petterpann Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 det blir for dumt hvis det er det, dying light er vel bare til ps4 og xbone? det er ikke så stor forskjellig i ytelse på de maskinene. Det er en grunn til at utviklere velger å vise frem spillene sine på PS4. Vi har til nå ennå ikke sett gameplay fra Watch Dogs på Xbox One, bare PS4 og PC. Og når de fleste utviklere sier at PS4 har et 30-50% forsprang over Xbox One, så er det stor forskjell. Og før du sier at det ikke stemmer, bare se grafikkforskjellene på Black Flag og CoD Ghosts. I Black Flag er Xbox One mer lik Wii U enn PS4. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Må ikke du skyte deg selv i foten. 80% av konsoll folka på fprumet sitter å runker etter sony nå. La dem ha den gleden og vi kan alle si at Ps4 er både bedre enn Xbox one og en god pc. Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet. Eg hadde kjøpt Xbox One uansett. Grafikk er ikke alt for min del. Da går eg innpå rommet å spiller på en pc som er ca 4-5 ganger sterkere enn begge konsollene. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet. Lurer hvor du var når sist generasjons konsoller hadde release, da 360 var bedre. Du var garantert ikke like bastant? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er en grunn til at utviklere velger å vise frem spillene sine på PS4. Vi har til nå ennå ikke sett gameplay fra Watch Dogs på Xbox One, bare PS4 og PC. Og når de fleste utviklere sier at PS4 har et 30-50% forsprang over Xbox One, så er det stor forskjell. Og før du sier at det ikke stemmer, bare se grafikkforskjellene på Black Flag og CoD Ghosts. I Black Flag er Xbox One mer lik Wii U enn PS4. haha ok... det er ikke noe forskjell grafisk på black flag og cod, det er litt høyere oppløsning på ps4 forgje gen viste de det meste på 360, men det så likt ut på ps3 også Lenke til kommentar
Populært innlegg RamGuy Skrevet 8. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2013 Det er ingen da ingen hemmelighet at når folk betaler 500-1000 kr mer på en åpenbart svakere konsoll, så er det fordi de er lojale mot selskapet. Kom deg nå ned av den hvite hesten din.. Xbox One og PlayStation 4 er to ganske så forskjellige konsoller, med ganske så forskjellig fokus når det gjelder programvare og mulighetene rundt konsollen. Som ren spillmaskin så vil PlayStation 4 være bedre på de fleste områder, spesielt om de eksklusivespillene faller bedre i smak enn de Microsoft har å tilby med Xbox One. Men du fremlegger det som om folk er rene Microsoft fanboys bare fordi de velger Xbox One, for det første så koster konsollen knappe 500 kr mer, og nå har PlayStation 4 prisene gått opp de fleste steder i Norge som gjør at prisforskjellen er minimal. Dette er jo ikke tilfellet i det hele tatt, jeg valgte Xbox One fordi jeg er spent på programvaren og løsningene rundt og det jeg har sett å erfart til nå tilsier at Xbox One er flere hestehoder foran PlayStation 4 på akkurat dette punktet så jeg føler jeg har gjort et riktig valg enn så lenge. Det er så mye snasent med programvaren til Xbox One som PlayStation 4 så langt kan se langt etter, som gjør hverdagen mer sømløs for min og min samboer sin del så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skulle valgt PlayStation 4? Vi begge liker Xbox One håndkontrolleren bedre enn Dual Shock 4, og vi begge liker Kinect spill så hva har egentlig PlayStation 4 å stille opp med? Er greit å kunne ta av seg brillene å få et litt bedre perspektiv på ting, det at det fra ditt ståsted gir mest mening med PlayStation 4 behøver ikke nødvendigvis å bety at det er det ultimate og riktige valget for alle og enhver? Og for mange så tror jeg forskjellen på disse to konsollene betyr mer enn en dråpe i havet når alt kommer til alt, så mange velger utifra det selskapet de like best og det er ingenting galt ved det. Ola og Kari Nordmann bryr seg vell ikke en tøddel om det er 900P @ 60 FPS eller 1080P @ 60 FPS når alt kommer til alt, så selv om nerder som oss som sitter her på forumet later som dette skal være en slags natt og dag forskjell så har det seg nå engang sånn at massene der ute kunne nok knapt ha brydd seg mindre og anskaffer konsoll på et helt annet grunnlag, og hvem er vi til å sitte her å diktere hva andre skal velge? Og før du spyr tur deg at jeg må være verdens største Microsoft fanboy så må jeg få lov til å henvise til de utallige ganger jeg har blitt kalt Apple fanboy på dette forumet, jeg er selv en ganske så stor motstander av alt tullet Microsoft har bedrevet med sin programvare (Windows) de siste årene, jeg har selv gått til skrittet å avskaffet nesten alt som har med Microsoft å gjøre i mitt hus og er nå en fornøyd eier av 2x MacBook Pro Retina modeller, vi har 2x iPhone 5S, vi har Apple TV, vi har Apple AirPort Time Capsule men når det kommer til spillkonsoll så mener vi begge at til vårt bruk så er det Microsoft som leverer den beste og mest komplette opplevelsen og da skaffer vi det. Og vi trenger ikke bedrevitere på diverse fora som skal lange opp og ned om hvor galt, idiotisk