg One eller PS4.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Funderte på å sett opp en poll på dette, men fant ut at det har vel lite hensikt da de har lett for å bli besvart av folk som ikke en gang her konsollen. ;)

Jeg hadde ihvertfall feil med min da jeg mottok den i går. Fikset den etter å ha tatt en titt på youtube, men det skal jo ikke være slik...

Lenke til kommentar

Funderte på å sett opp en poll på dette, men fant ut at det har vel lite hensikt da de har lett for å bli besvart av folk som ikke en gang her konsollen. ;)

Jeg hadde ihvertfall feil med min da jeg mottok den i går. Fikset den etter å ha tatt en titt på youtube, men det skal jo ikke være slik...

Har en live bud med en noisy kontroller som han får tilsendt en ny eneste jeg vet av så langt.

Lenke til kommentar

bare se grafikkforskjellene på Black Flag og CoD Ghosts. I Black Flag er Xbox One mer lik Wii U enn PS4.

Uhm, what? http://www.ign.com/videos/2013/11/22/assassins-creed-4-xbox-one-vs-ps4-graphics-comparison

Det rare her er at Xbox One versjonen både er skarpere og har bedre farger enn PS4 versjonen. Så her vises det at 900p mot 1080p ikke betyr en dritt når det kommer til AC4.

Så der skjøt du deg selv i foten gitt.

Eneste multiplat spillet som ser litt bedre ut på PS4 er BF4, og da er det bare litt aliasing som er tydelig merkbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uhm, what? http://www.ign.com/videos/2013/11/22/assassins-creed-4-xbox-one-vs-ps4-graphics-comparison

Det rare her er at Xbox One versjonen både er skarpere og har bedre farger enn PS4 versjonen. Så her vises det at 900p mot 1080p ikke betyr en dritt når det kommer til AC4.

Så der skjøt du deg selv i foten gitt.

Eneste multiplat spillet som ser litt bedre ut på PS4 er BF4, og da er det bare litt aliasing som er tydelig merkbart.

Jo nærmere ting er, jo likere ser det ut, men jeg ser en klar forskjell så snart det blir noe avstand.

Lenke til kommentar

Har ikke feil med min, har 3 kamerater som også har importert uten noe som helst problem.

Når det blir solgt millioner konsoller så blir det desverre endel som feiler, forbrukerelektronikk blir av mange sett på som lav feilrate når den ligger på 2-3%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...