og hjernevasket slike valg er. Vi har begge testet PlayStation 4, vi mener begge det er en flott konsoll som nok passer utmerket for mange men vi havnet fremdeles på Microsoft sin Xbox One og det er så definitivt ikke fordi vi er noen hjernevaskede fanboys. Folk må vell ærlig talt få lov til å anskaffe seg de gjenstandene de selv ønsker uten å måtte få høre det i øst og vest? Hva med å respektere andre medmennesker sine valg, være fornøyd med sine egne og si seg fornøyde med det? 13 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Folk som klager på andre produkter er folk som er missfornøyd med sit eget Fryktelig mange Ps4 eiere som klager 6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Folk som klager på andre produkter er folk som er missfornøyd med sit eget Fryktelig mange Ps4 eiere som klager Ta deg en tur inn i PS4 tråden, klager jeg mer nå om noe som helst rundt konsollen/spillene frykter jeg mobben kommer på døra her, med høygafler og tau 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ta deg en tur inn i PS4 tråden, klager jeg mer nå om noe som helst rundt konsollen/spillene frykter jeg mobben kommer på døra her, med høygafler og tau Alt er vel rosenrødt på Ps4 tråden? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Alt er vel rosenrødt på Ps4 tråden? Ikke når pirkete Mala blir irritert over bugs og annet humbug 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke når pirkete Mala blir irritert over bugs og annet humbug De liker ikke negativ omtale. Var en som svart "alle blir hacket en eller annen gang" når det var en som skrev at PSN muligens var hacket igjen. Akkurat det svaret måtte eg lese to ganger. Hvem forsvare noe sånt? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) De liker ikke negativ omtale. Var en som svart "alle blir hacket en eller annen gang" når det var en som skrev at PSN muligens var hacket igjen. Akkurat det svaret måtte eg lese to ganger. Hvem forsvare noe sånt? Nei sant. Men alltså det er ikke alle som tåler for mye klaging i mot sin nye konsoll, jeg driter jo i det. Er det grunn for å klage, gjør jo det jeg rett og slett, være det seg One eller PS4. Endret 8. desember 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Early days blir opdateringer og improvments på begge Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Når vi er inne på klaging. Er det mange her som har mottatt Xbox One med feil på bluray-drevet? Lurer litt på om denne feilen er mer utbredt enn man får inntrykk av... Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Når vi er inne på klaging. Er det mange her som har mottatt Xbox One med feil på bluray-drevet? Lurer litt på om denne feilen er mer utbredt enn man får inntrykk av... Ok her. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Funderte på å sett opp en poll på dette, men fant ut at det har vel lite hensikt da de har lett for å bli besvart av folk som ikke en gang her konsollen. Jeg hadde ihvertfall feil med min da jeg mottok den i går. Fikset den etter å ha tatt en titt på youtube, men det skal jo ikke være slik... Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Funderte på å sett opp en poll på dette, men fant ut at det har vel lite hensikt da de har lett for å bli besvart av folk som ikke en gang her konsollen. Jeg hadde ihvertfall feil med min da jeg mottok den i går. Fikset den etter å ha tatt en titt på youtube, men det skal jo ikke være slik... Har en live bud med en noisy kontroller som han får tilsendt en ny eneste jeg vet av så langt. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 bare se grafikkforskjellene på Black Flag og CoD Ghosts. I Black Flag er Xbox One mer lik Wii U enn PS4. Uhm, what? http://www.ign.com/videos/2013/11/22/assassins-creed-4-xbox-one-vs-ps4-graphics-comparison Det rare her er at Xbox One versjonen både er skarpere og har bedre farger enn PS4 versjonen. Så her vises det at 900p mot 1080p ikke betyr en dritt når det kommer til AC4. Så der skjøt du deg selv i foten gitt. Eneste multiplat spillet som ser litt bedre ut på PS4 er BF4, og da er det bare litt aliasing som er tydelig merkbart. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Uhm, what? http://www.ign.com/videos/2013/11/22/assassins-creed-4-xbox-one-vs-ps4-graphics-comparison Det rare her er at Xbox One versjonen både er skarpere og har bedre farger enn PS4 versjonen. Så her vises det at 900p mot 1080p ikke betyr en dritt når det kommer til AC4. Så der skjøt du deg selv i foten gitt. Eneste multiplat spillet som ser litt bedre ut på PS4 er BF4, og da er det bare litt aliasing som er tydelig merkbart. Jo nærmere ting er, jo likere ser det ut, men jeg ser en klar forskjell så snart det blir noe avstand. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Har ikke feil med min, har 3 kamerater som også har importert uten noe som helst problem. Når det blir solgt millioner konsoller så blir det desverre endel som feiler, forbrukerelektronikk blir av mange sett på som lav feilrate når den ligger på 2-3%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå